Ohjeita YritysDNA:n käyttöön

Katso ohjeet YritysDNA-itsepalvelun käyttöönottoon ja käyttöön.

YritysDNA:n käyttöönotto ja käyttäjien hallinnointi

  1. Jos olet yrityksesi nimenkirjoitusoikeudellinen henkilö, voit tilata tunnukset YritysDNA-itsepalveluun täältä.
  2. Kun valtuutuslomake on käsitelty, saat siitä erillisen vahvistuksen. 
  3. Tunnukset saatuasi pääset kirjautumaan YritysDNA:han osoitteessa yritysdna.dna.fi.

Käyttöoikeuksien hallinnointi

Pääkäyttäjä omaa kaikki oikeudet YritysDNA:ssa ja voi: hallita kaikkia yrityksen palveluita, luoda uusia käyttäjiä ja määritellä heille soveltuvat käyttöoikeudet sekä luoda käyttäjäryhmiä, jotka helpottavat käyttäjien hallintaa. Yrityksellä voi olla useampi pääkäyttäjä.

Käyttäjän luominen

Mene Yritykseni-osion kautta Käyttäjät-välilehdelle, ja lisää käyttäjä joko pääkäyttäjän tai käyttäjän rooliin. Voit myös lisätä käyttäjän hänen rooliinsa sopivaan käyttäjäryhmään.

Käyttäjän käyttöoikeuksien hallinta

Voit lisätä tai muokata olemassaolevan käyttäjän oikeuksia valitsemalla Käyttäjät-välilehdeltä muokattavan käyttäjän ja muokkaamalla tämän nykyisiä käyttöoikeuksia.

Käyttäjäryhmän luominen

Voit luoda uuden käyttäjäryhmän Yritykseni-osion Ryhmät-välilehden kautta.

 

Kirjaudu YritysDNA-itsepalveluun

Itsepalvelussa hallinnoit yrityksesi palveluitasi maksutta milloin tahansa.

Kuluttajapalveluita voit hallita Oma DNA -sovelluksessa tai verkkoitsepalvelussa.

YritysDNA:n osiot

YritysDNA koostuu seuraavista osioista: Etusivu, Palvelut, Yhteydenotot, Laskut, Yritykseni ja Raportit.

Mikä onnistuu itsepalvelussa ja mikä asiakaspalvelun kautta?