Samasta aiheesta
-
Palveluntarjoaja vai aito kumppani? Yritysten väliset suhteet vaativat työtä, mutta palkitsevat onnistuessaan
Jaana-Liisa Malin 30.6.2022 -
Kasvua horisontissa? Tämä kesäpaketti saa ideat liikkeelle!
DNA Business 18.6.2022 -
Missä ovat hybridityön johtamisen sokeat pisteet?
Olli Sirkka 5.5.2022 -
Sata liittymää, sata laskua? Etätyön yhteysviritykset ovat talouspäällikön murheenkryyni
DNA Business 19.4.2022 -
Kuinka teknologiatoimittajasta tuli palvelunhallinnan guru? Palkittu palvelunhallintamalli näytti kyntensä Espoossa
DNA Business 19.4.2022
Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
6/2022 DNA Business
Kuinka helpottaa asiakaspalvelijan arkea, kun viestitulvaan tahtoo hukkua? DNA:n ratkaisu on Genesys
Genesys-pilvipalvelu helpottaa asiakaspalvelijoiden arkea, tehostaa työskentelyä ja helpottaa tasalaatuisen monikanavaisen asiakaspalvelun toteuttamista. Yhteydenottoihin vastaaminen onnistuu yhdessä kanavassa eikä asiakaspalvelu ole enää ohjelmien välillä poukkoilua.