Jonotusmusiikin pimputukset jäävät historiaan, kun laskujen tarkastelu tai vaikka uuden työpuhelimen tilaaminen hoituu muutamalla napin painalluksella – juuri silloin kun itselle sopii.
YritysDNA on DNA:n yritysasiakkaiden itsepalvelukanava, joka tarjoaa kokonaisnäkymän yrityksen asiakkuuteen. Esimerkiksi uusien laitteiden tilaaminen, liittymäasioiden hoitaminen ja laskutusasioiden järjestelyt onnistuvat käden käänteessä.
Puhelimessa jonottaminen ei ole välttämätöntä, sillä YritysDNA:n kautta yritysasiakkuutta voi hoitaa ja ylläpitää aamuvarhaisella, pikaisesti kokousten välissä tai vaikka toimistoajan jälkeen – juuri silloin kun itselle sopii.
YritysDNA taipuu moneen ja tarjoaa eri kokoisille yrityksille runsaasti erilaisia palveluita. Yritysraporttien avulla voi seurata esimerkiksi yrityksen käytössä olevien tuotteiden ja palveluiden kokonaislaskutusta tai liittymien käyttöä aina datan käytöstä tekstiviesteihin ja puheluihin. Palvelupyyntöjen avulla saa ripeästi apua moneen pulmaan sekä chatin kautta suora yhteys asiakaspalveluun takaa pikaisen asioiden hoitamisen.
VIDEO
YritysDNA:ssa hoituu muun muassa
Laskujen tarkastelu Laitteiden ja palveluiden tilaaminen Liittymäasioiden hoitaminen Käyttäjien hallinta Raporttien tarkastelu Helppokäyttöinen ja moneen tarpeeseen taipuva järjestelmä Uuden työntekijän aloittaessa on monta muistettavaa asiaa. Tarvittavat laitteet riittävillä ominaisuuksilla on monen työn edellytyksenä, joten niiden saumaton käyttöönotto takaa onnistuneen alun työlle. Halutessaan laitteet voi hankkia myös palveluna , jolloin kustannusten ennakointi helpottuu, laitteet pysyvät ajan tasalla ja niiden huollot ja kierrätys hoidetaan asianmukaisesti. Laitteiden tilaaminen ja niihin vaadittavien liittymien avaaminen onnistuu helposti ja nopeasti YritysDNA:n kautta.
Asiakkuuden ylläpitoa voi hoitaa YritysDNA:ssa kuka vain nimetty vastuuhenkilö. Tunnusten hakeminen onnistuu vaivatta nimenkirjoitusoikeudellisen henkilön toimesta hakulomakkeella. Kun YritysDNA otetaan käyttöön ensimmäisenä luotava pääkäyttäjä voi lisätä tunnuksia tarpeen mukaan kenen tahansa yrityksen työntekijän käyttöön yrityksen määrittämillä käyttöoikeuksilla.
YritysDNA:n käyttöönotto on helppoa ja mutkatonta. Käyttöönotto vaatii vain valtuutuslomakkeen täyttämisen ja allekirjoittamisen, minkä jälkeen DNA Yritysasiakaspalvelu käsittelee lomakkeen ja lähettää tarvittavat tunnukset järjestelmään. Näin saat kaikki YritysDNA:n toiminnallisuudet yrityksesi käyttöön.
Tutustu YritysDNA:han ja helpota asiakkuutesi hallintaa!
Artikkeli päivitetty 4.2.2023. Alunperin artikkeli on julkaistu 29.8.2022.