Blogit

Alihankkijalla ei ole varaa olla vastaamatta puhelimeen

Scansolo on vuonna 1992 perustettu kone- ja metallialan alihankkija Vöyrillä. 17 hengen yritys tekee alihankkijana laajasti alueen teollisuudelle niin CNC-sorvausta, jyrsintää kuin hitsaustakin.

Alihankinnassa aikataulut ovat hektisiä, kun tilauksia hoidetaan valmiiksi asti jopa muutamassa päivässä – tarkkuudesta tinkimättä. Scansolon toimitusjohtaja Markku Rinnastolla onkin puhelin koko ajan mukana, sillä yhtään puhelua ei kannata jättää vastaamatta.

”Täälläpäin meillä oli aiemmin vakavia ongelmia kuuluvuuden kanssa, kun esimerkiksi kotikonttorissa verkkoa ei ollut laisinkaan, vaan puhelut piti hoitaa pihalla tietyssä kohtaa”, Rinnasto muistelee. ”Myyntimme toimii kuitenkin pääasiassa puhelimen kautta, joten se oli yksi painava syy vaihtaa operaattoria.”

DNA:n kanssa ongelmia ei ole ollut. Scansolo luopuikin lopulta kiinteästä toimistopuhelimesta ja vaihtoi mobiilivaihteeseen, joka ohjaa yleisnumeroon tulevat puhelut edelleen oikeaan kännykkään.

Yhdellä sorveista oma liittymä

Kiinnostavana erikoisuutena Scansololla yksi mobiililiittymistä on työntekijän sijaan työstökoneen käytössä: yksi sorveista ilmoittaa heti soittamalla tai tekstarilla, mikäli työstössä ilmenee joku ongelma.

Alamme kehittyy kovaa vauhtia ja kilpailu kovenee koko ajan. Meidän pitää pysyä siinä mukana investoimalla uusiin koneisiin ja automatiikkaan. Soittorobotin avulla saadaan tarvittaessa lisättyä käyttöastetta, kun häiriöt tulee heti työntekijöiden tietoon, Markku Rinnasto kertoo.

Näillä ratkaisuilla kehitämme asiakkaamme liiketoimintaa:

Matkapuhelinliittymät

DNA Mobiilivaihde

Avainsanat:

Referenssi 4G Yhteydet Mobiili

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Tee asiakaspalvelusta yrityksesi kruununjalokivi – Ota käyttöön tekoälyvalmis monikanavainen asiakaspalveluratkaisu

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Hiekka-akku on tämän hetken puhuttavin innovaatio – Polar Night Energyllä on kunnianhimoiset kasvutavoitteet

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Mullista yrityksesi asiakaspalvelu tekoälyn voimalla – asiakaspoistuma pienenee, myynti kasvaa ja työntekijäkokemus paranee

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Asiakkaan tukena joka käänteessä – DNA:laiset syttyvät asiakaskohtaamisista ja kokevat työnsä merkitykselliseksi

Miltä näyttää teknologian vuosi 2024?

Uljaan uuden huomisen onnennumero on 14 – nimittäin niin monta nousevaa teknologiatrendiä esitellään DNA:n vuoden 2024 teknologiatrendiraportissa! Lue valppaasti, sillä monet näistä trendeistä tulevat jättämään jälkensä historiaan.

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.