Kohti sujuvampaa asiointia myös itsepalvelussa
Kehitimme YritysDNA-itsepalvelua aktiivisesti vuonna 2023, ja tätä työtä jatketaan myös vuonna 2024. Tärkein tavoitteemme on asiakkaidemme tyytyväisyys sekä mutkaton ja vaivaton asiointi kanavasta riippumatta.
YritysDNA – asiakaskeskeisyys kehityksen ytimessä
DNA on sitoutunut tarjoamaan parhaan mahdollisen käyttökokemuksen YritysDNA-itsepalvelussa. Olemme aktiivisesti keränneet ja kuunnelleet asiakkaidemme palautetta ja tehneet jatkuvasti töitä palvelun kehittämiseksi.
Vuonna 2023 YritysDNA:n käyttäjämäärät kasvoivat ja otimme merkittäviä askelia itsepalvelun käyttökokemuksen ja suorituskyvyn parantamisen matkalla – jatkamme aktiivista kehitystyötä myös vuonna 2024.
Kehitystyömme keskiössä on aina asiakas. Pyrimme jatkuvasti parantamaan YritysDNA:n käytön sujuvuutta ja monipuolisuutta, jotta asiointisi kanssamme olisi mahdollisimman vaivatonta. Olemme tehneet useita päivityksiä ja muutoksia YritysDNA-itsepalveluun, jotta voisimme vastata asiakkaidemme tarpeisiin entistä paremmin.
Alta löydät nostoja YritysDNA:n parannuksista vuonna 2023.
Suorituskyvyn parannukset
- Optimoimme käyttökokemusta lataamalla kirjautumisen yhteydessä ennakkoon YritysDNA:n toiminnallisuuksia, kuten tuotteita, hintoja sekä varastotietoja. Tämä nopeuttaa ja personoi käyttökokemusta
- Hyödynsimme indeksointiteknologiaa, joka parantaa listojen hallintaa sekä hakutoimintojen suorituskykyä
- Kehitämme jatkuvasti YritysDNA:n koodia sekä rajapintoja parantaaksemme suorituskykyä ja käyttökokemusta
Ulkoasu ja yleiset parannukset
- Päivitimme YritysDNA:n ulkoasua visuaalisesti miellyttävämmäksi
- Palvelulistaus siirrettiin Tilaa-välilehdellä vasempaan reunaan
- Raporttien ulkoasua ja toiminnallisuuksia päivitettiin
Tilaamisen helpottaminen
- Asiakaskohtaiset sopimustuotteet näytetään tuotelistalla, tuotteen lisätiedoissa, palvelun tiedoissa sekä liittymätyypin vaihdossa
- Jatkossa yhden liittymän voi lisätä laitteiden kanssa samaan ostoskoriin
- Tilattaessa palveluita tai laitteita osa harvemmin käytetyistä valinnoista on siirretty erikseen avattavan valikon taakse, jotta tilauksen tekeminen on nopeampaa
- Tilattaessa palvelua valitulle loppukäyttäjille täytetään kustannuspaikka automaattisesti, mikäli käyttäjälle on sellainen HR-integraation kautta asetettu
- DNA Domainille lisätty uusi pääkäyttäjärooli, joka helpottaa Domain-tuotteiden ylläpitoa ja tilausta
Liittymät
- Numeronsiirrot ovat mahdollisia DNA:n verkossa toimivilta kaikilta operaattoreilta (mukaan lukien kuluttajaliittymät)
- Asiakaskohtaisen APN-palvelun lisäämistä käyttäjille yksinkertaistettiin
- Liittymän lisäpalveluita voi lisätä tai poistaa Palvelunhallinnan kautta, kuten Multi-SIM ja Selausturva
DNA Palvelulaite (DaaS)
- Kannettavia tietokoneita voi nyt tilata myös Palvelulaitteina
- Palvelulaitteen huoltotilauksen voi tehdä Palvelunhallinnan kautta laitteen tiedoista valitsemalla "Tilaa huolto"
- Kaikki Palvelulaitteen huoltotilaukset näkyvät Palvelut-osion Tilaushistoria-välilehdellä
- Palvelulaitteen sopimuskauden päättymisen jälkeen laitteet jatkavat oletusarvoisesti jatkokaudelle, ellei päätösvalintaa muuteta Palvelunhallinnan kautta
- Jatkossa käyttäjä voi päivittää Palvelunhallinnan kautta Palvelulaitteen tietoihin sopimuskauden päätösvalinnan (jatkokausi, lunastus tai palautus)
Vaihdepalvelu
- Jatkossa on mahdollista hakea haluttu telealuenumero tai yritysnumero yrityksen omasta numeroavaruudesta ja tarkistaa näiden saatavuus Palvelunhallinnan kautta tai uutta Vaihdepalvelun käyttäjää tilatessa
- Vaihdepalvelun käyttäjälle on nyt mahdollista lisätä Divisioonia uuden tilauksen yhteydessä
Kustannuspaikat
- Tilausta tehdessä valitulle loppukäyttäjille täytetään kustannuspaikka automaattisesti, mikäli käyttäjälle on sellainen HR integraation kautta asetettu
- Kustannuspaikat löytyvät listanäkymänä
- Kustannuspaikkoja voi luoda itsepalvelussa
Yhteydenotto
- Tikettejä voi hakea postinumerolla
- Uusia tikettityyppejä: "Tilaus" sekä Wholesale-liiketoiminnalle saattokäynnit ja laajennetut vikailmoitukset