Jätä jonotusmusiikki historiaan – YritysDNA nopeuttaa ja sujuvoittaa yrityksen arkea

Jonotusmusiikin pimputukset jäävät historiaan, kun laskujen tarkastelu tai vaikka uuden työpuhelimen tilaaminen hoituu muutamalla napin painalluksella – juuri silloin kun itselle sopii.

YritysDNA on DNA:n yritysasiakkaiden itsepalvelukanava, joka tarjoaa kokonaisnäkymän yrityksen asiakkuuteen. Esimerkiksi uusien laitteiden tilaaminen, liittymäasioiden hoitaminen ja laskutusasioiden järjestelyt onnistuvat käden käänteessä.

Puhelimessa jonottaminen ei ole välttämätöntä, sillä YritysDNA:n kautta yritysasiakkuutta voi hoitaa ja ylläpitää aamuvarhaisella, pikaisesti kokousten välissä tai vaikka toimistoajan jälkeen – juuri silloin kun itselle sopii.

YritysDNA taipuu moneen ja tarjoaa eri kokoisille yrityksille runsaasti erilaisia palveluita. Raporttien avulla voi seurata esimerkiksi yrityksen käytössä olevien tuotteiden ja palveluiden kokonaislaskutusta tai liittymien käyttöä aina datan käytöstä tekstiviesteihin ja puheluihin. Palvelupyyntöjen avulla saa ripeästi apua moneen pulmaan sekä chatin kautta suora yhteys asiakaspalveluun takaa pikaisen asioiden hoitamisen.

YritysDNA:ssa hoituu muun muassa

  • Laskujen tarkastelu 
  • Laitteiden ja palveluiden tilaaminen 
  • Liittymäasioiden hoitaminen 
  • Käyttäjien hallinta  
  • Raporttien tarkastelu

Helppokäyttöinen ja moneen tarpeeseen taipuva järjestelmä 

Uuden työntekijän aloittaessa on monta muistettavaa asiaa. Tarvittavat laitteet riittävillä ominaisuuksilla on monen työn edellytyksenä, joten niiden saumaton käyttöönotto takaa onnistuneen alun työlle. Laitteiden ja niihin vaadittavien liittymien avaaminen onnistuu helposti ja nopeasti YritysDNA:n kautta.

Asiakkuuden ylläpitoa voi hoitaa YritysDNA:ssa kuka vain nimetty vastuuhenkilö. Tunnusten hakeminen onnistuu vaivatta nimenkirjoitusoikeudellisen henkilön toimesta hakulomakkeella. Kun YritysDNA otetaan käyttöön ensimmäisenä luotava pääkäyttäjä voi lisätä tunnuksia tarpeen mukaan kenen tahansa yrityksen työntekijän käyttöön yrityksen määrittämillä käyttöoikeuksilla.

YritysDNA:n käyttöönotto on helppoa ja mutkatonta. Käyttöönotto vaatii vain valtuutuslomakkeen täyttämisen ja allekirjoittamisen, minkä jälkeen DNA Yritysasiakaspalvelu käsittelee lomakkeen ja lähettää tarvittavat tunnukset järjestelmään. Näin saat kaikki YritysDNA:n toiminnallisuudet yrityksesi käyttöön.

 

Tutustu YritysDNA:han ja helpota asiakkuutesi hallintaa! 

Avainsanat:

Mobiili Liittymät

Lue lisää uudesta työstä

2/2023 DNA Business

Työpaikat taistelevat nyt osaajista – työnteon vapaus on DNA:n valtti

DNA:n lääkkeet osaajapulaan: inhimillinen yrityskulttuuri, perheystävällisyys ja työnteon joustavuus.
2/2023 Jaana-Liisa Malin

Johtaja: tietääkö asiakaspalvelijasi varmasti, että arvostat hänen työtään? 

DNA juhlisti parhaita asiakaspalvelijoitaan alkuvuodesta 2023. 
1/2023 DNA Business

Onnellisempi, terveempi, tuottavampi – Ratkaiseeko nelipäiväinen viikko työpaikkojen burnout-kulttuurin?

Irtisanoutumisaalto, työntekijäpula, lahjakkuuksista kiinnipitäminen, loppuun palaminen - nämä ovat useita aloja vaivaavia ajanmerkkejä monissa länsimaisissa. 
1/2023 DNA Business

Mitä kvanttitietokone tekee – ja miksi Schrödingerin ei tulisi hoitaa eläimiä?

”Kvanttitietokonetta voi koittaa ymmärtää, mutta se ei välttämättä sovi arkijärkeen.”

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.