Samasta aiheesta
-
Kesällä voi taas keskittyä – mitä kaikkea johtajan tulisi tietää tekkimaailman menosta?
DNA Business 20.6.2022 -
Tuhdisti teknologiaa – kesällä kerkeää pysähtymään uuden äärelle
DNA Business 19.6.2022 -
Yrittäjän kesälukupakettiin kuuluu työhyvinvointia, teknologiaa ja inspiraatiota!
DNA Business 17.6.2022 -
Työntekijä ei ole robotti, eikä johtajan kannata toimia kuten kone: muutoksen toteuttaa aina ihminen
Marjo-Riitta Mustonen 30.5.2022 -
Enkelisijoittajan suusta: eväitä bisneksen kasvuun ja kasvun rahoittamiseen
DNA Business 10.5.2022
Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
6/2022 DNA Business
Kuinka helpottaa asiakaspalvelijan arkea, kun viestitulvaan tahtoo hukkua? DNA:n ratkaisu on Genesys
Genesys-pilvipalvelu helpottaa asiakaspalvelijoiden arkea, tehostaa työskentelyä ja helpottaa tasalaatuisen monikanavaisen asiakaspalvelun toteuttamista. Yhteydenottoihin vastaaminen onnistuu yhdessä kanavassa eikä asiakaspalvelu ole enää ohjelmien välillä poukkoilua.