Asiakkaita palvellaan lankapuhelinajoilta tutun numeron voimin

Mikkelin Autopuhdistuksen toimipisteellä myllytetään, otsonoidaan ja vahataan. Autopesula on toiminut Mikkelin alueella jo yli 20 vuotta, ja sillä on vakiintunut asiakaskunta.

DNA:n toimittamat vakaat ja vikkelät mobiiliyhteydet ovat Mikkelin Autopuhdistukselle kultaakin kalliimmat. Varaukset, yhteydenotot ja kyselyt hoituvat kaikki puhelimitse, joten yhteyksien täytyy toimia mutkattomasti juuri silloin, kun niitä tarvitsee.

”Asiakasyhteydet, kuten töiden tilaamiset ja töiden etenemisestä viestiminen tapahtuvat puhelimitse. Puhelin on meille nopein ja varmin tapa kommunikoida asiakkaiden kanssa. Monesti tarvitsemme asiakkaalta kommentin hyvin lyhyellä varoitusajalla. Silloin ei voi jäädä odottamaan vastauksia sähköpostiketjuihin”, kommentoi toimitusjohtaja Vesa Liimatainen.

Yhteistyö Mikkelin Autopuhdistuksen ja DNA:n välillä alkoi yli 15 vuotta sitten, kun vanha lankapuhelimen numero siirrettiin SIM-kortilliseen liittymään. Nykyisin yhteistyö jatkuu luotettavien mobiiliyhteyksien muodossa.

”Puhdistustoiminta aloitettiin vuonna 1987. Silloin käytettiin vielä lankapuhelimia, jolloin myös autopesulan numero alkoi Mikkelin suuntanumerolla 015. Tuohon aikaan yrityksen arvokkain asia oli sen puhelinnumero ja sillä on meille valtaisa merkitys edelleen. Siksi olikin tärkeää löytää operaattori, jolta saamme tuohon samaiseen lankapuhelinnumeroon mobiiliyhteyden”, kertoo Liimatainen.

Yritys voi luottaa jatkossakin siihen, että toimivan kumppanin ansiosta asiakkaat tavoittavat autopesupalvelut vielä pitkään juuri siitä numerosta, jonka he muistavat.

”Meillä kaikki toiminta perustuu toimiviin mobiiliyhteyksiin ja ilman niitä liiketoimintaa ei olisi. Toimintakatkoksia ei ole ilmennyt ja yhteistyö DNA:n kanssa on sujunut kaikin puolin hyvin.”

 

Näillä ratkaisuilla tehostimme asiakkaamme liiketoimintaa

Avainsanat:

Referenssi Mobiili Yrittäjille

Lue lisää uudesta työstä

Sormet näppäimistöllä
9/2023 DNA Yrityksille

Kyberrosvoilta suojautumisen ABC

Kokosimme artikkeliin huippusuosioon nousseen Kyberrosvot-podcastin tärkeimmät tärpit parempaan suojautumiseen.
Nainen tabletin kanssa
9/2023 DNA Yrityksille

Firmani tarvitsee paremmat verkkoratkaisut! Miten se onnistuu?

Jotta arki rullaa saumattomasti, tulee yhteyksien olla toimintavarmat ja turvalliset. Me DNA:lla pidämme huolen siitä, että kokonaisuus vastaa yrityksesi tarpeita ja käyttöönotto on tehty sinulle yksinkertaiseksi.
DNA:n asiakaspalvelija
9/2023 DNA Yrityksille

Suurin osa yhteydenotoista tapahtuu puhelimitse – Toimivat liittymät ja palvelut varmistavat, että jokaiseen niistä vastataan!

Olemme sitä mieltä, että yrityksen mobiili- ja vaihdepalvelun tilaamisen tulee olla yksinkertaista ja helppoa. Siksi toimitus ja käyttöönotto on tehty sinulle vaivattomaksi.
Peter Nyman
9/2023 DNA Yrityksille

Kolme harhaluuloa esiintymisestä ja miksi ne eivät pidä paikkaansa – Peter Nymanin opit johtajille

Esiintymistaito on yritysten johdolle yhä tärkeämpi avu. Siihen liittyy kuitenkin turhaa mystiikkaa. Peter Nyman setvii esiintymiseen liittyviä harhaluuloja ja antaa käytännön neuvoja parempaan esiintymiseen.

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.