Admicom pelastaa rakennus- ja teollisuusyritykset papereiden pyörittämiseltä

Jyväskyläläisen Admicomin automatisoitu toiminnanohjausjärjestelmä palvelee rakennus-, teollisuus-, sähkö- ja LVI-alan yrityksiä tarjouslaskennasta sähköiseen kirjanpitoon.

Admicomin ratkaisu tarjoaa perinteisinä pidetyille toimialoille modernia teknologiaa. Yritys satsaa erityisesti asiakkaidensa liiketoiminnan syvälliseen ymmärtämiseen. Heidän toiminnanohjausjärjestelmänsä ei yritä tarjota yleisratkaisua kaikille toimialoille, vaan sen ominaisuudet on räätälöity kattamaan nimenomaan rakennus-, talotekniikka- ja teollisuusyritysten tarpeet.

”Adminet-palvelumme auttaa asiakkaitamme virittämään liiketoimintansa huippukuntoon. Se automatisoi monia asioita, joiden hoitamiseen on perinteisesti tarvittu useita käsipareja”, kertoo Admicomin tietohallintopäällikkö Vesa Muhonen.

Asiakasyritysten taloushallinnossa säästyy aikaa esimerkiksi siitä, kun ostolaskuja ei tarvitse käsitellä manuaalisesti, ja kentällä toimivat asentajat voivat kirjata työtuntinsa itse suoraan järjestelmään. Myös huolto- ja rakennusprojekteihin hankitut tarvikkeet ja varaosat kirjautuvat automaattisesti järjestelmään ja sitä kautta laskutukseen. Saumattoman kokonaisratkaisun ansiosta asiakas saa koko ajan reaaliaikaista tietoa yrityksensä liiketoiminnasta.

Nopeat yhteydet ovat kasvun elinehto

DNA:n palveluista Admicom hyödyntää puhe-, data- ja vaihdepalveluita. Maailma ja vauhdikkaasti kasvaneen yrityksen tarpeet ovat muuttuneet vuosien varrella, mutta asiakastyytyväisyys on säilynyt lähes 10-vuotisen yhteistyön ajan.

”Meillä on ollut DNA:lta samat yhteyshenkilöt alusta asti ja laatu on ollut sitä, mitä edellytämme. Arki on meillä kiireistä, joten on äärimmäisen tärkeää, että palvelut toimivat luvatulla tavalla, toimittaja huolehtii meistä ja myös poikkeustilanteissa voimme luottaa siihen, että saamme hyvää palvelua nopeasti. DNA on myös ollut ylivoimaisesti kustannustehokkain vaihtoehto meille”, Muhonen sanoo.

Admicomin väelle on tärkeää, että työtä voi tehdä missä tahansa. Yrityksen parinkymmenen hengen myyntitiimi työskentelee neljä päivää viidestä tien päällä.

”Yrityksemme kasvu ei olisi mahdollista ilman hyviä mahdollisuuksia tehdä liikkuvaa työtä”, summaa Muhonen.

Näillä ratkaisuilla kehitimme asiakkaamme liiketoimintaa:

  • Mobiililiittymät
  • Mobiilidata
  • Vaihdepalvelu
  • Office365

Avainsanat:

Referenssi Yhteydet Mobiili Liikkuva työ

Lue lisää uudesta työstä

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.