Jätä jonotusmusiikki historiaan – YritysDNA nopeuttaa ja sujuvoittaa yrityksen arkea

Jonotusmusiikin pimputukset jäävät historiaan, kun laskujen tarkastelu tai vaikka uuden työpuhelimen tilaaminen hoituu muutamalla napin painalluksella – juuri silloin kun itselle sopii.

YritysDNA on DNA:n yritysasiakkaiden itsepalvelukanava, joka tarjoaa kokonaisnäkymän yrityksen asiakkuuteen. Esimerkiksi uusien laitteiden tilaaminen, liittymäasioiden hoitaminen ja laskutusasioiden järjestelyt onnistuvat käden käänteessä.

Puhelimessa jonottaminen ei ole välttämätöntä, sillä YritysDNA:n kautta yritysasiakkuutta voi hoitaa ja ylläpitää aamuvarhaisella, pikaisesti kokousten välissä tai vaikka toimistoajan jälkeen – juuri silloin kun itselle sopii.

YritysDNA taipuu moneen ja tarjoaa eri kokoisille yrityksille runsaasti erilaisia palveluita. Raporttien avulla voi seurata esimerkiksi yrityksen käytössä olevien tuotteiden ja palveluiden kokonaislaskutusta tai liittymien käyttöä aina datan käytöstä tekstiviesteihin ja puheluihin. Palvelupyyntöjen avulla saa ripeästi apua moneen pulmaan sekä chatin kautta suora yhteys asiakaspalveluun takaa pikaisen asioiden hoitamisen.

YritysDNA:ssa hoituu muun muassa

  • Laskujen tarkastelu 
  • Laitteiden ja palveluiden tilaaminen 
  • Liittymäasioiden hoitaminen 
  • Käyttäjien hallinta  
  • Raporttien tarkastelu

Helppokäyttöinen ja moneen tarpeeseen taipuva järjestelmä 

Uuden työntekijän aloittaessa on monta muistettavaa asiaa. Tarvittavat laitteet riittävillä ominaisuuksilla on monen työn edellytyksenä, joten niiden saumaton käyttöönotto takaa onnistuneen alun työlle. Laitteiden ja niihin vaadittavien liittymien avaaminen onnistuu helposti ja nopeasti YritysDNA:n kautta.

Asiakkuuden ylläpitoa voi hoitaa YritysDNA:ssa kuka vain nimetty vastuuhenkilö. Tunnusten hakeminen onnistuu vaivatta nimenkirjoitusoikeudellisen henkilön toimesta hakulomakkeella. Kun YritysDNA otetaan käyttöön ensimmäisenä luotava pääkäyttäjä voi lisätä tunnuksia tarpeen mukaan kenen tahansa yrityksen työntekijän käyttöön yrityksen määrittämillä käyttöoikeuksilla.

YritysDNA:n käyttöönotto on helppoa ja mutkatonta. Käyttöönotto vaatii vain valtuutuslomakkeen täyttämisen ja allekirjoittamisen, minkä jälkeen DNA Yritysasiakaspalvelu käsittelee lomakkeen ja lähettää tarvittavat tunnukset järjestelmään. Näin saat kaikki YritysDNA:n toiminnallisuudet yrityksesi käyttöön.

 

Tutustu YritysDNA:han ja helpota asiakkuutesi hallintaa! 

Avainsanat:

Mobiili Liittymät

Lue lisää uudesta työstä

Suomen menestys syntyy loskan keskellä
9/2022 DNA Business

Suomen menestys syntyy loskan keskellä

Slushin toimitusjohtaja Eerika Savolainen vinkkaa, mitä kasvuyrittäjyydestä kiinnostuneen kannattaisi tehdä juuri nyt. 
9/2022 DNA Business

Tietoturvahyökkäyksillä on monta muotoa ja seurausta – varaudu ainakin näihin yleisimpiin uhkiin

Lue DNA:n tietoturva-asiantuntija Juho Saarisen vinkit parempaan tietoturvaan.
Energiatehokkuuden parantaminen on pienillekin yrityksille taloudellisesti kannattavaa
9/2022 DNA Business

"Energiatehokkuuden parantaminen on pienillekin yrityksille taloudellisesti kannattavaa"

Valtion kestävän kehityksen yhtiön Motiva Oy:n johtava asiantuntija Tomi Kiuru vastaa kysymykseen: miten yrityksen energiatehokkuutta voi parantaa?
Vaihdepalvelun avulla yritys ja asiakas tavoittavat toisensa
9/2022 DNA Business

Vaihdepalvelun avulla yritys ja asiakas tavoittavat toisensa

Liiketoiminnan kannalta on keskeistä, ettei yksikään asiakas jää palvelematta.

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.