Taloyhtiöiden lisäpalvelut helpottavat isännöitsijöiden ja taloyhtiöiden työtaakkaa

Toimiva nettiyhteys on nykyään jo osa taloyhtiön peruspalveluja. Hyvän netin lisäksi kiinteän laajakaistan markkinajohtaja DNA panostaa erityisesti taloyhtiöpäättäjien ja isännöitsijöiden arkea helpottaviin lisäpalveluihin kuten käyttöönottopalveluun.

DNA:n taloyhtiöasiakkaisiin kuuluu lukuisia erikokoisia asunto-osakeyhtiöitä sekä suuria, valtakunnallisesti toimivia kiinteistöalan toimijoita.

DNA:n taloyhtiöpalvelutiimi on erikoistunut ratkomaan juuri isännöitsijöiden ja taloyhtiöpäättäjien kohtaamia netti- ja kaapelitelevisiopalveluihin liittyviä pulmia. Isännöitsijöiden työ on usein kiireistä ja vaatii nopeaa reagointia mitä moninaisempiin tilanteisiin.

”Kevennämme isännöitsijöiden työtaakkaa tarjoamalla heille maksutonta ja asiantuntevaa palvelua taloyhtiötiimimme ja paikallisen yhteyshenkilön voimin”, kertoo Sami Koivulahti, DNA:n taloyhtiöliiketoiminnan kiinteistömyynnin myyntijohtaja.

Koivulahti uskoo hyvän asiakaspalvelun olevan yksi keskeisistä tekijöistä DNA:n kiinteän laajakaistan markkinajohtajuuden taustalla. Peräti 98 prosenttia taloyhtiöpäättäjistä kokeekin, että DNA:n taloyhtiölaajakaistan toimitus ja käyttöönotto ovat onnistuneita.

Sami Koivulahti on toiminut DNA:n
taloyhtiöliiketoiminnan kiinteistömyynnin
myyntijohtajana viime kesästä lähtien. Hän
toteaa hyvän asiakaspalvelunolevan yksi
keskeisistä tekijöistä DNA:n kiinteän
laajakaistan markkinajohtajuuden taustalla.
 

 

Hyvät palvelut pitävät asukkaiden yhteydenottomäärät isännöitsijöihin ja taloyhtiöpäättäjiin kohtuullisina

DNA tarjoaa taloyhtiöille käyttöönottopalvelua, jossa DNA:n asiantuntija, Asennusmestari, auttaa nettiliittymän sekä tilattujen laitteiden ja palvelujen asennuksessa. Näin uusi nettiliittymä palveluineen saadaan heti käyttöön.

”Käyttöönottopalvelua on hyödynnetty esimerkiksi seniorikohteissa, mutta se soveltuu mihin tahansa taloyhtiöön. Asennusmestarin voi pyytää paikan päälle kotiin, tai häneen voi olla yhteydessä puhelimitse, chatilla tai videoyhteydellä”, kertoo Koivulahti.

Helppoutta, nopeutta ja tarpeeseen sopivia lisäpalveluja

”Nettiyhteys on kuin vesi tai sähkö, asukkaat tahtovat maksaa siitä, mitä käyttävät. On vastuullista ja kustannustehokasta, että taloyhtiön tarjoaman hyvän perusnopeuden lisäksi kukin saa halutessaan valita itselleen sopivimman lisänopeusvaihtoehdon”, toteaa Koivulahti.

Taloyhtiöissä tasapainoillaan jatkuvasti myös kasvavien kustannusten kanssa. Inflaatio, energiahintojen nousu ja saneeraukset vaikuttavat taloyhtiöiden taloustilanteeseen. Vastuullisille ja kustannustehokkaille ratkaisuille on tarvetta.

”Autamme taloyhtiöitä pitämään lämmityskustannuksia kurissa uuden sukupolven älylämmityspalvelun, Wattisen, avulla. Sen avulla voidaan vähentää kaukolämmön kulutusta, parantaa asumismukavuutta ja pienentää kiinteistöjen hiilijalanjälkeä”, kertoo Koivulahti.

DNA tarjoaa taloyhtiöille myös muita arkea helpottavia palveluita kuten talotekniikkaliittymät esimerkiksi lukitusjärjestelmän tai yleisten tilojen kulunvalvontaan, sähköiseen asukasviestintään kehitetyn Kodinportti-palvelun sekä ratkaisun taloyhtiön tietoturvan hallintaan. DNA:n kaapelitelevisioasiakkaille on ilmaiskanavatarjonnan lisäksi tarjolla monenlaisia kanavapaketteja: urheilua, elokuvia, suosikkisarjoja, dokumentteja ja lastenohjelmia.

Lisätietoja: DNA:n palvelut isännöitsijöille ja rakennuttajille sekä DNA:n palvelut taloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajille.

Avainsanat:

Teknologiaa ja tekoälyä

Tuoreimmat artikkelit ja blogit

11/2022 Ville Halonen

DNA oli mukana maailman suurimmassa etä-TET-jaksossa – linjoilla yli 6 000 uteliasta nuorta

DNA oli mukana palvelualojen TET-päivässä torstaina, 24. marraskuuta.
11/2022 Heidi Havastila

Verkkorikollisuus on räjähdysmäisessä kasvussa – kuka tahansa voi joutua sen uhriksi

10/2022 Milja Köpsi | Vierasblogi

Eikö naisia muka kiinnosta teknologia, kysyy Mimmit koodaa -ohjelman vetäjä DNA:n vierasblogissa

Teknologiaan ja koodaamiseen liittyy valtava määrä sukupuolistereotypioita sekä ennakkoluuloja.
10/2022 Miia Taanila

Hädän hetkellä ymmärsin, että kollegoistani olikin tullut minulle ystäviä – miten se tapahtui?

Työyhteisön oikeat kasvot ja työkulttuuri paljastuvat hädän hetkellä.