Yhteystiedot yritysasiakkaille

Olemme täällä sinua varten. Ota yhteyttä tai hallinnoi palveluitasi itsepalvelussa juuri sillon, kun sinulle sopii.

Helppoa hallinnointia itsepalvelussa

Itsepalvelussa hallinnoit kaikkia yrityksesi palveluita kätevästi verkossa ajasta ja paikasta riippumatta – ilman jonottamista!
 

Tuotteiden ja palveluiden tilaus ja hallinnointi 

Laskujen tarkastelu

PUK-koodien tarkistus

Yritysraporttien tilaus ja tarkastelu

Palvelua kellonajasta riippumatta 


Mitä itsepalvelukanavaa minun tulisi käyttää?

Riippuen yrityksesi tuotteista ja palveluista käytössäsi on joko yritystuotteiden hallinnointiin tarkoitettu YritysDNA tai kuluttajatarjooman tuotteita koskeva Oma DNA -mobiilisovellus. Mikäli olet epävarma kumpaa itsepalvelukanavaa sinun kuuluisi käyttää, ole yhteydessä Yritysasiakapalveluumme tai kysy apua Chatissa.
 

Hanki YritysDNA-tunnukset

Hallinnoi palveluitasi verkossa tai ota yhteyttä

Kirjaudu YritysDNA-itsepalveluun

  • Hallinnoi yrityspalveluitasi 24/7
  • Kirjautuneena saat nopeaa palvelua myös chatin kautta
  • Ei vielä tunnuksia? Tutustu YritysDNA:han ja hanki tunnukset

Kirjaudu

Aloita chat

  • Palvelemme arkisin klo 8–16
  • Chatin kautta tavoitat Yritysasiakaspalvelun ja Myyntipalvelun asiantuntijat

 

Varaa soittoaika yritysmyyntiin

  • Varaa 30 minuutin soittoaika yritysmyyntimme kanssa sinulle sopivaan ajankohtaan 
  • Aikoja varattavissa arkipäiville klo 9-15 välille
  • Ajanvaraus on maksuton

Siirry ajanvaraukseen

Soita Yritysmyyntipalveluun

  • Palvelemme arkisin klo 8–16
  • Kysy lisää yritysratkaisuistamme tai pyydä tarjous. Voit jättää myös yhteydenottopyynnön
  • Numero on maksuton

Soita 0800 30 20 30

Soita Yritys­asiakaspalveluun

  • Palvelemme arkisin klo 8–16
  • PUK-kyselyt, liittymän sulku varkaus- tai katoamistilanteissa, vika- ja häiriöilmoitukset 24/7
  • Puhelun hinta on mpm/pvm
  • Puhelun alussa digitaalinen kirjautumisbotti kysyy tunnistautumiseen liittyviä kysymyksiä ja ohjaa sen jälkeen puhelun ihmiselle

Soita 030 144 099

Vika- ja häiriöilmoitukset

Tarkista mahdollinen vikatilanne DNA:n häiriökartalta tai häiriötiedotteista.

Mikäli häiriö pitkittyy, voit tehdä vika- ja häiriöilmoituksen YritysDNA-itsepalvelussa tai soittamalla yritysasiakaspalveluumme. Yritysasiakaspalvelun yhteystiedot löydät täältä.

Asiakaspalvelun parantamiseksi ja laadun tarkkailua varten nauhoitamme puhelut. 
Huomaathan, että voidaksemme tehdä muutoksia yrityksesi palveluihin, sinun on oltava yrityksesi nimetty yhteyshenkilö.

Asiakastuki ja ohjeet | Laskutus Kuuluvuuskartta | Palveluhinnasto Yhteystiedot kuluttajille | Löydä lähin DNA Kauppa

DNA Kaupan asiakaspalvelija hymyilee

Yrityspalvelut DNA Kaupoissa

Palvelemme yritysasiakkaita kaikissa pohjoisen alueen DNA Kaupoissa. 

Usein kysytyt kysymykset

Mistä saan PUK-koodin?

Yrityksen nimetyt yhteyshenkilöt voivat tarkastaa liittymien PUK-koodit itsepalvelusta. Liittymän käyttäjänä saat PUK-koodin yritysasiakaspalvelusta.
 

Puhelimeni on kadonnut/varastettu, kuinka voin sulkea liittymän väliaikaisesti?

Yrityksen nimetyt yhteyshenkilöt voivat sulkea liittymän itsepalvelussa. Liittymän käyttäjänä voit sulkea liittymän soittamalla yritysasiakaspalveluun.

Yritysasiakaspalvelun yhteystiedot löydät täältä.

Mistä voin tilata sähköisen laskun tai muuttaa laskutusyhteystietoja?

Voit tilata sähköisen laskun tai ilmoittaa muuttuneet laskutusyhteystiedot oheisella lomakkeella. Laskun tilaaminen ja tietojen päivittäminen on lomakkeen kautta maksutonta.
 

Mistä löydän laskukopion?

Voit ladata laskusi PDF-muodossa itsepalvelusta.

Mihin olen yhteydessä?

Minulla on työpaikan kautta DNA-liittymä, mutta en ole yrityksemme valtuutettu yhteyshenkilö. Mihin olen yhteydessä?

Ole yhteydessä yritysasiakaspalveluumme (ma-pe 8-16, PUK-kyselyt, liittymän sulku varkaus- tai katoamistilanteissa sekä vika- ja häiriöilmoitukset 24/7).

Löydät yritysasiakaspalvelun yhteystiedot täältä.

Mitä muutoksia voin käyttäjänä tehdä liittymälleni? En ole yrityksemme valtuutettu yhteyshenkilö.

Voit pyytää PUK-koodin ja sulkea liittymäsi tilapäisesti (katoamis- ja varkaustapauksissa). Muissa tapauksissa voit pyytää, että yhteyshenkilönne on puolestasi meihin yhteydessä.

Liittymän käyttäjänä voit tiedustella PUK-koodia tai sulkea liittymän soittamalla yritysasiakaspalveluun. PUK-koodi -kyselyissä ja liittymän tilapäisissä sulkemistapauksissa asiakaspalvelumme on tavoitettavissa puhelimitse 24/7 eli vuorokauden ympäri vuoden jokaisena päivänä.

Asiani liittyy taloyhtiölaajakaistaan. Soitanko kuluttaja- vai yritysasiakaspalveluun?

Ota yhteyttä kuluttaja-asiakaspalveluun 044 144 044 (ma–pe klo 8–18, la 9–16.30). Valitse kielivalinnan jälkeen 4 – laajakaista ja 3 – taloyhtiöt.

Asiani liittyy yrityksen TV-Palveluihin, mihin olen yhteydessä?

TV-Palvelut yrityksille hoidetaan kuluttaja-asiakaspalvelussa: 044 144 044 (valitse kielivalinnan jälkeen 2-TV-palvelut), tai yritystvpalvelut@dna.fi. 

Mikä on nopein tapa asioida yritysasioissa?

YritysDNA-itsepalvelukanavassa hoidat asiat kätevästi itse, juuri silloin kuin haluat. Jos haluat henhkilökohtaista palvelua, ota yhteyttä yritysasiakaspalveluumme chatissa tai puhelimitse. Löydät yritysasiakaspalvelun yhteystiedot täältä.

Mikäli käytössäsi on kuluttajapalveluita, voit hallinnoida niitä 24/7 Oma DNA -mobiilisovelluksessa tai verkkoitsepalvelussa.