Sisällöt, joissa avainsana Tavoitettavuus

11/2022 DNA Business

Itse ja automaatiolla – yritykset haluavat vapautta valita miten ja milloin asiansa hoitavat

Yritysratkaisuilta odotetaan yhä enemmän yhtä sujuvaa käyttöä kuin kuluttajien verkkopalveluilta.
10/2022 DNA Business

Mikroyritykset Suomelle kriittisen tärkeitä – hintojen nousu ja eläköityminen suurimmat huolenaiheet

Digikoulutusta tarvittaisiin enemmän, sillä yrittäjillä ei ole aina osaamista eikä tietämystäkään, miten yhteyksiä voisi käyttää.
Vaihdepalvelun avulla yritys ja asiakas tavoittavat toisensa
9/2022 DNA Business

Vaihdepalvelun avulla yritys ja asiakas tavoittavat toisensa

Liiketoiminnan kannalta on keskeistä, ettei yksikään asiakas jää palvelematta.
6/2022 DNA Business

Kuinka helpottaa asiakaspalvelijan arkea, kun viestitulvaan tahtoo hukkua? DNA:n ratkaisu on Genesys

Genesys-pilvipalvelu helpottaa asiakaspalvelijoiden arkea, tehostaa työskentelyä ja helpottaa tasalaatuisen monikanavaisen asiakaspalvelun toteuttamista. Yhteydenottoihin vastaaminen onnistuu yhdessä kanavassa eikä asiakaspalvelu ole enää ohjelmien välillä poukkoilua.
2/2022 DNA Business

Tavoitteena entistä toimivampi asiakaspalvelu? Helppokäyttöinen mobiilisovellus auttaa sekä yritystä että asiakasta

DNA Call on yrityksille suunnattu mobiilisovellus.
2/2022 DNA Business

Junnaavaa jonotusmusiikkia vaiko vauhdikasta vaihdepalvelua? Näin virität asiakaskokemuksen uudelle taajuudelle

Keräsimme yhteen parhaat vaihdepalvelun vinkit.
Digitalisaatio koskettaa jokaista yritystä, vaikka liiketoiminta ei tapahtuisikaan verkossa.
10/2021 DNA Business

Näin vastaat asiakkaiden kehittyviin odotuksiin – kolme vinkkiä vankkaan digipohjaan

Digitalisaatio koskettaa jokaista yritystä.
Nanoformin patentoidun järjestelmän avulla lääkeaineiden biologista hyödynnettävyyttä voidaan parantaa. Kuva: Nanoform
10/2021 DNA Business

DNA:n tarjoama 5G-yhteys avaa ikkunan Nanoformista maailmalle

Nanoform on suomalainen lääkealan yritys.
10/2021 Johan Flykt

Onko asiakas edelleen jonossa? Näin palvelet tehokkaasti

Monikanavaisuus on selvästi parantanut asiakaspalvelun saavutettavuutta.
9/2021 DNA Business

DNA Viesti tavoittaa kohderyhmän hetkessä

Tekstiviestiin on myös helppo vastata.
Natalia Salmela pyrkii ulkoistamaan niitä asioita, joita ei itse osaa. Kuva: Mikko Uosukainen
6/2021 DNA Business

Bloggaaja-yrittäjä Natalia Salmela digitaidoista: “Asioista kannattaa olla sen verran perillä, että tietää mihin tarvitsee apua”

Digitietämys on osoittautunut arvokkaaksi.
6/2021 DNA Business

Kasvuyrittäjä hyötyy mobiilipalvelujen keskittämisestä – helpota kirjanpitoa ja paranna ennakoitavuutta

Yhä useampi työ hoituu mobiilisti.
5/2021 DNA Business

Asuntokaupat onnistuvat myös etänä – hyvät yhteydet ovat kaiken A ja O  

Asuntoilmoituksia selataan yhä useammin puhelimella.
”Liiketoiminnan sujuvuuden kannalta luotettavat ja toimivat yhteydet ovat erittäin tärkeät”, sanoo Porissa hyvinvointi- ja kauneuspalveluita tarjoavan Hoitola Tyrnin yrittäjä Mikaela Valenius-Vaahtera.
4/2021 DNA Business

Hemmottelua ja arjen irtiottoja – kauneushoitola valitaan usein netistä 

Hyvä verkkonäkyvyys on tänä päivänä avainasemassa.
Vuoden kasvuyritys Secapp pyrkii kriittisen viestinnän maailman kärkeen
12/2020 DNA Business

Vuoden kasvuyritys Secapp pyrkii kriittisen viestinnän maailman kärkeen

Jos tieto ei kulje, voi jonkun henki olla vaarassa.
Suomessa käytetään mobiilidataa asiakasta kohden eniten maailmassa.
6/2017 Anna Anttinen

Lankapuhelinajan normit romukoppaan

Keski-Euroopassa lankapuhelimella soittaminen on vielä arkipäivää.
Nykyiset työkalut mahdollistavat työn tekemisen joustavasti vaikka toiselta puolelta maapalloa.
5/2017 Sebastian Franckenhaeuser

Katko kahleet ja ryhdy luomaan aikaa

Turhat mutkat pois työstä, otsarypytkin vähenevät.
Chat laajentaa Vantaan infopalveluita
5/2015 DNA Business

Chat laajentaa Vantaan infopalveluita

1 / 1

Lue lisää uudesta työstä

11/2022 DNA Business

Itse ja automaatiolla – yritykset haluavat vapautta valita miten ja milloin asiansa hoitavat

Yritysratkaisuilta odotetaan yhä enemmän yhtä sujuvaa käyttöä kuin kuluttajien verkkopalveluilta.
11/2022 DNA Business

ZTNA: Turvaa, tukea ja varmuutta – missä ja milloin vain

Työnantajan tavoitteena on tarjota toimivat digitaaliset työvälineet, mutta myös suojella yrityksen dataa.
11/2022 DNA Business

Vain paranoidit pärjäävät? Hybridityö vaatii tujumpaa tietoturvaa

Etätyöskentely on yleistynyt, mutta toimistollakin täytyy käydä.
11/2022 DNA Business

Suomi ei ole lintukoto kyberturvallisuuden saralla: ”On naiivia ajatella, että meidän ei tarvitsisi varautua ja harjoitella”

On usein helppoa ajatella, että tietoturvaloukkauksia tapahtuu muille ja muualla, ei meille. Tämä on kuitenkin naiivia.
11/2022 Tommi Hirvi

Viive on mikropalveluiden ja monoliittien yhteinen vitsaus – koodarin kannattaa keskustella verkko-operaattorin kanssa

Nykyisin suosittu tapa toteuttaa ohjelmistoja on käyttää mikropalveluarkkitehtuuria.
10/2022 Juho Saarinen

Kirje CISOlle: vaikututaanko hybridisti yhdessä?

Kyberhyökkäysten lisäksi yritykset varautuvat uhkiin, jotka kohdistuvat rakennettuun infraan.

 
 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Business -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.