Ohjeita ja vinkkejä palveluiden käyttöön

Liittymän käyttöönotto

Liittymän hallinta

Liittymän käyttö ulkomailla

Liittymän lisäpalvelut

Ohjeita omistussuhteen muutokseen

 


Kirjaudu YritysDNA -itsepalveluun

Itsepalvelussa voit tarkastella ja hallinnoida palveluitasi 24/7. 

Kirjaudu

 

Ohjeita mahdollisiin vikatilanteisiin

    Vikailmoitukset

Voit tehdä vika - ja häiriöilmoituksen soittamalla asiakaspalveluumme 044 144 099 (valinta 2).

Palvelemme seuraavissa asioissa 24/7:

  • Liittymien sulkeminen varkaus- ja katoamistapauksissa yritysasiakkaille
  • PUK-koodi yritysten nimetyille yhteyshenkilöille
  • Vikailmoitukset

Matkapuhelinliittymien ohjeet

DNA:n yrityskäyttöön tarkoitettujen matkapuhelinliittymien käyttöohjeita.

DNA Toimistoviestintä 365

Ohjeet pääkäyttäjälle.

Datapalveluiden ohjeet

Ohjeita modeemien käyttöönottoon, siltaukseen ja muihin asetuksiin. 

IPV6

Tietoa IPv6 -protokollasta ja ohjeita protokollan käyttöönottoon.

DNA Skaala-lisäohjelmien lataus

Henkilökohtainen liittymänhallinta

DNA Skaala liittymän hallintasovelluksen asennusohjelma DNA Skaala Assistantti.

Lataa

Välittäjäsovellus*

DNA Skaala -välittäjäsovelluksen asennusohjelma DNA Skaala Välittäjä.

Lataa

Call Center sovellus*

DNA Skaala Call Center -sovelluksen asennusohjelma DNA Skaala Call Center.

Lataa

*DNA Skaala Välittäjä ja DNA Skaala Call Center ovat lisämaksullisia sovelluksia, jotka toimivat vain erikseen määritellyissä DNA Skaala alaliittymissä.

Miten voimme auttaa?

 

Avaa chat

Tietoa laskutuksesta

 

Laskutusvaihtoehdot, sähköisen laskun tilauslomake, laskunlukuohjeet ym.

Sopimusehdot ja hinnastot

 

Yleiset sopimusehdot, palveluhinnasto, laskutus- ja perintämaksut ym.