DNA Contact Center

DNA Contact Centerillä yritys voi tarjota monikanavaista asiakaspalvelua omille loppuasiakkailleen. Sujuvat yhteydet ja tehokkaat taustajärjestelmät varmistavat, että asiakaspalvelijat voivat keskittyä tärkeimpään – asiakkaiden laadukkaaseen palveluun. Hyvä asiakaspalvelu vastaa yhteydenottoihin nopeasti. Useimpiin asiakaskysymyksiin pystytään vastaamaan heti, ja sovitut toimenpiteet kirjataan suoraan oikeisiin järjestelmiin. Palvelu on nopeaa, luotettavaa ja ystävällistä. Ratkaisu parantaa asiakaspalvelua, tehostaa toimintaa ja säästää kustannuksia. 

DNA Contact Center on alustatuote, eikä sisällä varsinaista asiakaspalvelutyötä.

Edut asiakkaalle

Eri toimipisteet, tiimit ja asiantuntijat voidaan yhdistää yhtenäisen ratkaisun alle. Asiakaspalvelua voidaan hallita kokonaisuutena. Kaikki yhteydenotot hoituvat tehokkaasti kanavasta riippumattomasti, olipa kyseessä puhelu, sähköposti, web-kontakti tai chat- keskustelu.

Ratkaisun kautta on mahdollista nähdä asiakaspalvelun tilanne koko yrityksen tasolla samanaikaisesti. Yhtenäisyys nostaa asiakaspalvelun laatua ja tehokkuutta sekä tehostaa organisaation toimintaa. DNA toimittaa Contact Centerin palveluna. Yrityksen ei tarvitse tehdä suuria alkuinvestointeja vaan ratkaisu muuntuu joustavasti yrityksen koon mukaan.

Joustavuus: Ratkaisun avulla asiakaspalvelun resursseja voidaan yhdistää joustavasti. Muutoksia on helppo tehdä.

Skaalautuvuus: Ratkaisu kasvaa ja mukautuu liiketoiminnan muutoksiin. Uusia käyttäjiä, toimipaikkoja ja toiminnallisuuksia voi lisätä tai poistaa tarpeen mukaan.

Kustannustehokkuus: Palvelumallissa asiakkaan ei tarvitse tehdä suuria investointeja. Kuukausilaskutus perus-tuu todellisiin käyttömääriin, joten asiakas maksaa vain siitä, mitä todella tarvitsee.

Kiinnostuitko?

Soita yritysmyyntipalveluun (avoinna arkisin klo 8-17) tai jätä yhteydenottopyyntö

0800 30 20 30