Wulffin myyjät tekevät modernia myyntityötä tien päältä

Monialayritys Wulffin myyjät kiertävät ympäri Suomea ja Pohjoismaita myymässä toimistotuotteita, työpaikkatuotteita, it-tarvikkeita sekä ensiapua ja ergonomiaa. Konsernin kansainvälisiä messupalveluja tarjoavan Wulff Entren ihmiset matkustavat ympäri maailmaa. 

Kun bisnestä tehdään tien päällä, pitää digitaalisten työkalujen olla kunnossa. Wulff päätyi laajaan kumppanuuteen DNA:n kanssa loppuvuonna 2014. Aiemmin yhtiö osti samat palvelut usealta eri yritykseltä. 

”Halusimme kumppanin, joka ymmärtää, että me ja tapamme toimia muuttuvat maailman mukana, välillä hyvinkin nopeasti. Meille on tärkeää voida luottaa kumppanin asiantuntemukseen. DNA on yrityksenä selkeästi dynaaminen ja kehityshakuinen yritys, sellainen nuori varsa verrattuna muihin heppoihin”, Wulff-konsernin hankinta- ja logistiikkajohtaja Ari Hagström sanoo.

Yksi kumppani voi kehittää toimintaa strategisemmin. Hagström kiittelee DNA:n otetta asiakkuuteen. DNA:lta huolehditaan, että kerran vuosineljänneksessä tehdään yhdessä Wulffin kanssa tilanne- ja tarvekatsaus sekä arvio tulevaisuudesta. Samalla varmistetaan, että Wulff ei maksa turhasta. 

”Heitämme näissä palavereissa usein ajatuksia ja löydämme yhteisiä kehityskohteita. Pidän säännöllisistä tapaamisista paljon, sillä oikeasti yritämme kumpikin löytää tapoja vauhdittaa bisnestä”, Hagström sanoo. 

Esimerkiksi Wulffille toimitetuista liittymistä osa on paketti- ja osa perusliittymiä, joissa laskutus tapahtuu käytön mukaan. Kaikilla ei ole välttämättä tarvetta tiedonsiirtopalvelulle, jolloin siitä ei toki kannata maksaakaan. Osalla työntekijöistä on myös liikkuvat laajakaistat turvalliseen mobiilityöskentelyyn.

Wulffilla on noin 230 työntekijää Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Yhtiöllä on vahva jalansija työpaikkojen arjen parantamisessa. Modernit työkalut mahdollistavat myös etätyön, joka parantaa henkilöstön työn ja vapaa-ajan tasapainoa. 

”Digitaaliset viestintätyökalut ovat meille elinehto. Nyt kun data kulkee mukana, olemme voineet siirtyä ongelmitta moderniin, liikkuvaan myyntityöhön. Meillä on paljon myyjiä eri puolilla Suomea. Käytämmekin paljon esimerkiksi tiimikohtaisia puhelinkokouksia”, Hagström sanoo. 

 

Näillä ratkaisuilla kehitämme asiakkaamme liiketoimintaa

DNA Yritysverkko

DNA Mobiilivaihde

DNA Optimi-liittymät 

DNA Liikkuva laajakaista

DNA Toimistoviestintä

Avainsanat:

Referenssi Liikkuva työ Yhteydet
 

Lue lisää uudesta työstä

6/2022 Jaana-Liisa Malin

Palveluntarjoaja vai aito kumppani? Yritysten väliset suhteet vaativat työtä, mutta palkitsevat onnistuessaan

Yritysten välinen vuorovaikutus on vahvaa suhdetoimintaa – omine ylä- ja alamäkineen.
Kalastelu ja heikot kotipalomuurit nakertavat nyt tietoturvaa.
6/2022 DNA Business

Kalastelu ja heikot kotipalomuurit nakertavat nyt tietoturvaa

Kyberrikolliset manipuloivat vastaanottajaa mielellään pelolla.
6/2022 DNA Business

Kuinka helpottaa asiakaspalvelijan arkea, kun viestitulvaan tahtoo hukkua? DNA:n ratkaisu on Genesys

Genesys-pilvipalvelu helpottaa asiakaspalvelijoiden arkea, tehostaa työskentelyä ja helpottaa tasalaatuisen monikanavaisen asiakaspalvelun toteuttamista. Yhteydenottoihin vastaaminen onnistuu yhdessä kanavassa eikä asiakaspalvelu ole enää ohjelmien välillä poukkoilua.
6/2022 DNA Business

Kesällä voi taas keskittyä – mitä kaikkea johtajan tulisi tietää tekkimaailman menosta?

Johtajat ovat taas saaneet paahtaa täysillä koko kevään ja lähestyvä kesäloma lupailee hetken helpotusta.

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.