Blogit

Digi vauhdittaa talonmiesten arkea

Talonmiehet.fi -verkosto hoitaa ja ylläpitää kiinteistöjä perinteiseen talonmiestyyliin modernien digitaalisten ratkaisujen voimin. Toimivan vaihdepalvelun ja nopeiden datayhteyksien avulla työtä tehdään kustannustehokkaasti ja asiakasta paremmin palvellen.

Yritys vastaa yli 130 asiakkaan huollosta, siivouksesta ja pienistä remonteista Ruoholahden, Kalasataman ja Aurinkolahden alueilla. Valtaosa asiakkaista on tavanomaisia asunto-osakeyhtiöitä, joten nopeaa palvelua on tarjottava kellon ympäri. Tämä onnistuu vaivattomasti nopeiden dataliittymien, vaihdepalvelun ja keskeisen sijainnin ansiosta.

”Asiakkaamme sijaitsevat pääsääntöisesti muutamien kilometrien säteellä toimistoiltamme. Lyhyet välimatkat mahdollistavat huoltomiehen saapumisen kohteeseen jopa kymmenen minuutin sisällä yhteydenotosta. Nopeiden liittymien ansiosta henkilöstömme vastaanottaa sähköisen työmääräyksen matkapuhelimellaan sijainnista riippumatta, jolloin niihin voidaan reagoida tehokkaammin”, kertoo Talonmiehet.fi:n talouspäällikkö Sami Karimerto.

Paperisista työmääräyksistä kuusi vuotta sitten luopuneelle yritykselle on erityisen tärkeää, että matkapuhelinliittymät toimivat luotettavasti ja riittävällä kaistalla. Talonmiehet.fi:n oma verkkopohjainen työkalu onkin osoittanut voimansa kustannustehokkaana tapana jakaa töitä, sillä henkilöstön ei tarvitse enää hakea työmääräyksiään toimistolta. Myös tarvittavat liitteet saa avattua näppärästi puhelimella nopean dataliittymän ansiosta.

DNA:n mobiililiittymien lisäksi yrityksellä on käytössään DNA Vaihdepalvelu laadukkaan asiakaspalvelun mahdollistamiseksi.

”Meillä puhelut ohjautuvat automaattisesti kiinteistöassistenteille, joiden on tarvittaessa helppo yhdistää asiakas oikealle henkilölle. Itse pääkäyttäjänä pidän siitä, miten helppoa minun on hallita palveluitamme ja seurata raportteja puheluiden laadusta ja kestosta. Näin voimme myös kehittää asiakaspalveluamme oikeaan suuntaan”, Karimerto kiittelee.

Vastaavia palveluita ennenkin käyttäneen yrityksen haasteina ovat olleet puhelinliittymien huono kuuluvuus ja vaihdeympäristön hankalampi hallittavuus. Hinnaltaan ja toiminallisuudeltaan istuvammat DNA:n palvelut keräävät kiitosta Talonmiehet.fi:n kaikissa toimipisteissä.

”Meidän näkökulmastamme koko prosessi ostosta käyttöönottoon on sujunut todella hyvin. Lisäksi olemme erittäin tyytyväisiä yhteyshenkilöömme, johon saamme nopeasti yhteyden missä tahansa palveluihimme liittyvässä asiassa”, Karimerto sanoo.

Näillä ratkaisuilla tehostimme asiakkaan liiketoimintaa:

Avainsanat:

Referenssi Digitalisaatio Yhteydet Mobiili Muuttuva työ

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Tee asiakaspalvelusta yrityksesi kruununjalokivi – Ota käyttöön tekoälyvalmis monikanavainen asiakaspalveluratkaisu

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Hiekka-akku on tämän hetken puhuttavin innovaatio – Polar Night Energyllä on kunnianhimoiset kasvutavoitteet

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Mullista yrityksesi asiakaspalvelu tekoälyn voimalla – asiakaspoistuma pienenee, myynti kasvaa ja työntekijäkokemus paranee

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Asiakkaan tukena joka käänteessä – DNA:laiset syttyvät asiakaskohtaamisista ja kokevat työnsä merkitykselliseksi

Miltä näyttää teknologian vuosi 2024?

Uljaan uuden huomisen onnennumero on 14 – nimittäin niin monta nousevaa teknologiatrendiä esitellään DNA:n vuoden 2024 teknologiatrendiraportissa! Lue valppaasti, sillä monet näistä trendeistä tulevat jättämään jälkensä historiaan.

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.