Yritysasiakkaiden sähköinen asiointi

DNA Tunnuksella kaikki sähköiset palvelut käyttäjätunuksen takana.

Mobiili-, viestintä- ja datapalvelujen hallinta, Verkon palvelujen monitorointi, Service Desk tiketöinti- ja raportointi.

Itsepalvelussa voit:

 Nähdä kaikki yrityksen DNA:lta hankkimat palvelut
 Tehdä muutoksia olemassa oleviin mobiiliverkon palveluihin
 Hankkia uusia tuotteita ja palveluita
 Tarkastella sopimustietoja
 Seurata tilauksien ja toimituksien etenemistä
 Hallinnoida useampaa Y-tunnusta yksillä käyttäjätunnuksilla
 Luoda uusia itsepalvelun käyttäjiä ja hallinnoida käyttäjien oikeuksia

Yhteydenotot itsepalvelussa

  • Uusien yhteydenottojen avaus, esimerkiksi vikailmoitukset
  • Yhteydenottojen seuranta ja keskustelu DNA service deskin ja asiakaspalvelun kanssa
  • Voit olla meihin yhteydessä myös portaalin chat –palvelun kautta tai puhelimitse 044 144 099, (arkisin 8-17) tai halutessasi sähköpostin kautta osoitteessa: yritysasiakaspalvelu@dna.fi

Raportointi itsepalvelussa

  • Raporttien avulla voit analysoida matkapuhelinliikennettä, mikä auttaa tekemään oikeita ratkaisuja ja päätöksiä mobiilipalveluiden osalta. Raporttien sisältämä data on myös ladattavissa excel-tiedostoon jatkokäsittelyä varten.
  • Palvelutasoraportteja varten saat pääsyn erilliseen portaalin, jossa voi tarkastella palveluraportteja ja palvelupyyntöjen palvelutasojen toteumia reaaliaikaisina.