10 vinkkiä hyvinvointiin

Turvottaako jouluherkuttelun jäljiltä? Onko lenkki, salitreeni tai jumppatunti jäänyt välistä liian monta kertaa? Alkaako arjen stressi jo hiipiä kehoon? Näillä sovellusvinkeillä huolehdit hyvinvoinnistasi entistä paremmin.

1. Rauhoitu

Onnellisuus lähtee sisältä. Aloita meditointi jo ennen kuin olet superkiireinen ja stressaantunut.
→ Meditoi itsesi iloiseksi

2. Rentoudu

Välillä pitää pysähtyä ja hengittää. Jooga hellii mieltä ja kehoa!
→ Joogaa sovelluksilla

3. Liiku

Urheilu tekee aina hyvää – liittyi siihen lupauksia tai ei. Sulata joulukinkut sovellusten avulla.
→ Anna kiloille kyytiä

4. Kokeile 

Itselle sopivan liikkumistavan löytäminen ei ole koskaan liian myöhäistä. Testaa jotakin sinulle uutta lajia tai anna vanhalle inhokille uusi mahdollisuus.
→ Starttaa vuosi tanssimallajuoksemalla tai kuntopyöräilemällä

5. Inspiroidu

Löydä uusi harrastus, joka virkistää mieltä ja tuo iloa elämääsi.
→ Kokeile värittämistätähtibongausta tai opettele uusi kieli

6. Lue

On tutkittu, että kirjoja lukevat ovat muita onnellisempia.
→ Tee tabletista kirjasto ja lataa puhelimeesi kirjojen Spotify

7. Kevennä

Herkuttelun jälkeen kroppa huutaa terveellistä ruokaa. Skarppaa syömisessä, niin mielikin kevenee!
→ Syö paremmin

8. Leiki

Lemmikkien silittäminen ja niiden kanssa leikkiminen tai jopa nukkuminen lisäävät onnellisuutta. Jos sinulla ei ole omaa lemmikkiä, käy moikkaamassa naapurin, ystävän tai sukulaisen karvaisia kavereita!
→ Leiki kissan kanssa sovelluksilla

9. Lepää

Lepo on tärkeää! Nuku paremmin sovellusten avulla.
→ Leppoisasti nukkumaan ja skarpimmin ylös sängystä

10. Keskity

Laita laitteet sivuun ja keskity tähän hetkeen. Kokeile vaikkapa olla päivä tai pari ilman sosiaalista mediaa. Tauko saattaa tuntua yllättävän hankalalta, mutta tekee hyvää!

Yritä parhaasi, mutta älä ole liian ankara itsellesi. Ilon voimalla läpi pakkastalven!

Avainsanat:

sovellukset hyvinvointi Viihde & urheilu