Kuluttaja-asiakaspalvelun vastausajat Q2/2022

Puheluiden keskimääräinen vastausaika 5 minuuttia 38 sekuntia
Puheluihin vastattu 60 sekunnissa, 36 %
Puheluihin vastattu 180 sekunnissa, 60%

Sähköpostien keskimääräinen vastausaika 14 tuntia 40 minuuttia
Sähköposteihin vastattu 48 tunnissa, 44 %

Käsittelemme viestit saapumisjärjestyksessä, arvioitu käsittelyaika on noin 2–3 työpäivää. Viestin saatuamme, yritämme tavoittaa sinua puhelimitse numerosta 044 144 044. Muistathan että Oma DNA -sovelluksessa voit mm. hallinnoida asiakkuuttasi, tarkastella laskujasi ja tehdä muutoksia nykyisiin palveluihin.

Kiireellisissä asioissa soita asiakaspalveluumme 044 144 044 (arkisin 8–18. Huom. vika- ja häiriöilmoitukset 24/7). 

 

Asiakaspalvelun yhteystiedot