Yritysasiakkaiden sähköinen asiointi

DNA Tunnuksella kaikki sähköiset palvelut yhden käyttäjätunuksen takana.

Yrityspalvelut

 
  • Mobiili-, viestintä- ja datapalvelujen hallinta, Verkon palvelujen monitorointi, Service Desk tiketöinti- ja raportointi
  • Tunnus on sähköpostiosoite

Tunnukset palveluun

 
Ei vielä tunnuksia palveluun? Täytä lomake ja lähetä se täytettynä osoitteeseen yritysasiakaspalvelu@dna.fi.
Avaa lomake

DNA luo asiakkuudelle yhden tai useamman ylläpitäjä-käyttäjätunnuksen (admin). Ylläpitäjä luo palvelun muut käyttäjät ja määrittelee heille soveltuvat käyttäjäoikeudet. Ylläpitäjä voi luoda yrityksen käyttöön käyttäjäryhmiä, jotka helpottavat käyttäjien hallintaa.

Kuluttajapalvelut

Kuluttajatuotteita hallinnoidaan omassa itsepalvelussaan.

  • Jos yrityksenne käyttäjätunnus ei ole sähköpostiosoite vaan esim. qd123456, kirjaudu palveluun täällä.
  • Jos tuotteet on hankittu henkilöasiakkaana, kirjaudu palveluun tai rekisteröi DNA Tunnus täällä.

Itsepalvelussa voit:

  • Nähdä kaikki yrityksen DNA:lta hankkimat palvelut
  • Tehdä muutoksia olemassa oleviin mobiiliverkon palveluihin
  • Hankkia uusia tuotteita ja palveluita
  • Tarkastella sopimustietoja
  • Seurata tilauksien ja toimituksien etenemistä
  • Hallinnoida useampaa Y-tunnusta yksillä käyttäjätunnuksilla
  • Luoda uusia itsepalvelun käyttäjiä ja hallinnoida käyttäjien oikeuksia

Yhteydenotot itsepalvelussa

  • Uusien yhteydenottojen avaus, esimerkiksi vikailmoitukset
  • Yhteydenottojen seuranta ja keskustelu DNA service deskin ja asiakaspalvelun kanssa
  • Voit olla meihin yhteydessä myös portaalin chat –palvelun kautta tai puhelimitse 044 144 099, (arkisin 8-17) tai halutessasi sähköpostin kautta osoitteessa: yritysasiakaspalvelu@dna.fi

Raportointi itsepalvelussa

  • Raporttien avulla voit analysoida matkapuhelinliikennettä, mikä auttaa tekemään oikeita ratkaisuja ja päätöksiä mobiilipalveluiden osalta. Raporttien sisältämä data on myös ladattavissa excel-tiedostoon jatkokäsittelyä varten.
  • Palvelutasoraportteja varten saat pääsyn erilliseen portaalin, jossa voi tarkastella palveluraportteja ja palvelupyyntöjen palvelutasojen toteumia reaaliaikaisina.