Blogit

Wulffin myyjät tekevät modernia myyntityötä tien päältä

Monialayritys Wulffin myyjät kiertävät ympäri Suomea ja Pohjoismaita myymässä toimistotuotteita, työpaikkatuotteita, it-tarvikkeita sekä ensiapua ja ergonomiaa. Konsernin kansainvälisiä messupalveluja tarjoavan Wulff Entren ihmiset matkustavat ympäri maailmaa. 

Kun bisnestä tehdään tien päällä, pitää digitaalisten työkalujen olla kunnossa. Wulff päätyi laajaan kumppanuuteen DNA:n kanssa loppuvuonna 2014. Aiemmin yhtiö osti samat palvelut usealta eri yritykseltä. 

”Halusimme kumppanin, joka ymmärtää, että me ja tapamme toimia muuttuvat maailman mukana, välillä hyvinkin nopeasti. Meille on tärkeää voida luottaa kumppanin asiantuntemukseen. DNA on yrityksenä selkeästi dynaaminen ja kehityshakuinen yritys, sellainen nuori varsa verrattuna muihin heppoihin”, Wulff-konsernin hankinta- ja logistiikkajohtaja Ari Hagström sanoo.

Yksi kumppani voi kehittää toimintaa strategisemmin. Hagström kiittelee DNA:n otetta asiakkuuteen. DNA:lta huolehditaan, että kerran vuosineljänneksessä tehdään yhdessä Wulffin kanssa tilanne- ja tarvekatsaus sekä arvio tulevaisuudesta. Samalla varmistetaan, että Wulff ei maksa turhasta. 

”Heitämme näissä palavereissa usein ajatuksia ja löydämme yhteisiä kehityskohteita. Pidän säännöllisistä tapaamisista paljon, sillä oikeasti yritämme kumpikin löytää tapoja vauhdittaa bisnestä”, Hagström sanoo. 

Esimerkiksi Wulffille toimitetuista liittymistä osa on paketti- ja osa perusliittymiä, joissa laskutus tapahtuu käytön mukaan. Kaikilla ei ole välttämättä tarvetta tiedonsiirtopalvelulle, jolloin siitä ei toki kannata maksaakaan. Osalla työntekijöistä on myös liikkuvat laajakaistat turvalliseen mobiilityöskentelyyn.

Wulffilla on noin 230 työntekijää Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Yhtiöllä on vahva jalansija työpaikkojen arjen parantamisessa. Modernit työkalut mahdollistavat myös etätyön, joka parantaa henkilöstön työn ja vapaa-ajan tasapainoa. 

”Digitaaliset viestintätyökalut ovat meille elinehto. Nyt kun data kulkee mukana, olemme voineet siirtyä ongelmitta moderniin, liikkuvaan myyntityöhön. Meillä on paljon myyjiä eri puolilla Suomea. Käytämmekin paljon esimerkiksi tiimikohtaisia puhelinkokouksia”, Hagström sanoo. 

 

Näillä ratkaisuilla kehitämme asiakkaamme liiketoimintaa

DNA Yritysverkko

DNA Mobiilivaihde

DNA Optimi-liittymät 

DNA Liikkuva laajakaista

DNA Toimistoviestintä

Avainsanat:

Referenssi Liikkuva työ Yhteydet

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Tee asiakaspalvelusta yrityksesi kruununjalokivi – Ota käyttöön tekoälyvalmis monikanavainen asiakaspalveluratkaisu

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Hiekka-akku on tämän hetken puhuttavin innovaatio – Polar Night Energyllä on kunnianhimoiset kasvutavoitteet

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Mullista yrityksesi asiakaspalvelu tekoälyn voimalla – asiakaspoistuma pienenee, myynti kasvaa ja työntekijäkokemus paranee

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Asiakkaan tukena joka käänteessä – DNA:laiset syttyvät asiakaskohtaamisista ja kokevat työnsä merkitykselliseksi

Miltä näyttää teknologian vuosi 2024?

Uljaan uuden huomisen onnennumero on 14 – nimittäin niin monta nousevaa teknologiatrendiä esitellään DNA:n vuoden 2024 teknologiatrendiraportissa! Lue valppaasti, sillä monet näistä trendeistä tulevat jättämään jälkensä historiaan.

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.