Kansainvälistyvälle yritykselle kyberturva on kriittinen menestystekijä

Kun yritys laajenee ulkomaille, selvitettävää on valtavasti. Pitää ottaa huomioon erilaiset lainsäädännöt, kulttuurit ja miljoona muuta asiaa. Kyberturvaa ei välttämättä tule heti laitettua listan kärkeen, mutta sen rooli on aivan kriittinen kansainvälistyvän yrityksen työkalupakissa.

Tietoturvaa on vaikea paikata kuntoon jälkikäteen, sillä hyvä turva syntyy vain siitä, että se on sisäänrakennettuna yrityksen kaikkiin toimintoihin. Kun asia otetaan huomioon jo kansainvälistymistä valmistellessa, voidaan toimia turvallisesti missä päin maailmaa tahansa.

Mitkä ovat kyberturvan sudenkuopat, kun toiminta laajenee ulkomaille? Eroavatko käytännöt ja ratkaisut siitä, miten kotimaassa toimitaan? Mitkä ovat nykypäivän suurimmat globaalit tietoturvauhat? 

Näihin ja moniin muihin kysymyksiin vastasi torstaina 27.8. pidetty webinaari, joka tarjoaa rautaisannoksen tietoa ja käytännön vinkkejä kansainvälistyvän yrityksen tietoturvasta.

Webinaarissa käydään läpi mm.

  • miten turvallinen tietoverkko rakennetaan ulkomailla
  • millaisia ovat kansainväliset tietoturvauhat ja miten niihin voi varautua
  • miten valitaan parhaiten tietoturvaa tukevat verkkoyhteydet ja -teknologiat.

Webinaarin asiantuntijoita ovat tietoturvayhtiö Fortinetin Timo Lohenoja ja DNA:n Juho SaarinenLataa maksuton webinaaritallenne!

Avainsanat:

Verkko Tietoturva Kyberturvallisuus
 

Lue lisää uudesta työstä

6/2022 Jaana-Liisa Malin

Palveluntarjoaja vai aito kumppani? Yritysten väliset suhteet vaativat työtä, mutta palkitsevat onnistuessaan

Yritysten välinen vuorovaikutus on vahvaa suhdetoimintaa – omine ylä- ja alamäkineen.
Kalastelu ja heikot kotipalomuurit nakertavat nyt tietoturvaa.
6/2022 DNA Business

Kalastelu ja heikot kotipalomuurit nakertavat nyt tietoturvaa

Kyberrikolliset manipuloivat vastaanottajaa mielellään pelolla.
6/2022 DNA Business

Kuinka helpottaa asiakaspalvelijan arkea, kun viestitulvaan tahtoo hukkua? DNA:n ratkaisu on Genesys

Genesys-pilvipalvelu helpottaa asiakaspalvelijoiden arkea, tehostaa työskentelyä ja helpottaa tasalaatuisen monikanavaisen asiakaspalvelun toteuttamista. Yhteydenottoihin vastaaminen onnistuu yhdessä kanavassa eikä asiakaspalvelu ole enää ohjelmien välillä poukkoilua.
6/2022 DNA Business

Kesällä voi taas keskittyä – mitä kaikkea johtajan tulisi tietää tekkimaailman menosta?

Johtajat ovat taas saaneet paahtaa täysillä koko kevään ja lähestyvä kesäloma lupailee hetken helpotusta.

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.