Yhteystiedot yritysasiakkaille

Olemme täällä sinua varten. Ota yhteyttä tai hallinnoi palveluitasi itsepalvelussa juuri sillon, kun sinulle sopii.

Hallinnoi palveluitasi YritysDNA:ssa

YritysDNA-itsepalvelussa hallinnoit kaikkia yrityksesi palveluita kätevästi ja maksutta – juuri silloin kuin sinulle parhaiten sopii.

  • Tuotteiden ja palveluiden tilaus ja hallinnointi 

  • Laskujen tarkastelu ja laskukopion lataaminen

  • PUK-koodien tarkistus

  • Yritysraporttien tilaus ja tarkastelu

  • Kirjautuneena saat nopeaa palvelua chatin kautta. Voit jättää myös yhteydenottopyynnön.

Ota yhteyttä yritysasiakaspalveluun

  • Lähetä viesti yritysasiakaspalveluun

    • Kiireettömissä asioissa voit lähettää meille yhteydenottopyynnön
    • Kirjaudu YritysDNA:han ja siirry Yhteydenotot-osioon

    Kirjaudu YritysDNA:han

  • Aloita chat

    • Palvelemme arkisin klo 8–16
    • Chatin kautta tavoitat Yritysasiakaspalvelun ja Myyntipalvelun asiantuntijat

     

  • Soita yritys­asiakaspalveluun

    • Palvelemme arkisin klo 8–16
    • PUK-kyselyt, liittymän sulku varkaus- tai katoamistilanteissa, vika- ja häiriöilmoitukset 24/7
    • Puhelun hinta on mpm/pvm
    • Puhelun alussa digitaalinen kirjautumisbotti kysyy tunnistautumiseen liittyviä kysymyksiä ja ohjaa sen jälkeen puhelun ihmiselle

    Soita 030 144 099

Asiakaspalvelun parantamiseksi ja laadun tarkkailua varten nauhoitamme puhelut. 
Huomaathan, että voidaksemme tehdä muutoksia yrityksesi palveluihin, sinun on oltava yrityksesi nimetty yhteyshenkilö.

Kysy lisää yritysratkaisuistamme tai pyydä tarjous

  • Varaa soittoaika yritysmyyntiin

    • Varaa 30 minuutin soittoaika yritysmyyntimme kanssa sinulle sopivaan ajankohtaan 
    • Aikoja varattavissa arkipäiville klo 9-15 välille
    • Ajanvaraus on maksuton

    Siirry ajanvaraukseen

DNA Kaupan asiakaspalvelija hymyilee

Asioi DNA Kaupoissa

Voit nyt hoitaa yrityksesi mobiililiittymä-, yrityslaajakaista- ja vaihdepalveluasiat jo 53 DNA Kaupassa.

DNA Kaupassa sinua palvelee yritysasiakkaiden tarpeisiin erikoistunut myyjä. Voit varata ajan tapaamista varten ajanvarauskalenterin kautta. Palvelemme yritysasioissa myös ilman ajanvarausta.

Usein kysytyt kysymykset
 

  • Mistä saan PUK-koodin?

    Katso ohje

  • Mistä voin tilata sähköisen laskun tai muuttaa laskutusyhteystietoja?

    Siirry lomakkeelle

     

  • Mistä löydän laskukopion?

    Katso ohje

  • Puhelimeni on kadonnut/varastettu. Kuinka voin sulkea liittymän väliaikaisesti?

    Katso ohje

Mihin olen yhteydessä?

Minulla on työpaikan kautta DNA-liittymä, mutta en ole yrityksemme valtuutettu yhteyshenkilö. Mihin olen yhteydessä?

Ole yhteydessä yritysasiakaspalveluumme (ma-pe 8-16, PUK-kyselyt, liittymän sulku varkaus- tai katoamistilanteissa sekä vika- ja häiriöilmoitukset 24/7).

Löydät yritysasiakaspalvelun yhteystiedot täältä.

Mitä muutoksia voin käyttäjänä tehdä liittymälleni? En ole yrityksemme valtuutettu yhteyshenkilö.

Voit pyytää PUK-koodin ja sulkea liittymäsi tilapäisesti (katoamis- ja varkaustapauksissa). Muissa tapauksissa voit pyytää, että yhteyshenkilönne on puolestasi meihin yhteydessä.

Liittymän käyttäjänä voit tiedustella PUK-koodia tai sulkea liittymän soittamalla yritysasiakaspalveluun. PUK-koodi -kyselyissä ja liittymän tilapäisissä sulkemistapauksissa asiakaspalvelumme on tavoitettavissa puhelimitse 24/7 eli vuorokauden ympäri vuoden jokaisena päivänä.

Asiani liittyy taloyhtiölaajakaistaan. Soitanko kuluttaja- vai yritysasiakaspalveluun?

Ota yhteyttä kuluttaja-asiakaspalveluun 044 144 044 (ma–pe klo 8–18, la 9–16.30). Valitse kielivalinnan jälkeen 4 – laajakaista ja 3 – taloyhtiöt.

Asiani liittyy yrityksen TV-Palveluihin, mihin olen yhteydessä?

TV-Palvelut yrityksille hoidetaan kuluttaja-asiakaspalvelussa: 044 144 044 (valitse kielivalinnan jälkeen 2-TV-palvelut), tai yritystvpalvelut@dna.fi. 

Mikä on nopein tapa asioida yritysasioissa?

YritysDNA-itsepalvelukanavassa hoidat asiat kätevästi itse, juuri silloin kuin haluat. Jos haluat henhkilökohtaista palvelua, ota yhteyttä yritysasiakaspalveluumme chatissa tai puhelimitse. Löydät yritysasiakaspalvelun yhteystiedot täältä.

Mikäli käytössäsi on kuluttajapalveluita, voit hallinnoida niitä 24/7 Oma DNA -mobiilisovelluksessa.

Mitä itsepalvelukanavaa minun tulisi käyttää?

Riippuen yrityksesi tuotteista ja palveluista käytössäsi on joko yritystuotteiden hallinnointiin tarkoitettu YritysDNA tai kuluttajatarjooman tuotteita koskeva Oma DNA -mobiilisovellus.

Mikäli olet epävarma, kumpaa itsepalvelukanavaa sinun kuuluisi käyttää, ole yhteydessä Yritysasiakapalveluumme tai kysy apua Chatissa.