Yritysasiakkaiden sähköinen asiointi

DNA Tunnuksella kaikki sähköiset palvelut käyttäjätunnuksen takana.

Mobiili-, viestintä- ja datapalvelujen hallinta, Verkon palvelujen monitorointi, Service Desk tiketöinti- ja raportointi.

Itsepalvelukanavissa näet kaikki tilaamasi tuotteet ja palvelut sekä lisäksi itsepalvelussa voit muun muassa:

  • Tehdä muutoksia matkapuhelinliittymiin ja tarkastaa esimerkiksi PUK-koodin

  • Tarkastella raportointia ja laskuja

  • Avata tikettejä ja tarkastella niiden etenemistä

  • Luoda uusia itsepalvelun käyttäjiä ja hallinnoida käyttäjien oikeuksia

  • Jos yritykselläsi on kuluttajatuotteita, voit hallinnoida niitä täällä

Ei vielä tunnuksia YritysDNA-itsepalveluun?

Yrityksen nimenkirjoitusoikeudellinen voi valtuuttaa nimetyt henkilöt asioimaan asiakaspalvelussa ja sähköisissä kanavissa.

  • DNA luo asiakkuudelle yhden tai useamman pääkäyttäjätunnuksen (admin)
  • Pääkäyttäjä luo palvelun muut käyttäjät ja määrittelee heille soveltuvat käyttäjäoikeudet
  • Pääkäyttäjä voi luoda yrityksen käyttöön käyttäjäryhmiä, jotka helpottavat käyttäjien hallintaa
  • Valtuutuslomakkeen voi allekirjoittaa sähköisesti tai tulostaa ja lähettää allekirjoittamisen jälkeen DNA Yritysasiakaspalveluun.

Yrittäjät/ kuluttajapalvelut

Kuluttajatuotteita hallinnoidaan omassa itsepalvelussaan.

  • Jos yrityksenne käyttäjätunnus ei ole sähköpostiosoite vaan esim. qd123456, kirjaudu palveluun täällä.
  • Jos tuotteet on hankittu henkilöasiakkaana, kirjaudu palveluun tai rekisteröi DNA Tunnus täällä.

Yhteydenotot YritysDNA-itsepalvelussa

  • Uusien yhteydenottojen avaus, esimerkiksi vikailmoitukset
  • Yhteydenottojen seuranta ja keskustelu DNA service deskin ja asiakaspalvelun kanssa
  • Voit olla meihin yhteydessä myös portaalin chat –palvelun kautta tai puhelimitse 044 144 099, (arkisin 8-17) tai halutessasi sähköpostin kautta osoitteessa: yritysasiakaspalvelu@dna.fi

Raportointi YritysDNA-itsepalvelussa

  • Raporttien avulla voit analysoida matkapuhelinliikennettä, mikä auttaa tekemään oikeita ratkaisuja ja päätöksiä mobiilipalveluiden osalta. Raporttien sisältämä data on myös ladattavissa excel-tiedostoon jatkokäsittelyä varten.
  • Mikäli yrityksellesi on palvelutasotuote, itsepalvelusta voi tarkastella palveluraporttien ja palvelupyyntöjen palvelutasojen toteumia reaaliaikaisina.