Monialayritys Wulffin myyjät kiertävät ympäri Suomea ja Pohjoismaita.

Wulffin myyjät tekevät modernia myyntityötä tien päältä

Monialayritys Wulffin myyjät kiertävät ympäri Suomea ja Pohjoismaita myymässä toimistotuotteita, työpaikkatuotteita, it-tarvikkeita sekä ensiapua ja ergonomiaa. Konsernin kansainvälisiä messupalveluja tarjoavan Wulff Entren ihmiset matkustavat ympäri maailmaa. 

Kun bisnestä tehdään tien päällä, pitää digitaalisten työkalujen olla kunnossa. Wulff päätyi laajaan kumppanuuteen DNA:n kanssa loppuvuonna 2014. Aiemmin yhtiö osti samat palvelut usealta eri yritykseltä. 

”Halusimme kumppanin, joka ymmärtää, että me ja tapamme toimia muuttuvat maailman mukana, välillä hyvinkin nopeasti. Meille on tärkeää voida luottaa kumppanin asiantuntemukseen. DNA on yrityksenä selkeästi dynaaminen ja kehityshakuinen yritys, sellainen nuori varsa verrattuna muihin heppoihin”, Wulff-konsernin hankinta- ja logistiikkajohtaja Ari Hagström sanoo.

Yksi kumppani voi kehittää toimintaa strategisemmin. Hagström kiittelee DNA:n otetta asiakkuuteen. DNA:lta huolehditaan, että kerran vuosineljänneksessä tehdään yhdessä Wulffin kanssa tilanne- ja tarvekatsaus sekä arvio tulevaisuudesta. Samalla varmistetaan, että Wulff ei maksa turhasta. 

”Heitämme näissä palavereissa usein ajatuksia ja löydämme yhteisiä kehityskohteita. Pidän säännöllisistä tapaamisista paljon, sillä oikeasti yritämme kumpikin löytää tapoja vauhdittaa bisnestä”, Hagström sanoo. 

Esimerkiksi Wulffille toimitetuista liittymistä osa on paketti- ja osa perusliittymiä, joissa laskutus tapahtuu käytön mukaan. Kaikilla ei ole välttämättä tarvetta tiedonsiirtopalvelulle, jolloin siitä ei toki kannata maksaakaan. Osalla työntekijöistä on myös liikkuvat laajakaistat turvalliseen mobiilityöskentelyyn.

Wulffilla on noin 230 työntekijää Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Yhtiöllä on vahva jalansija työpaikkojen arjen parantamisessa. Modernit työkalut mahdollistavat myös etätyön, joka parantaa henkilöstön työn ja vapaa-ajan tasapainoa. 

”Digitaaliset viestintätyökalut ovat meille elinehto. Nyt kun data kulkee mukana, olemme voineet siirtyä ongelmitta moderniin, liikkuvaan myyntityöhön. Meillä on paljon myyjiä eri puolilla Suomea. Käytämmekin paljon esimerkiksi tiimikohtaisia puhelinkokouksia”, Hagström sanoo. 

 

Näillä ratkaisuilla kehitämme asiakkaamme liiketoimintaa

DNA Yritysverkko

DNA Mobiilivaihde

DNA Optimi-liittymät 

DNA Liikkuva laajakaista

DNA Toimistoviestintä

Avainsanat:

Referenssi Yhteydet Liikkuva työ

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
10/2025 DNA Yrityksille

Suomen vahvuus kyberturvan saralla perustuu yhteistyöhön ja yhteisöllisyyteen

Artikkeli
10/2025 DNA Yrityksille

”Kyberturvallisuuden suhteen ei voi olla koskaan tarpeeksi varautunut”

Artikkeli
10/2025 DNA Yrityksille

Microsoft 365 Copilot on nyt 2-vuotias – touhukas tekoälytaapero auttaa arjen askareissa

Artikkeli
10/2025 DNA Yrityksille

Tekoäly muokkaa asiakaskokemusta – kiinnitä huomiota näihin neljään asiaan

Artikkeli
Johan Flykt toimii DNA:lla yritysmyynnin johtajana, vastuualueenaan pienet ja keskisuuret yritykset.
10/2025 DNA Yrityksille

“Johdon tehtävä on luoda kiireen tuntua” – Tekoälytoimissa on syytä pistää töpinäksi

Teknologiatrendit 2025

Teknologian vuosi 2025 on lunastusten aikaa: tekoälylle asetetut odotukset alkavat konkretisoitua, siviili- ja puolustusteknologioiden käyttöulottuvuudet laajenevat ja yritysten kestävän kehityksen tavoitteita jalkautetaan käytäntöön.

Mitkä trendit tulevat vaikuttamaan merkittävästi tulevaisuuteemme niin arjessa kuin sen ulkopuolella?

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.