Hybridityö vaatii laadukasta, huippunopeaa ja luotettavaa tiedonsiirtoa. Kun yritys keskittää mobiilipalvelut yhdelle luukulle, ei puhe-, data- tai tekstiviestien määrästä ja laskun suuruudesta tarvitse murehtia.
Yhä useampi työtehtävä hoituu nykyään mobiilisti. DNA Business -puhelinliittymät sekä DNA Liikkuva Laajakaista -liittymät soveltuvat täydellisesti yritykselle, joka haluaa tarjota henkilöstölleen huolettoman ja rajattoman liittymäpaketin ja välttyä kirjavalta laskutukselta.
DNA:n 5G-verkon alueella asuu nyt laskennallisesti jo yli 99 % Suomen väestöstä. 5G-verkko on käytössä kaikilla manner-Suomen paikkakunnilla.
Miksi yrityksen kannattaa hankkia mobiilipalvelut yhdeltä luukulta?
Liittymäkenttä elää koko ajan, ja teknologiat sekä palvelut kehittyvät. Syvemmän tarkastelun sijaan tuttu kysymys "Onko liittymäasiat kunnossa?" usein sivuutetaan. Mutta miten asia todella on?
Aikoinaan hankittu liittymä ei välttämättä vastaa yrityksen nykyisiä tarpeita. Sen sijaan toimivat ja oikein valitut mobiililiittymäratkaisut antavat yritykselle mahdollisuuden keskittyä oman liiketoimintansa edistämiseen, ilman huolia yhteyksien riittävyydestä tai toimintavarmuudesta.
Yrityksen mobiilipalvelujen keskittäminen DNA:lle parantaa ennakoitavuutta ja hallinnan tunnetta myös silloin, kun uusi palvelu tulee ajankohtaiseksi tarpeiden muuttuessa. Jos vaikkapa asiakaspuheluita tulee paljon, eikä yrityksenne halua missata niistä yhtäkään, DNA Vaihdepalvelu helpottaa puheluiden ohjattavuutta ja käsittelyä huomattavasti parantaen samalla asiakastyytyväisyyttä ja kannattavuutta.
7 syytä miksi yrityksesi kannattaa hankkia mobiilipalvelut DNA:lta
- Jos verkko tökkii, liiketoiminta tökkii. DNA:n kattavat 4G- ja 5G-verkot takaavat, että yrityksesi viestintätarpeet hoituvat ensiluokkaisen nopeasti ja luotettavasti.
- DNA:n asiakkaana maksat vain siitä, mitä tarvitset. Autamme sinua valitsemaan liittymän, joka sopii juuri yrityksesi ja liittymän käyttäjän tarpeisiin. Liittymäpakettien selkeä kiinteä hinnoittelu sekä rajaton data ja puhe kotimaassa ja EU/ETA-maissa auttavat sinua ennakoimaan kuluja. DNA Laskunjako -palvelun avulla voit jakaa kustannuksia yrityksesi ja henkilöstösi kesken joustavasti ja sovitun mukaisesti. Näin tarjoat henkilöstöllesi laajemman valikoiman laitteita, liittymiä ja lisäpalveluita heidän tarpeidensa mukaan!
- DNA:n liittymät soveltuvat myös matkustavan työskentelijän kumppaniksi. Lähes kaikkiin DNA:n liittymiin sisältyy rajaton datankäyttö myös Pohjolassa ja Baltiassa. Matkustaessasi EU-alueella vältät ylimääräiset kulut liittymäkohtaisella ja kattavalla EU-datapaketilla. Lisäksi EU- ja ETA-alueella roaming-puhelut sisältyvät DNA Business -liittymiin. Mobiilidatan osalta käytettävissä oleva tiedonsiirron määrä EU:ssa vaihtelee liittymätyypin mukaan. Reissudata-lisäpalvelulla surffailet huolettomammin taas EU- ja ETA-alueiden ulkopuolella.
- Raportointipalvelut auttavat palveluiden optimoinnissa ja päätöksenteossa. DNA Yritysraporteista näet helposti, miten yrityksessäsi käytetään yritysliittymiä ja mistä kustannukset koostuvat.
- Kun yrityksesi kasvaa tai tarpeet muuttuvat, DNA:n mobiilipalvelut kasvavat mukanasi. Uusien liittymien ostaminen ja päivittäminen onnistuu kätevästi YritysDNA-itsepalvelussa tai yritysasiakaspalvelun kautta. Voit myös helposti aktivoida liittymiin erilaisia lisäpalveluita, kuten Selausturvan, Multi-SIMin tai Reissudatan. Vaihdepalvelun ja muiden täydentävien yritysratkaisujen tullessa ajankohtaiseksi asiantuntijamme auttavat varmistamaan niiden istuvuuden yrityksesi liiketoimintaan.
- DNA:lta saat myös ajantasaiset mobiililaitteet yrityksellesi parhaiten sopivalla hankintamallilla. Voit esimerkiksi hankkia laitteet palveluna ja näin vapauttaa pääomaa kasvua tukeviin investointeihin.
- Kun mobiilipalvelut löytyvät yhdeltä luukulta, kannattaa tarkastella muidenkin it-ratkaisujen keskittämistä. Keskittäminen tuo yrityksen arkeen enemmän hallittavuutta ja ennakoitavuutta sekä auttaa pitämään kulut kurissa. Toimiva kumppanuus auttaa myös yritystäsi pysymään palvelujen kehityksessä mukana. DNA Business Apuri on hyvä esimerkki DNA:n jatkuvasta palvelukehityksestä. Palvelu tarjoaa yrityksille tekoälypohjaisen asiakaspalvelubotin tehostamaan työtä ja parantamaan asiakastyytyväisyyttä.
Tutustu DNA:n kattaviin puhelinliittymiin ja mukana joustavasti kulkeviin nettiliittymiin!
Artikkeli päivitetty 27.10.2025. Alunperin artikkeli on julkaistu 13.9.2021.