
VIESTINTÄ
Parempaa tavoitettavuutta DNA Vaihdepalvelun avulla
DNA Vaihdepalvelu parantaa yrityksen henkilöstön ja palveluiden tavoitettavuutta.
Palvelu on tehokas ratkaisu yrityksen koosta riippumatta. Kuukausilaskutus perustuu todellisiin käyttömääriin,
joten maksat vain siitä mitä todella tarvitset. Älypuhelinsovellus kuuluu maksutta osaksi palvelua.
DNA Vaihdepalvelu - keskeiset edut:

Vähemmän investointeja - enemmän kontakteja
Palvelu on täysin pilvipohjainen, eikä vaadi investointeja kiinteisiin järjestelmiin. Välitystoiminta voidaan myös ulkoistaa DNA:lle.

Älykästä tavoitettavuutta
Asiakkaat tavoittavat yrityksenne eri tahot myynnistä asiakaspalveluun monipuolisten reititysten, aikataulujen ja valikko-ohjausten avulla. Tiedotteiden avulla reagoitte puheluihin myös aukioloajan ulkopuolella.

Tavoitettavuuden hallintaa
Henkilöstönne hallitsee tavoitettavuuden monipuolisesti DNA Call:n tai web-käyttöliittymän avulla. Tavoitettavuutta kehitätte lähiajan kontaktihistorian, päätelaiteriippumattoman puheentallennuksen ja raportoinnin avulla.
Palvelu mukautuu eri käyttäjäryhmien tarpeiden mukaan

DNA Call - sovellus
Muokkaa esimerkiksi omia paikallaolotietojasi ja soittoasetuksiasi suoraan sovelluksessa. Käytössäsi voi olla useita numeroita ja päätelaitteita ja voit kuulua useampaan vastausryhmään samanaikaisesti.

Välityssovellus
Välitä eri numeroihin tulevia puheluita käyttämällä web-pohjaista välityssovellusta. Muokkaa ja selaa kaikkien työntekijöiden paikallaolotietoja ja puhelinluetteloa sekä lisää luetteloon uusia palvelun ulkopuolisia yhteystietoja.

Helppoa hallinnointia
Yrityksen pääkäyttäjänä hallinnoit mm. käyttäjiä, ryhmien jäseniä, vastausryhmiä, valikkopalvelun asetuksia ja tiedotteita. Vakioraportit voit ajastaa toimitettavaksi valitun aikajakson välein.
DNA Vaihdepalvelun ominaisuudet
Perusominaisuudet
- Omien puheluiden asetusten hallinta
- Alaliittymän käyttömahdollisuus
- Kiinteiden ja mobiilinumeroiden käyttömahdollisuus
- Vastaajapalvelu
- Vaihteen sisäisen puhelinluettelon ja paikallaolotiedon käsittely mobiilisovelluksella (iOS, Android)
- Web-käyttöliittymä henkilökohtaisten asetusten hallintaa varten
- Web-käyttöliittymä nimetylle pääkäyttäjälle Vaihdepalvelun hallintaa varten
Lisäpalvelut
- Puheluntallennus
- Äänivalikko (IVR) ja tiedotteet
- Palvelu- ja yritysnumeroiden liittäminen osaksi palvelua
- Puhelinneuvottelu
- Työpöytä puheluiden välitykseen
- Sisäiset puhelut
- Ulkoistettu välitys
- Vastausryhmät
- Call Center