Soita puh. 044 144 099

Palvelemme arkisin klo 8 - 17

Teknistä tukea saat Service Deskistämme - löytyy valikossa kolmantena ja palvelee 24/7 seuraavissa asioissa:

  • Liittymien sulkeminen varkaus- ja katoamistapauksissa yritysasiakkaille
  • PUK-koodi yritysten nimetyille yhteyshenkilöille
  • Verkko- ja palveluhäiriöt
  • Vikailmoitukset 24/7

Huomaathan, että vain yrityksesi nimetyt yhteyshenkilöt voivat pyytää muutoksia palveluihinne. 

Kuluttaja-asiakaspalvelun ja yritysten loppukäyttäjien yhteydenottokanavat mm. PUK-koodin kyselyyn löydät täältä.

Jos haluat tukea yrityksesi TV-palveluihin liittyen otathan yhteyttä osoitteeseen yritystvpalvelut@dna.fi. Vikatilanteissa ota yhteyttä 044 144 044 (valitse kielivalinnan jälkeen 2 – TV-palvelut)

Vastausajat

Yritysasiakaspalvelun puheluissa 1.5.-14.5. (vkot 18-19)
Keskimääräinen vastausaika 56 sekuntia
Alle 60 s vastattujen puheluiden osuus: 71%

Lähetä sähköpostia

Soittamalle meille numeroon 044 144 099 nopeutat asiointiasi.
Mahdollista asiasi sujuva käsittely täyttämällä alla olevat lomakkeet.
Vastausaika sähköisiin yhteydenottoihin on noin 2 vuorokautta.

Kysy palvelun toimituksesta

Vikailmoitus

Kysy laskustasi

Muuta asiaa

Palaute

Häiriötiedotteiden tilaus ja poisto

yritysasiakaspalvelu@dna.fi
servicedesk@dna.fi - tekninen tuki ja vikailmoitukset

* DNA:n lankapuhelinliittymistä ja muista DNA:n matkapuhelinliittymistä asiakaspalveluun soittaminen on kotimaasta soitettaessa maksutonta.
Puhelut yritysasiakaspalveluun DNA Äly, DNA Rajaton ja DNA Pro –liittymistä sekä muiden operaattoreiden liittymistä maksavat saman verran kuin soittaminen DNA:n liittymiin.
Asiakaspalvelun parantamiseksi ja laadun tarkkailua varten nauhoitamme puhelut.

Usein kysytyt

Liittymän irtisanominen
Lomavastaaja
Mobiilivarmenne
iPhone 6S ongelma MMS ja datayhteyden jakaminen