”Minä en halua käyttää turhaa aikaa ATK:n kanssa säätämiseen. DNA Kaupalla sanon mitä tarvitsen ja homma hoituu”, kertoo Suomen Verkostohuollon toimitusjohtaja Markus Nurmela. 

”Asiat hoituvat, ihmiset tunnetaan ja arkea helpotetaan aidosti” – Suomen Verkostohuolto luottaa DNA:n palveluihin

Suomen Verkostohuolto Oy:llä arki ei pysähdy hetkeksikään. Toimitusjohtaja Markus Nurmelan mukaan hommat pitää saada toimimaan ilman turhaa säätöä – ja juuri siksi hän arvostaa DNA Kaupan palvelua. 

Suomen Verkostohuollon toimitusjohtaja Markus Nurmela perusti yrityksen kumppaneidensa kanssa viisi vuotta sitten. Yritys on erikoistunut sadevesi-, salaoja-, jätevesi- ja kaukolämpöverkkojen huoltoon sekä putkistojen kuvauksiin, paikannuksiin ja korjaukseen. Yhtiön toiminta lähti alusta asti mukavasti liikkeelle ja se toimii nyt jo kolmessa toimipisteessä: Rovaniemellä, Kuopiossa ja Lapinlahdella. Henkilöstöä on 30 tekijän verran, ja Nurmelalle on tärkeää huolehtia porukastaan.

”Panostamme vahvasti työhyvinvointiin ja meidän porukallamme onkin hyvin vähän sairauspoissaoloja. Työntekijät saavat käydä salilla ja hierojalla firman piikkiin, ja meillä on erittäin laaja terveysturva. Olemme jopa saaneet Lapin liikkuvin työpaikka -palkinnon, sillä kannustamme henkilöstöä liikkumaan”, Nurmela kertoo.

Pääosa Suomen Verkostohuollon työstä tapahtuu liikkeellä, usein poikkeuksellisissa olosuhteissa, maastossa ja ihan kaikkina vuorokaudenaikoina. Siksi yritykselle on elintärkeää, että mobiililiittymät, laitteet ja yhteysratkaisut toimivat saumattomasti.

”Puheluiden ja nettiyhteyksien on toimittava jatkuvasti. Työntekijämme raportoivat jatkuvasti kentältä puhelimilla toiminnanohjausjärjestelmämme kautta. Jos yhteydet eivät toimisi, joutuisimme melkoiseen paperiviidakkoon. Liiketoimintamme nojaa toimiviin tietoliikenneyhteyksiin”, Nurmela kuvailee.

Luottamus syntyy, kun asiat hoituvat 

Nurmelan mukaan hyvä yhteistyö perustuu luottamukseen, rehellisyyteen ja nopeaan toimintaan. Hänen mukaansa Rovaniemen DNA Kaupan myymäläpäällikkö Heikki Kieksi, on juuri sellainen henkilö, jonka kanssa yhteistyö sujuu. DNA Kauppa toimiikin yrittäjälle luontevana palvelukanavana, jossa asiat saa hoitumaan kerralla kuntoon, ilman turhaa säätöä. 

”Minä en halua käyttää turhaa aikaa ATK:n kanssa säätämiseen. DNA Kaupalla sanon Heikille mitä tarvitsen ja homma hoituu. Hän vastaa aina puhelimeen ja hänen kanssaan on onnistuttu luomaan suhde, jonka ansiosta asiat hoituvat, ihmiset tunnetaan ja asiakkaan arkea helpotetaan aidosti.” 

DNA onkin lisännyt yritysasiakkaille suunnattujen palveluiden helppoutta ja tehokkuutta tarjoamalla nyt yritysasiointimahdollisuuden aiempaa useammassa myymälässä. Automatisoidun ja tekoälyavusteisen asiakaspalvelun aikakaudella asiakkaat kaipaavat yhä myös ihmiskontakteja.

Nurmelalle tärkeintä on, että voi luottaa kumppaniinsa ja keskittyä siihen, mikä on tärkeintä, eli yrityksen arjen pyörittämiseen. Hänen asenteensa on selkeä: suoraselkäistä palvelua ja rehellistä tekemistä arvostetaan. Sama pätee niin kumppaneihin, kuin omiinkin asiakkaisiin. 

”Työni yksi parhaita puolia ovat asiakkaat – rakastan olla heidän kanssaan tekemisissä, ja tekisin sitä mielelläni joka päivä. Kaikki liiketoiminta perustuu luottamukseen ja kun kemiat kohtaavat, niin yhteistyökin toimii. Luottamus rakennetaan teoilla, ei puheilla”, Nurmela kiteyttää.

 

Näillä ratkaisuilla tehostimme asiakkaan liiketoimintaa: 

DNA Business Rajaton 5G  

DNA Liikkuva Laajakaista yrityksille 

DNA Yritysnumeropalvelu  

DNA Vaihdepalvelu  

 

Haluaisitko sinäkin hoitaa yrityksesi liittymä- ja laitehankinnat liikkeessä?
Lue lisää artikkelista ja löydä lähin yrityksiä palveleva DNA Kauppasi!

Avainsanat:

Referenssi Verkko Yhteydet Mobiili Digitalisaatio Viestintä 4G Teknologia 5G Tavoitettavuus Liittymät Liikkuva laajakaista

Lue lisää uudesta työstä

Blogi
Ihmiset istuvat ja keskustelevat modernissa toimiston oleskelutilassa, jossa DNA:n tuotemerkki näkyy vaaleanpunaisilla näytöillä.
10/2025 Ville Laakso

Uskalla haastaa – ja tee organisaatiostasi edelläkävijä 

Artikkeli
Suomen Punaisen Ristin Veripalvelun digijohtaja Heikki Myllyniemi Kyberrosvot-podcastin nauhoituksissa studiolla.
10/2025 DNA Yrityksille

Veripalvelun digijohtaja peräänkuuluttaa varautumista: ”Kun näyttö pimenee, työn on silti jatkuttava”

Artikkeli
Nordean henkilöasiakasliiketoiminnan johtaja Jani Eloranta Kyberrosvot-podcastin nauhoituksissa.
10/2025 DNA Yrityksille

"Hyökkääjillä kaksinumeroinen summa miljoonia takataskussa – ei liene ihan koulupoikien puuhastelua”

Artikkeli
10/2025 DNA Yrityksille

Yrittäjä! DNA Kaupoissa on nyt mahdollista hoitaa yritysasiointia

Artikkeli
10/2025 DNA Yrityksille

Keskitä yrityksesi mobiilipalvelut yhdelle luukulle – toimivat ja oikein valitut ratkaisut tukevat yrityksen kasvua

Teknologiatrendit 2025

Teknologian vuosi 2025 on lunastusten aikaa: tekoälylle asetetut odotukset alkavat konkretisoitua, siviili- ja puolustusteknologioiden käyttöulottuvuudet laajenevat ja yritysten kestävän kehityksen tavoitteita jalkautetaan käytäntöön.

Mitkä trendit tulevat vaikuttamaan merkittävästi tulevaisuuteemme niin arjessa kuin sen ulkopuolella?

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.