Myyrmannin apteekin henkilökunta palvelee asiakkaita lääkekyselyissä ja antaa terveysvinkkejä päivittäin. Yleisimpiin kyselyihin löytyy apu suoraan apteekin hyllyltä, mutta vaikeimpiin kysymyksiin vastaus haetaan apteekin tietojärjestelmästä.
”Meillä on käytössä DNA:n puhelinliittymiä sekä DNA:n laajakaista verkon varayhteytenä. Saimme liittymät DNA:lta edullisesti ja olen ollut niihin erittäin tyytyväinen”, kertoo apteekkari Juha Nuutila.
Vantaan Myyrmannin kauppakeskuksessa sijaitseva apteekki on palvellut asiakkaita jo vuodesta 1998 lähtien. Apteekki on yksi Suomen suurimmista, ja sen 35 työntekijää hoitavat lääkityksen tarkistuksen ja lääkehoidon kokonaisarvioinnin lisäksi myös perinteisen itsehoitotuotteiden asiakaspalvelun ja neuvonnan.
Digitalisaatio on tullut myös apteekkikentälle, ja harva enää nykyisin kantaa mukanaan paperisia reseptejä. Myyrmannin apteekissa käytetään sähköisiä reseptejä ja kansallisia tietokantoja. Tällöin tarvitaan internetyhteys, jonka toimivuuteen voi luottaa poikkeustilanteissakin.
”Aloitin vuonna 2016 Myyrmannin apteekin apteekkarina, jolloin myös kilpailutin operaattorit. Minulle valinnassa painoivat eniten pienet kustannukset ja varmasti toimiva yhteys. Olen ollut tyytyväinen yhteistyöhön DNA:n kanssa”, Nuutila sanoo.
DNA on toimittanut Myyrmannin apteekkiin mobiiliyhteyden ja varayhteytenä toimivan laajakaistan. Vakailla yhteyksillä asiakaspalvelu sujuu helposti ja mutkattomasti. Yhteys toimii juuri silloin, kun sitä tarvitsee.
Jatkossakin Myyrmannin apteekki voi luottaa DNA:n vakaisiin yhteyksiin asiakaspalvelun ja apteekkitoiminnan tukena!
Näillä ratkaisuilla tehostimme asiakkaan liiketoimintaa:
Milloin olet viimeksi kilpailuttanut oman yrityksesi liittymät?
Operaattorin vaihtaminen on helppoa ja voi tuoda merkittäviä säästöjä yrityksellesi. Pyydä meiltä tarjous jo tänään!
Pyydä tarjous