DNA Events webinaari:

Tehoa asiakaskokemukseen tekoälyllä

Webinaarissa pureudumme tekoälyn rooliin asiakaskokemuksen kehittämisessä konkreettisten ratkaisujen, asiantuntijanäkemysten ja käytännön esimerkkien kautta.

Keskiviikko 24.9.2025
klo 10.00–10.45

Teams-webinaari

Maksuton ja kaikille avoin tilaisuus
 

Kokemus ratkaisee, mitä asiakas todella tuntee

Asiakaskokemus on yksi tämän päivän yritystoiminnan tärkeimmistä kilpailutekijöistä, mutta miten se voidaan nostaa uudelle tasolle tekoälyn avulla? Kun tekoäly kohtaa asiakasymmärryksen, syntyy uusia mahdollisuuksia palvella nopeammin, henkilökohtaisemmin – ja tietenkin tehokkaammin.

Tervetuloa webinaariin, jossa pureudumme tekoälyn rooliin asiakaskokemuksen kehittämisessä konkreettisten ratkaisujen, asiantuntijanäkemysten ja käytännön esimerkkien kautta.

Markkinoilla, joissa asiakkaista kilpaillaan yhä armottomammin, asiakaskokemus erottaa yritykset toisistaan. Tekoäly ja automaatio voivat parantaa asiakaskokemusta – mutta vain jos asiakaskokemus ymmärretään ja sitä mitataan oikein. Data kertoo missä mennään, mutta kokemus ratkaisee, mitä asiakas todella tuntee.

Webinaarissa kuulet muun muassa, miten DNA hyödyntää tekoälyä asiakasrajapinnassa ja miten yrityksen kuin yrityksen kannattaa lähteä sen kanssa liikkeelle. Keskustelussa ovat mukana Mari Eklund, DNA:n yritysliiketoiminnan viestintäratkaisuliiketoiminnan johtaja, Kari Korkiakoski, yksi Suomen tunnetuimmista asiakaskokemuksen asiantuntijoista sekä Teemu Roos, tekoälyyn erikoistunut Helsingin yliopiston tietojenkäsittelytieteen professori.

Tässä webinaarissa saat vastauksia muun muassa näihin kysymyksiin:

  • Miten tekoäly voi aidosti parantaa asiakaskokemusta?
  • Mitä hyötyjä tekoäly tuo yrityksille?
  • Miten tekoälyn käyttöönotto onnistuu käytännössä?
  • Mihin suuntaan tekoäly on menossa – ja mitä se merkitsee asiakasrajapinnassa?

Webinaarissa nostamme esiin myös konkreettisia tekoälyratkaisuja, jotka tuovat tehokkuutta ja sujuvuutta asiakaspalveluun jo nyt. Webinaarin juontaa viestintäkonsultti ja keskustelun fasilitoinnin ammattilainen Sanelma Helkearo.  

Ilmoittaudu webinaariin

Mukaan kannattaa ilmoittautua, vaikka ajankohta ei sopisikaan sinulle. Toimitamme tallenteen kaikille ilmoittautuneille, joten pääset katsomaan webinaarin silloin, kuin sinulle sopii. 

Webinaarin asiantuntijat

Anna-Mari Ylihurula

Kari Korkiakoski

Kari Korkiakoski on Suomen johtava asiakaskeskeisen yritystoiminnan rakentaja ja asiakaskokemuksen mittaamisen asiantuntija. Korkiakoski on julkaissut useampia tietokirjoja ja jakaa ajatuksiaan asiakaskokemuksesta omassa blogissaan.

Anna-Mari Ylihurula

Mari Eklund

Mari Eklund toimii DNA:n yritysliiketoiminnan viestintäratkaisuliiketoiminnan johtajana. Hän pyrkii jatkuvasti kehittämään DNA:n kattavaa palvelutarjoamaa tukeakseen asiakkaiden liiketoimintaa sekä kotimaassa että kansainvälisesti. Marilla on vahva sitoutuminen kehittää ja vastata asiakkaiden liiketoimintatarpeisiin.

Teemu Roos

Teemu Roos

Teemu Roos on Helsingin yliopiston tietojenkäsittelytieteen professori ja johtaa tekoälyyn liittyvää koulutusta Suomen tekoälykeskuksessa. Roosin tutkimus keskittyy koneoppimiseen, todennäköisyysmallinnukseen ja tekoälyn sovelluksiin eri aloilla. Hänet tunnetaan myös Elements of AI -verkkokurssin isänä josta on tullut maailman suosituimpia tekoälyn peruskursseja.