Taloyhtiöpalvelu - yksilöllistä palvelua isännöitsijöille

Taloyhtiöpalvelu on palvelukonsepti, joka on DNA:n kiinteistötuotteita (Kaapeli-tv, taloyhtiölaajakaista jne..) hankkineiden taloyhtiöiden ja näiden isännöitsijöiden käytössä. Taloyhtiöpalvelu auttaa isännöitsijöitä kaikissa kiinteistötuotteisiin liittyvissä asioissa.

Taloyhtiöpalvelu aloitti toimintansa v.2013 ja on saanut isännöitsijöiltä erittäin hyvän vastaanoton. Palvelu on selkeästi parantanut isännöitsijöiden asiakaskokemusta ja säästänyt heiltä paljon aikaa ja vaivaa, koska yksilöllistä palvelua ja apua saa helposti yhden kanavan kautta.

Taloyhtiöpalvelu on apuna heti siitä lähtien kun taloyhtiöön on päätetty hankkia DNA:n kiinteistötuotteita. Taloyhtiöpalvelu suorittaa palveluiden ennakkotestauksen ennen varsinaista käyttöönottoa ja varmistaa isännöitsijältä, että kaikki myyntitilanteessa sovitut asiat varmasti toimivat ja laskutus- ja osoitetiedot ovat oikein. Lisäksi varmistetaan palveluiden kytkentäajat. Taloyhtiöpalvelu myös toimittaa asukkaille tervetulokirjeen ja palveluiden käyttöönotossa tarvittavan materiaalin. Materiaalin voi myös tilata palveluiden kytkennän jälkeen muuttaville asukkaille taloyhtiöpalvelusta.

Pika-apua laskutus- ja muutosasioissa

Palveluiden kytkennän jälkeen isännöitsijät voivat olla yhteydessä taloyhtiöpalveluun laskutukseen sekä palveluihin tehtäviin muutoksiin ja kaikissa itse tilaukseen liittyvissä asioissa. Taloyhtiöpalvelu auttaa myös palveluihin liittyvien asukastiedotteiden laadinnassa ja asukastiedotuksessa. Tarkoituksena on, että isännöitsijät saavat yksilöllistä ja nopeaa apua yhden kanavan kautta kiinteistötuotteisiin liittyvissä asioissa.

Aivan kaikissa asioissa taloyhtiöpalvelu ei pysty tarjoamaan apua. Vikatilanteissa apua antaa DNA:n asiakaspalvelu, koski vika sitten koko taloyhtiötä tai yksittäistä taloyhtiön asukasta. Taloyhtiöpalvelu ei myöskään pysty auttamaan huoltoyhtiöille kuuluvissa tehtävissä eikä palvele taloyhtiön yksittäisiä asiakkaita tai omakotitaloasiakkaita. Taloyhtiöiden asukkaita palvelee aina DNA:n asiakaspalvelu, jonka kautta asukkaat voivat esimerkiksi tilata lisäpalveluita tai nostaa liittymän nopeutta. Y-tunnuksen omaavia omakotitaloasukkaita palvelee puolestaan DNA:n yritysasiakaspalvelu.

Taloyhtiöpalvelun yhteystiedot löytyvät taloyhtiöille toimitettavasta laskusta.

Voit myös ottaa yhteyttä verkossa:

Jätä yhteydenottopyyntö

Tilaa verkkolaskutus tai muuta tietoja