Kymenlaakson Taksi välittää 50 000 kyytiä kuukaudessa

Kymenlaakson Taksi Oy on Kotkassa päämajaansa pitävä taksinvälitysyhtiö, jonka toiminta kattaa ympäri vuorokauden toimivan välityskeskuksen sekä hallinnon. Verkostoon kuuluu 253 taksiautoa. Lisäksi Kymenlaakson Taksi myy, vuokraa ja liisaa taksiautoilijoille mm. taksamittareita ja etävälityspäätteitä.

DNA toimittaa Kymenlaakson Taksille mobiililiittymiä, 0100-alkuisia palvelunumeroita, yritysverkkoliittymän sekä taksinvälitysjärjestelmän konesalipalvelut. Lisäksi osassa Kymenlaakson Taksin laitteista on verkkoyhteyksiä varten DNA:n SIM-kortit ja liittymät.

“Meille tulee kuukaudessa noin 60 000 puhelua ja välitämme yli 50 000 taksikyytiä. Myös mobiilisovelluksen kautta tilaaminen on hiljalleen yleistymässä”, Kymenlaakson Taksin myyntipäällikkö Antti Horto sanoo.

Konesalipalvelut tuovat huolettomuutta

Noin vuosi sitten Kymenlaakson Taksi päätti ulkoistaa siihen asti itse pyörittämänsä konesalit ja hankkia sen palveluna DNA:lta. Siirtymä oli yritykselle iso ponnistus, mutta se sujui mutkattomasti.

“Kokemuksemme oli tosi hyvä. DNA nimesi projektillemme omat vastuuhenkilönsä ja heidän vetämänään kokonaisuus eteni jämäkästi yhdessä järjestelmäntoimittajan kanssa”, Kymenlaakson Taksin Antti Horto sanoo.

Tärkein tekijä siirtymisessä ulkoiseen konesaliin oli huolettomuus. Sovitulla palvelutasolla toiminta on varmaa, eikä Kymenlaakson Taksin tarvitse murehtia esimerkiksi laitteiden vanhenemisesta tai päivityksistä. 

“Olemme erittäin tyytyväisiä päätökseen ulkoistaa, vaikka kustannuksissa ero omaan konesaliin ei ole merkittävä. Palvelun pitää toimia 24/7, joten nukumme nyt yömme paremmin”, Horto jatkaa.

 

Näillä ratkaisuilla tehostimme asiakaamme liiketoimintaa:

Mobiililiittymät

Palvelinkeskuspalvelut

Yritysverkkoliittymät

Palvelunumerot

Tietoturva

Avainsanat:

Referenssi Liikkuva työ Verkko Tietoturva
 

Lue lisää uudesta työstä

6/2022 Jaana-Liisa Malin

Palveluntarjoaja vai aito kumppani? Yritysten väliset suhteet vaativat työtä, mutta palkitsevat onnistuessaan

Yritysten välinen vuorovaikutus on vahvaa suhdetoimintaa – omine ylä- ja alamäkineen.
Kalastelu ja heikot kotipalomuurit nakertavat nyt tietoturvaa.
6/2022 DNA Business

Kalastelu ja heikot kotipalomuurit nakertavat nyt tietoturvaa

Kyberrikolliset manipuloivat vastaanottajaa mielellään pelolla.
6/2022 DNA Business

Kuinka helpottaa asiakaspalvelijan arkea, kun viestitulvaan tahtoo hukkua? DNA:n ratkaisu on Genesys

Genesys-pilvipalvelu helpottaa asiakaspalvelijoiden arkea, tehostaa työskentelyä ja helpottaa tasalaatuisen monikanavaisen asiakaspalvelun toteuttamista. Yhteydenottoihin vastaaminen onnistuu yhdessä kanavassa eikä asiakaspalvelu ole enää ohjelmien välillä poukkoilua.
6/2022 DNA Business

Kesällä voi taas keskittyä – mitä kaikkea johtajan tulisi tietää tekkimaailman menosta?

Johtajat ovat taas saaneet paahtaa täysillä koko kevään ja lähestyvä kesäloma lupailee hetken helpotusta.

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.