Kuluttaja-asiakaspalvelun vastausajat Q2/2021

Puheluiden keskimääräinen vastausaika 2 minuuttia 45 sekuntia
Puheluihin vastattu 60 sekunnissa, 41,1%
Puheluihin vastattu 180 sekunnissa, 56,2%
Sähköpostien keskimääräinen vastausaika 16 tuntia
Sähköposteihin vastattu 48 tunnissa, 81%

Käsittelemme viestit saapumisjärjestyksessä, arvioitu käsittelyaika on noin 2–3 työpäivää. Viestin saatuamme, yritämme tavoittaa sinua puhelimitse numerosta 044 144 044. Muistathan että Oma DNA -sovelluksessa voit mm. hallinnoida asiakkuuttasi, tarkastella laskujasi ja tehdä muutoksia nykyisiin palveluihin.

Kiireellisissä asioissa soita asiakaspalveluumme 044 144 044 (arkisin 8–18, lauantaisin 9–16.30. Huom. vika- ja häiriöilmoitukset 24/7). 

 

Asiakaspalvelun yhteystiedot