Samasta aiheesta
-
Palveluntarjoaja vai aito kumppani? Yritysten väliset suhteet vaativat työtä, mutta palkitsevat onnistuessaan
Jaana-Liisa Malin 30.6.2022 -
Tuhdisti teknologiaa – kesällä kerkeää pysähtymään uuden äärelle
DNA Business 19.6.2022 -
Valitse IoT-verkkoteknologia käyttötarkoituksen mukaan – kolme vinkkiä käyttöönottoon
DNA Business 15.6.2022 -
Potilaiden internet? IoT:lla ja 5G:llä on iso potentiaali sairaaloissa
DNA Business 20.5.2022 -
Pohjoismainen yhteistyö hyödyttää suomalaisyrityksiä – ”Käynnissä on monia isoja 5G-pilotteja sairaaloissa, varastoissa ja tehtaissa”
DNA Business 3.3.2022
Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
6/2022 DNA Business
Kuinka helpottaa asiakaspalvelijan arkea, kun viestitulvaan tahtoo hukkua? DNA:n ratkaisu on Genesys
Genesys-pilvipalvelu helpottaa asiakaspalvelijoiden arkea, tehostaa työskentelyä ja helpottaa tasalaatuisen monikanavaisen asiakaspalvelun toteuttamista. Yhteydenottoihin vastaaminen onnistuu yhdessä kanavassa eikä asiakaspalvelu ole enää ohjelmien välillä poukkoilua.