Asiakkaita palvellaan lankapuhelinajoilta tutun numeron voimin

Mikkelin Autopuhdistuksen toimipisteellä myllytetään, otsonoidaan ja vahataan. Autopesula on toiminut Mikkelin alueella jo yli 20 vuotta, ja sillä on vakiintunut asiakaskunta.

DNA:n toimittamat vakaat ja vikkelät mobiiliyhteydet ovat Mikkelin Autopuhdistukselle kultaakin kalliimmat. Varaukset, yhteydenotot ja kyselyt hoituvat kaikki puhelimitse, joten yhteyksien täytyy toimia mutkattomasti juuri silloin, kun niitä tarvitsee.

”Asiakasyhteydet, kuten töiden tilaamiset ja töiden etenemisestä viestiminen tapahtuvat puhelimitse. Puhelin on meille nopein ja varmin tapa kommunikoida asiakkaiden kanssa. Monesti tarvitsemme asiakkaalta kommentin hyvin lyhyellä varoitusajalla. Silloin ei voi jäädä odottamaan vastauksia sähköpostiketjuihin”, kommentoi toimitusjohtaja Vesa Liimatainen.

Yhteistyö Mikkelin Autopuhdistuksen ja DNA:n välillä alkoi yli 15 vuotta sitten, kun vanha lankapuhelimen numero siirrettiin SIM-kortilliseen liittymään. Nykyisin yhteistyö jatkuu luotettavien mobiiliyhteyksien muodossa.

”Puhdistustoiminta aloitettiin vuonna 1987. Silloin käytettiin vielä lankapuhelimia, jolloin myös autopesulan numero alkoi Mikkelin suuntanumerolla 015. Tuohon aikaan yrityksen arvokkain asia oli sen puhelinnumero ja sillä on meille valtaisa merkitys edelleen. Siksi olikin tärkeää löytää operaattori, jolta saamme tuohon samaiseen lankapuhelinnumeroon mobiiliyhteyden”, kertoo Liimatainen.

Yritys voi luottaa jatkossakin siihen, että toimivan kumppanin ansiosta asiakkaat tavoittavat autopesupalvelut vielä pitkään juuri siitä numerosta, jonka he muistavat.

”Meillä kaikki toiminta perustuu toimiviin mobiiliyhteyksiin ja ilman niitä liiketoimintaa ei olisi. Toimintakatkoksia ei ole ilmennyt ja yhteistyö DNA:n kanssa on sujunut kaikin puolin hyvin.”

 

Näillä ratkaisuilla tehostimme asiakkaamme liiketoimintaa

Avainsanat:

Referenssi Mobiili Yrittäjille

Lue lisää uudesta työstä

Suomen menestys syntyy loskan keskellä
9/2022 DNA Business

Suomen menestys syntyy loskan keskellä

Slushin toimitusjohtaja Eerika Savolainen vinkkaa, mitä kasvuyrittäjyydestä kiinnostuneen kannattaisi tehdä juuri nyt. 
9/2022 DNA Business

Tietoturvahyökkäyksillä on monta muotoa ja seurausta – varaudu ainakin näihin yleisimpiin uhkiin

Lue DNA:n tietoturva-asiantuntija Juho Saarisen vinkit parempaan tietoturvaan.
Energiatehokkuuden parantaminen on pienillekin yrityksille taloudellisesti kannattavaa
9/2022 DNA Business

"Energiatehokkuuden parantaminen on pienillekin yrityksille taloudellisesti kannattavaa"

Valtion kestävän kehityksen yhtiön Motiva Oy:n johtava asiantuntija Tomi Kiuru vastaa kysymykseen: miten yrityksen energiatehokkuutta voi parantaa?
Vaihdepalvelun avulla yritys ja asiakas tavoittavat toisensa
9/2022 DNA Business

Vaihdepalvelun avulla yritys ja asiakas tavoittavat toisensa

Liiketoiminnan kannalta on keskeistä, ettei yksikään asiakas jää palvelematta.

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.