Ohjeita YritysDNA:n käyttöön

Katso ohjeet YritysDNA-itsepalvelun käyttöönottoon ja käyttöön.

YritysDNA:n käyttöönotto ja käyttäjien hallinnointi

  1. Jos olet yrityksesi nimenkirjoitusoikeudellinen henkilö, voit tilata tunnukset YritysDNA-itsepalveluun täältä.
  2. Kun valtuutuslomake on käsitelty, saat siitä erillisen vahvistuksen. 
  3. Tunnukset saatuasi pääset kirjautumaan YritysDNA:han osoitteessa yritysdna.dna.fi.

Käyttöoikeuksien hallinnointi

Pääkäyttäjällä on kaikki oikeudet ja hän luo palvelun muut käyttäjät sekä määrittelee heille soveltuvat käyttäjäoikeudet. Pääkäyttäjä voi myös luoda käyttäjäryhmiä, jotka helpottavat käyttäjien hallintaa.

Mene käyttäjät-välilehdelle ja lisää käyttäjä joko pääkäyttäjä tai käyttäjä -rooliin. Voit lisätä käyttäjän valmiiksi luotuun käyttäjäryhmään, jolle on annettu oikeuksia. Jos et löydä sopivaa käyttäjäryhmää, voit luoda uuden Ryhmät-näkymässä. Voit myös antaa käyttäjälle käyttöoikeuksia YritysDNA:n ulkopuolisiin hallintakäyttöliittymiin. 

Voit myös lisätä ja muokata olemassaolevan käyttäjän käyttöoikeuksia avaamalla kyseisen käyttäjän ja muokkaamalla käyttäjän nykyisiä käyttöoikeuksia.

Kirjaudu YritysDNA-itsepalveluun

Itsepalvelussa hallinnoit yrityksesi palveluitasi maksutta milloin tahansa.

Kuluttajapalveluita voit hallita Oma DNA -sovelluksessa tai verkkoitsepalvelussa.

YritysDNA:n osiot

YritysDNA koostuu seuraavista osioista: Etusivu, Palvelut, Yhteydenotot, Laskut, Yritykseni ja Raportit.

Mikä onnistuu itsepalvelussa ja mikä asiakaspalvelun kautta?