Yhteystiedot yritysasiakkaille
Olemme täällä sinua varten. Ota yhteyttä tai hallinnoi palveluitasi itsepalvelussa juuri sillon, kun sinulle sopii.
Hallinnoi palveluitasi YritysDNA:ssa
YritysDNA-itsepalvelussa hallinnoit kaikkia yrityksesi palveluita kätevästi ja maksutta – juuri silloin kuin sinulle parhaiten sopii.
-
Tuotteiden ja palveluiden tilaus ja hallinnointi
-
Laskujen tarkastelu ja laskukopion lataaminen
-
PUK-koodien tarkistus
-
Yritysraporttien tilaus ja tarkastelu
-
Kirjautuneena saat nopeaa palvelua chatin kautta. Voit jättää myös yhteydenottopyynnön.
Ota yhteyttä yritysasiakaspalveluun
-
Lähetä viesti yritysasiakaspalveluun
- Kiireettömissä asioissa voit lähettää meille yhteydenottopyynnön
- Kirjaudu YritysDNA:han ja siirry Yhteydenotot-osioon
-
Aloita chat
- Palvelemme arkisin klo 8–16
- Chatin kautta tavoitat Yritysasiakaspalvelun ja Myyntipalvelun asiantuntijat
-
Soita yritysasiakaspalveluun
- Palvelemme arkisin klo 8–16
- PUK-kyselyt, liittymän sulku varkaus- tai katoamistilanteissa, vika- ja häiriöilmoitukset 24/7
- Puhelun hinta on mpm/pvm
- Puhelun alussa digitaalinen kirjautumisbotti kysyy tunnistautumiseen liittyviä kysymyksiä ja ohjaa sen jälkeen puhelun ihmiselle
-
Vika- ja häiriöilmoitukset
Tarkista mahdollinen vikatilanne DNA:n häiriökartalta tai häiriötiedotteista.
Mikäli häiriö pitkittyy, voit tehdä vika- ja häiriöilmoituksen YritysDNA-itsepalvelussa tai soittamalla yritysasiakaspalveluumme.
Asiakaspalvelun parantamiseksi ja laadun tarkkailua varten nauhoitamme puhelut.
Huomaathan, että voidaksemme tehdä muutoksia yrityksesi palveluihin, sinun on oltava yrityksesi nimetty yhteyshenkilö.
Kysy lisää yritysratkaisuistamme tai pyydä tarjous
-
Varaa soittoaika yritysmyyntiin
- Varaa 30 minuutin soittoaika yritysmyyntimme kanssa sinulle sopivaan ajankohtaan
- Aikoja varattavissa arkipäiville klo 9-15 välille
- Ajanvaraus on maksuton
-
Soita yritysmyyntiin
- Palvelemme arkisin klo 8–16
- Numero on maksuton
- Voit jättää meille myös yhteydenottopyynnön