Admicom pelastaa rakennus- ja teollisuusyritykset papereiden pyörittämiseltä

Jyväskyläläisen Admicomin automatisoitu toiminnanohjausjärjestelmä palvelee rakennus-, teollisuus-, sähkö- ja LVI-alan yrityksiä tarjouslaskennasta sähköiseen kirjanpitoon.

Admicomin ratkaisu tarjoaa perinteisinä pidetyille toimialoille modernia teknologiaa. Yritys satsaa erityisesti asiakkaidensa liiketoiminnan syvälliseen ymmärtämiseen. Heidän toiminnanohjausjärjestelmänsä ei yritä tarjota yleisratkaisua kaikille toimialoille, vaan sen ominaisuudet on räätälöity kattamaan nimenomaan rakennus-, talotekniikka- ja teollisuusyritysten tarpeet.

”Adminet-palvelumme auttaa asiakkaitamme virittämään liiketoimintansa huippukuntoon. Se automatisoi monia asioita, joiden hoitamiseen on perinteisesti tarvittu useita käsipareja”, kertoo Admicomin tietohallintopäällikkö Vesa Muhonen.

Asiakasyritysten taloushallinnossa säästyy aikaa esimerkiksi siitä, kun ostolaskuja ei tarvitse käsitellä manuaalisesti, ja kentällä toimivat asentajat voivat kirjata työtuntinsa itse suoraan järjestelmään. Myös huolto- ja rakennusprojekteihin hankitut tarvikkeet ja varaosat kirjautuvat automaattisesti järjestelmään ja sitä kautta laskutukseen. Saumattoman kokonaisratkaisun ansiosta asiakas saa koko ajan reaaliaikaista tietoa yrityksensä liiketoiminnasta.

Nopeat yhteydet ovat kasvun elinehto

DNA:n palveluista Admicom hyödyntää puhe-, data- ja vaihdepalveluita. Maailma ja vauhdikkaasti kasvaneen yrityksen tarpeet ovat muuttuneet vuosien varrella, mutta asiakastyytyväisyys on säilynyt lähes 10-vuotisen yhteistyön ajan.

”Meillä on ollut DNA:lta samat yhteyshenkilöt alusta asti ja laatu on ollut sitä, mitä edellytämme. Arki on meillä kiireistä, joten on äärimmäisen tärkeää, että palvelut toimivat luvatulla tavalla, toimittaja huolehtii meistä ja myös poikkeustilanteissa voimme luottaa siihen, että saamme hyvää palvelua nopeasti. DNA on myös ollut ylivoimaisesti kustannustehokkain vaihtoehto meille”, Muhonen sanoo.

Admicomin väelle on tärkeää, että työtä voi tehdä missä tahansa. Yrityksen parinkymmenen hengen myyntitiimi työskentelee neljä päivää viidestä tien päällä.

”Yrityksemme kasvu ei olisi mahdollista ilman hyviä mahdollisuuksia tehdä liikkuvaa työtä”, summaa Muhonen.

Näillä ratkaisuilla kehitimme asiakkaamme liiketoimintaa:

Avainsanat:

Referenssi Liikkuva työ Yhteydet Mobiili
 

Lue lisää uudesta työstä

6/2022 Jaana-Liisa Malin

Palveluntarjoaja vai aito kumppani? Yritysten väliset suhteet vaativat työtä, mutta palkitsevat onnistuessaan

Yritysten välinen vuorovaikutus on vahvaa suhdetoimintaa – omine ylä- ja alamäkineen.
Kalastelu ja heikot kotipalomuurit nakertavat nyt tietoturvaa.
6/2022 DNA Business

Kalastelu ja heikot kotipalomuurit nakertavat nyt tietoturvaa

Kyberrikolliset manipuloivat vastaanottajaa mielellään pelolla.
6/2022 DNA Business

Kuinka helpottaa asiakaspalvelijan arkea, kun viestitulvaan tahtoo hukkua? DNA:n ratkaisu on Genesys

Genesys-pilvipalvelu helpottaa asiakaspalvelijoiden arkea, tehostaa työskentelyä ja helpottaa tasalaatuisen monikanavaisen asiakaspalvelun toteuttamista. Yhteydenottoihin vastaaminen onnistuu yhdessä kanavassa eikä asiakaspalvelu ole enää ohjelmien välillä poukkoilua.
6/2022 DNA Business

Kesällä voi taas keskittyä – mitä kaikkea johtajan tulisi tietää tekkimaailman menosta?

Johtajat ovat taas saaneet paahtaa täysillä koko kevään ja lähestyvä kesäloma lupailee hetken helpotusta.

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.