Konesalipalvelut tuovat huolettomuutta.

Kymenlaakson Taksi välittää 50 000 kyytiä kuukaudessa

Kymenlaakson Taksi Oy on Kotkassa päämajaansa pitävä taksinvälitysyhtiö, jonka toiminta kattaa ympäri vuorokauden toimivan välityskeskuksen sekä hallinnon. Verkostoon kuuluu 253 taksiautoa. Lisäksi Kymenlaakson Taksi myy, vuokraa ja liisaa taksiautoilijoille mm. taksamittareita ja etävälityspäätteitä.

DNA toimittaa Kymenlaakson Taksille mobiililiittymiä, 0100-alkuisia palvelunumeroita, yritysverkkoliittymän sekä taksinvälitysjärjestelmän konesalipalvelut. Lisäksi osassa Kymenlaakson Taksin laitteista on verkkoyhteyksiä varten DNA:n SIM-kortit ja liittymät.

“Meille tulee kuukaudessa noin 60 000 puhelua ja välitämme yli 50 000 taksikyytiä. Myös mobiilisovelluksen kautta tilaaminen on hiljalleen yleistymässä”, Kymenlaakson Taksin myyntipäällikkö Antti Horto sanoo.

Konesalipalvelut tuovat huolettomuutta

Noin vuosi sitten Kymenlaakson Taksi päätti ulkoistaa siihen asti itse pyörittämänsä konesalit ja hankkia sen palveluna DNA:lta. Siirtymä oli yritykselle iso ponnistus, mutta se sujui mutkattomasti.

“Kokemuksemme oli tosi hyvä. DNA nimesi projektillemme omat vastuuhenkilönsä ja heidän vetämänään kokonaisuus eteni jämäkästi yhdessä järjestelmäntoimittajan kanssa”, Kymenlaakson Taksin Antti Horto sanoo.

Tärkein tekijä siirtymisessä ulkoiseen konesaliin oli huolettomuus. Sovitulla palvelutasolla toiminta on varmaa, eikä Kymenlaakson Taksin tarvitse murehtia esimerkiksi laitteiden vanhenemisesta tai päivityksistä. 

“Olemme erittäin tyytyväisiä päätökseen ulkoistaa, vaikka kustannuksissa ero omaan konesaliin ei ole merkittävä. Palvelun pitää toimia 24/7, joten nukumme nyt yömme paremmin”, Horto jatkaa.

 

Näillä ratkaisuilla tehostimme asiakaamme liiketoimintaa:

Mobiililiittymät

Palvelinkeskuspalvelut

Yritysverkkoliittymät

Palvelunumerot

Tietoturva

Avainsanat:

Referenssi Verkko Tietoturva Liikkuva työ

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
Silmälasipäinen ja siniseen takkiin pukeutunut mies hymyilee seisoessaan vaaleaa betoniseinää vasten.
9/2025 DNA Yrityksille

Asiakaskokemuksen uusi aikakausi? Näin tekoäly muuttaa yritysten arkea

Blogi
9/2025 Patrick Gordin

Mitä yhteistä on museon remontilla ja tietoliikenneverkkojen modernisoinnilla? 

Blogi
9/2025 Lasse Huttunen

AI on pelottava – vai onko? Viisi oppia tekoälyn käyttöönotosta asiakasrajapinnassa 

Artikkeli
Siniseen pukuun ja silmälaseihin pukeutunut kalju mies seisoo hymyillen sisätiloissa modernin rakennuksen lasikaiteen vieressä.
9/2025 DNA Yrityksille

DNA:n vahvat pohjoismaiset hartiat takaavat sujuvat digipalvelut läpi Pohjolan

Artikkeli
Lähikuva henkilöstä, joka valitsee numeroita mustalla matkapuhelimen näppäimistöllä.
9/2025 DNA Yrityksille

83377788833 – Vieläkö muistat, miten Nokian puhelimella näpyteltiin viestejä?

Teknologiatrendit 2025

Teknologian vuosi 2025 on lunastusten aikaa: tekoälylle asetetut odotukset alkavat konkretisoitua, siviili- ja puolustusteknologioiden käyttöulottuvuudet laajenevat ja yritysten kestävän kehityksen tavoitteita jalkautetaan käytäntöön.

Mitkä trendit tulevat vaikuttamaan merkittävästi tulevaisuuteemme niin arjessa kuin sen ulkopuolella?

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.