Minulla on käytössäni DNA Hubi, miten saan vaihdettua käyttööni uuden DNA Hubi -laitteen (2.sukupolvi)?
Kun sinulla on voimassa oleva DNA TV Hubi -tilaus, laitteesta uuteen vaihtaminen on helppoa, me teemme lähes kaiken puolestasi. Riittää, että tilaat uudistuneen DNA Hubi (2.sukupolvi) -laitteen kotiisi soittamalla asiakaspalveluun tai DNA Kaupassa ja otat sen jälkeen meihin yhteyttä. Siirrämme palvelut puolestasi eikä TV:n katsomiseen tule taukoa.
Siirron jälkeen DNA TV toimii uudella laitteella samalla tavalla kuin ennenkin ja kaikki tilaukseen sisältyvät palvelut, kuten kanavat, suoratoistopalvelut ja tallenteet ovat käytettävissäsi ilman, että sinun tarvitsee tehdä mitään.
Voit myös tilata uuden laitteen rinnakkaiseen käyttöön nykyisen laitteen rinnalle tilaamalla DNA TV Hubi Tupla -palvelun. Tällöin sama DNA TV toimii molemmilla laitteilla. Voit siis katsoa samaa sisältöä, mitä toisella DNA Hubi -laitteella on käytössä. Kaikki verkkotallenteesi, tilaamasi kanavapaketit ja suoratoistopalvelut, vuokratut elokuvat ja muut sisällöt ovat käytössäsi molemmilla Hubi -laitteilla. Voit viedä Hubi Tuplan vaikka mökille tai yhdistää sen kodin kakkostelkkariin.
Ilman DNA TV -palvelua DNA Hubi -laite toimii Android TV -laitteena ja kaikki Google Play -kaupan sovellukset ovat normaalisti käytettävissäsi.
Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 044 144 044. Katso asiakaspalvelun aukioloajat täältä.