Pihisteletkö väärästä paikasta? Se voi kostautua työtehossa

Suomalaiset ovat erittäin ahkeria mobiilidatan käyttäjiä. Tefficientin tutkimuksen mukaan DNA:n asiakkaat käyttävät koko maailmassa eniten mobiilidataa liittymää kohden. Moni hankkiikin henkilökohtaiseen puhelimeensa nopean mobiiliyhteyden, mutta yritysliittymässä saattaa lymytä hidas tai vanhentunut yhteys.

Kahden megan nettiyhteys oli takavuosina mainio ja moderni valinta. Jos kärsivällisyys riitti, sillä pystyi esimerkiksi katsomaan netistä kukkakaupan aukioloajat. Sen nopeampaakaan ei ollut tarjolla, eikä työnteko ollut yhtä liikkuvaa kuin tänä päivänä.

Nykyään puhelimen käyttö on kuitenkin muuttunut paljon. Puhelimella lähetellään kuvaviestejä, soitellaan videopuheluita ja katsotaan suoratoistopalveluita. Poikkeuksellisen kevään aikana henkilökohtainen mobiiliyhteys toimi monilla myös luotettavana nettiyhteytenä etätöissä. Syyskuussa julkaistun Tefficientin tutkimuksen mukaan dataa virtasi DNA:n mobiililiittymissä kevään aikana keskimäärin huimat 33,1 gigaa kuukaudessa.

Myös työpuhelimeen kannattaa valita nopea ja rajaton nettiyhteys, jonka avulla esimerkiksi videopuheluita voi soittaa ja sähköposteihin vastata paikasta riippumatta.

”Suosittelemme yritysliittymään minimissään 50 megan datapakettia. Tällöin käyttäjä voi jakaa puhelimestaan luotettavan nettiyhteyden töiden tekoon, oli toimisto sitten kotona tai mökillä”, sanoo DNA:n yritysviestintäratkaisuista vastaava business manager Kati Korhonen.

Tulevaisuudessa yhä useampi valitsee työkäyttöön huippunopean 5G-yhteyden. 5G:n kuuluu tällä hetkellä suurissa kaupungeissa ja pääkaupunkiseudulla, mutta peittoalue laajenee jatkuvasti.

 

Operaattorin vaihtaminen on helppoa ja voi tuoda merkittäviä säästöjä yrityksellesi. Pyydä meiltä tarjous jo tänään!

Pyydä tarjous

Avainsanat:

Mobiili Liittymät 5G
 

Lue lisää uudesta työstä

6/2022 Jaana-Liisa Malin

Palveluntarjoaja vai aito kumppani? Yritysten väliset suhteet vaativat työtä, mutta palkitsevat onnistuessaan

Yritysten välinen vuorovaikutus on vahvaa suhdetoimintaa – omine ylä- ja alamäkineen.
Kalastelu ja heikot kotipalomuurit nakertavat nyt tietoturvaa.
6/2022 DNA Business

Kalastelu ja heikot kotipalomuurit nakertavat nyt tietoturvaa

Kyberrikolliset manipuloivat vastaanottajaa mielellään pelolla.
6/2022 DNA Business

Kuinka helpottaa asiakaspalvelijan arkea, kun viestitulvaan tahtoo hukkua? DNA:n ratkaisu on Genesys

Genesys-pilvipalvelu helpottaa asiakaspalvelijoiden arkea, tehostaa työskentelyä ja helpottaa tasalaatuisen monikanavaisen asiakaspalvelun toteuttamista. Yhteydenottoihin vastaaminen onnistuu yhdessä kanavassa eikä asiakaspalvelu ole enää ohjelmien välillä poukkoilua.
6/2022 DNA Business

Kesällä voi taas keskittyä – mitä kaikkea johtajan tulisi tietää tekkimaailman menosta?

Johtajat ovat taas saaneet paahtaa täysillä koko kevään ja lähestyvä kesäloma lupailee hetken helpotusta.

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.