Wulffin myyjät tekevät modernia myyntityötä tien päältä

Monialayritys Wulffin myyjät kiertävät ympäri Suomea ja Pohjoismaita myymässä toimistotuotteita, työpaikkatuotteita, it-tarvikkeita sekä ensiapua ja ergonomiaa. Konsernin kansainvälisiä messupalveluja tarjoavan Wulff Entren ihmiset matkustavat ympäri maailmaa. 

Kun bisnestä tehdään tien päällä, pitää digitaalisten työkalujen olla kunnossa. Wulff päätyi laajaan kumppanuuteen DNA:n kanssa loppuvuonna 2014. Aiemmin yhtiö osti samat palvelut usealta eri yritykseltä. 

”Halusimme kumppanin, joka ymmärtää, että me ja tapamme toimia muuttuvat maailman mukana, välillä hyvinkin nopeasti. Meille on tärkeää voida luottaa kumppanin asiantuntemukseen. DNA on yrityksenä selkeästi dynaaminen ja kehityshakuinen yritys, sellainen nuori varsa verrattuna muihin heppoihin”, Wulff-konsernin hankinta- ja logistiikkajohtaja Ari Hagström sanoo.

Yksi kumppani voi kehittää toimintaa strategisemmin. Hagström kiittelee DNA:n otetta asiakkuuteen. DNA:lta huolehditaan, että kerran vuosineljänneksessä tehdään yhdessä Wulffin kanssa tilanne- ja tarvekatsaus sekä arvio tulevaisuudesta. Samalla varmistetaan, että Wulff ei maksa turhasta. 

”Heitämme näissä palavereissa usein ajatuksia ja löydämme yhteisiä kehityskohteita. Pidän säännöllisistä tapaamisista paljon, sillä oikeasti yritämme kumpikin löytää tapoja vauhdittaa bisnestä”, Hagström sanoo. 

Esimerkiksi Wulffille toimitetuista liittymistä osa on paketti- ja osa perusliittymiä, joissa laskutus tapahtuu käytön mukaan. Kaikilla ei ole välttämättä tarvetta tiedonsiirtopalvelulle, jolloin siitä ei toki kannata maksaakaan. Osalla työntekijöistä on myös liikkuvat laajakaistat turvalliseen mobiilityöskentelyyn.

Wulffilla on noin 230 työntekijää Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Yhtiöllä on vahva jalansija työpaikkojen arjen parantamisessa. Modernit työkalut mahdollistavat myös etätyön, joka parantaa henkilöstön työn ja vapaa-ajan tasapainoa. 

”Digitaaliset viestintätyökalut ovat meille elinehto. Nyt kun data kulkee mukana, olemme voineet siirtyä ongelmitta moderniin, liikkuvaan myyntityöhön. Meillä on paljon myyjiä eri puolilla Suomea. Käytämmekin paljon esimerkiksi tiimikohtaisia puhelinkokouksia”, Hagström sanoo. 

 

Näillä ratkaisuilla kehitämme asiakkaamme liiketoimintaa

DNA Yritysverkko

DNA Mobiilivaihde

DNA Optimi-liittymät 

DNA Liikkuva laajakaista

DNA Toimistoviestintä

Avainsanat:

Referenssi Liikkuva työ Yhteydet

Lue lisää uudesta työstä

Sormet näppäimistöllä
9/2023 DNA Yrityksille

Kyberrosvoilta suojautumisen ABC

Kokosimme artikkeliin huippusuosioon nousseen Kyberrosvot-podcastin tärkeimmät tärpit parempaan suojautumiseen.
Nainen tabletin kanssa
9/2023 DNA Yrityksille

Firmani tarvitsee paremmat verkkoratkaisut! Miten se onnistuu?

Jotta arki rullaa saumattomasti, tulee yhteyksien olla toimintavarmat ja turvalliset. Me DNA:lla pidämme huolen siitä, että kokonaisuus vastaa yrityksesi tarpeita ja käyttöönotto on tehty sinulle yksinkertaiseksi.
DNA:n asiakaspalvelija
9/2023 DNA Yrityksille

Suurin osa yhteydenotoista tapahtuu puhelimitse – Toimivat liittymät ja palvelut varmistavat, että jokaiseen niistä vastataan!

Olemme sitä mieltä, että yrityksen mobiili- ja vaihdepalvelun tilaamisen tulee olla yksinkertaista ja helppoa. Siksi toimitus ja käyttöönotto on tehty sinulle vaivattomaksi.
Peter Nyman
9/2023 DNA Yrityksille

Kolme harhaluuloa esiintymisestä ja miksi ne eivät pidä paikkaansa – Peter Nymanin opit johtajille

Esiintymistaito on yritysten johdolle yhä tärkeämpi avu. Siihen liittyy kuitenkin turhaa mystiikkaa. Peter Nyman setvii esiintymiseen liittyviä harhaluuloja ja antaa käytännön neuvoja parempaan esiintymiseen.

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.