Mikkelin Autopuhdistuksen toimipisteellä myllytetään, otsonoidaan ja vahataan. Autopesula on toiminut Mikkelin alueella jo yli 20 vuotta, ja sillä on vakiintunut asiakaskunta.
DNA:n toimittamat vakaat ja vikkelät mobiiliyhteydet ovat Mikkelin Autopuhdistukselle kultaakin kalliimmat. Varaukset, yhteydenotot ja kyselyt hoituvat kaikki puhelimitse, joten yhteyksien täytyy toimia mutkattomasti juuri silloin, kun niitä tarvitsee.
”Asiakasyhteydet, kuten töiden tilaamiset ja töiden etenemisestä viestiminen tapahtuvat puhelimitse. Puhelin on meille nopein ja varmin tapa kommunikoida asiakkaiden kanssa. Monesti tarvitsemme asiakkaalta kommentin hyvin lyhyellä varoitusajalla. Silloin ei voi jäädä odottamaan vastauksia sähköpostiketjuihin”, kommentoi toimitusjohtaja Vesa Liimatainen.
Yhteistyö Mikkelin Autopuhdistuksen ja DNA:n välillä alkoi yli 15 vuotta sitten, kun vanha lankapuhelimen numero siirrettiin SIM-kortilliseen liittymään. Nykyisin yhteistyö jatkuu luotettavien mobiiliyhteyksien muodossa.
”Puhdistustoiminta aloitettiin vuonna 1987. Silloin käytettiin vielä lankapuhelimia, jolloin myös autopesulan numero alkoi Mikkelin suuntanumerolla 015. Tuohon aikaan yrityksen arvokkain asia oli sen puhelinnumero ja sillä on meille valtaisa merkitys edelleen. Siksi olikin tärkeää löytää operaattori, jolta saamme tuohon samaiseen lankapuhelinnumeroon mobiiliyhteyden”, kertoo Liimatainen.
Yritys voi luottaa jatkossakin siihen, että toimivan kumppanin ansiosta asiakkaat tavoittavat autopesupalvelut vielä pitkään juuri siitä numerosta, jonka he muistavat.
”Meillä kaikki toiminta perustuu toimiviin mobiiliyhteyksiin ja ilman niitä liiketoimintaa ei olisi. Toimintakatkoksia ei ole ilmennyt ja yhteistyö DNA:n kanssa on sujunut kaikin puolin hyvin.”
Näillä ratkaisuilla tehostimme asiakkaamme liiketoimintaa