Tavoitteena entistä toimivampi asiakaspalvelu? Kattava vaihdepalvelu ja sen mutkaton mobiilisovellus auttavat sekä yritystä että asiakasta

Jokaisella yrityksellä tulee joskus vastaan tilanne, jossa puheluun ei ehditä vastata. Sattumus on ikävä soittajan, mutta myös yrityksen kannalta. Vastaamaton puhelu saattoi juuri maksaa potentiaalisen asiakkaan. DNA Call -mobiilisovellus on linkki yrityksen ja tyytyväisen asiakkaan välillä.

DNA Call on yrityksille suunnattu DNA Vaihdepalvelun mobiilisovellus, joka mahdollistaa esteettömän kommunikoinnin asiakkaan ja yrityksen välillä. DNA Vaihdepalvelu auttaa kaikkia yrityksiä koosta ja toimialasta riippumatta.

Miksi ottaa DNA Call -mobiilisovellus yrityksen käyttöön?

DNA Vaihdepalvelun avulla asiakas saa tarvitsemansa vastaukset kätevästi yhdestä numerosta: asiakas tavoittaa niin yrityksen asiakaspalvelun, myynnin, markkinoinnin kuin teknisen tuen. Mikäli tavoiteltava henkilö on varattu, puhelu on mahdollista siirtää automaattisesti vapaalle työntekijälle tai jonoon. Jos asiakas ei halua jonottaa, hänet voidaan ohjata takaisinsoittopalveluun. 

Mobiilisovelluksessa voi muokata paikallaolotietoja sekä soittoasetuksia. Käytössä voi olla useita numeroita ja päätelaitteita, ja työntekijä voi kuulua useampaan vastausryhmään samanaikaisesti. Soittojen ohjausta ja työntekijän tavoitettavuutta on helppoa hallinnoida. 

DNA Call -mobiilisovellus kuuluu Vaihdepalvelun perushintaan, ja sovellukseen kirjaudutaan samalla käyttäjätunnuksella kuin Vaihdepalveluunkin. Palvelu on kustannustehokas; siihen ei sisälly kiinteitä investointeja, vaan kuukausilaskutus perustuu todellisiin käyttömääriin.

 

DNA Call -mobiilisovellus on ladattavissa AppStoresta ja Play Kaupasta. Tutustu tarkemmin DNA Vaihdepalveluun!

Avainsanat:

Mobiili Muuttuva työ Viestintä Asiakaskokemus Monikanavaisuus Tavoitettavuus
 

Lue lisää uudesta työstä

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.