Blogit

LähiTapiola - Vakuutuspalveluja Hangosta Ivaloon

LähiTapiolan kilpailuvaltti on koko Suomen kattava konttoriverkosto. Toimipisteitä yhdistää DNA:n toimintavarma ja tietoturvallinen yritysverkko.

LähiTapiola on Suomessa edelläkävijä digitaalisten vakuutuspalvelujen kehittämisessä.

Yhtiö nappasi jälleen vakuutusalan ykkössijan Suomen Digimenestyjät 2017 -tutkimuksessa, joka seuraa yritysten digitaalisen osaamisen kehittymistä. LähiTapiolan toiminta rakentuu 20 alueyhtiön pohjalle. Konttoriverkon valtakunnallinen kattavuus Hangosta Ivaloon on sille digiaikanakin keskeinen kilpailuvaltti.

”Kaikki vakuutuksiin liittyvä tieto on digitaalisessa muodossa. Siksi luotettavat ja toimintavarmat tietoliikenneyhteydet toimipisteiden välillä ovat koko liiketoiminnan ehdoton edellytys”, LähiTapiolan palvelupäällikkö Kimmo Kuitunen sanoo.

Varayhteys lisää toimintavarmuutta

DNA Business on vastannut pitkään LähiTapiolan yritysverkosta, joka yhdistää yhtiöryhmän runsaan 300 toimipistettä suljetuksi verkoksi. Näin lähiverkon palvelut ovat käytettävissä tietoturvallisesti kaikissa konttoreissa.

Kuitusen mukaan valtakunnalliselle toimijalle on tärkeää, että yhteistyökumppani pystyy tarjoamaan korkeatasoista palvelua kaikkialla Suomessa.

”DNA on parantanut koko ajan oman verkkonsa kattavuutta ja laatua. Se on meidän kannaltamme hieno asia”, Kuitunen sanoo.

Tämän vuoden aikana DNA rakentaa LähiTapiolan yritysverkon liittymiin varmentavan mobiilidatayhteyden.

”Jokainen toimipiste saa näin 4G-teknologiaan perustuvat varayhteyden. Se kytkeytyy automaattisesti päälle, jos kiinteä yhteys jostakin syystä katkeaa.”

Kuitusen mielestä yhteistyökumppanin on pystyttävä tarjoamaan käytettävyydeltään korkeatasoiset tietoliikennepalvelut ja ymmärtämään asiakkaan muuttuvia tarpeita.

”DNA Busineksen asiakassuhdepäällikkö on helppo tavoittaa, ja asiat hoituvat nopeasti.
Yhteistyön sujuminen edellyttää myös hyvää henkilökemiaa. DNA:laisten kanssa on mukava tehdä töitä.”

Näillä ratkaisuilla kehitimme asiakkaamme liiketoimintaa

DNA Yritysverkko
Asiakasverkon hallinta ja valvonta
DNA Asiakassuhdepäällikkö

Avainsanat:

Referenssi

Lue lisää uudesta työstä

Blogi
3/2025 Anna-Mari Ylihurula

MWC 2025 oli tekoälyn ilotulitusta – kiskot valmiina, mutta junat harvassa

Artikkeli
3/2025 DNA Yrityksille

IT-ratkaisujen keskittäminen on strateginen valinta – tehostaa toimintaa ja vapauttaa aikaa lisäarvon tuottamiseen

Artikkeli
3/2025 DNA Yrityksille

Peter Nyman: Johdon on luotsattava organisaatio tekoälyn käyttöön

Artikkeli
3/2025 DNA Yrityksille

Teknologia, turvallisuus ja tulevaisuus – millaisista osista menestystarinat rakennetaan?

Teknologiatrendit 2025

Teknologian vuosi 2025 on lunastusten aikaa: tekoälylle asetetut odotukset alkavat konkretisoitua, siviili- ja puolustusteknologioiden käyttöulottuvuudet laajenevat ja yritysten kestävän kehityksen tavoitteita jalkautetaan käytäntöön.

Mitkä trendit tulevat vaikuttamaan merkittävästi tulevaisuuteemme niin arjessa kuin sen ulkopuolella?

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.