Nainen sohvalla läppäri sylissä

Kohti sujuvampaa asiointia myös itsepalvelussa 

Kehitimme YritysDNA-itsepalvelua aktiivisesti vuonna 2023, ja tätä työtä jatketaan myös vuonna 2024. Tärkein tavoitteemme on asiakkaidemme tyytyväisyys sekä mutkaton ja vaivaton asiointi kanavasta riippumatta.

YritysDNA – asiakaskeskeisyys kehityksen ytimessä

DNA on sitoutunut tarjoamaan parhaan mahdollisen käyttökokemuksen YritysDNA-itsepalvelussa. Olemme aktiivisesti keränneet ja kuunnelleet asiakkaidemme palautetta ja tehneet jatkuvasti töitä palvelun kehittämiseksi.

Vuonna 2023 YritysDNA:n käyttäjämäärät kasvoivat ja otimme merkittäviä askelia itsepalvelun käyttökokemuksen ja suorituskyvyn parantamisen matkalla jatkamme aktiivista kehitystyötä myös vuonna 2024.

Kehitystyömme keskiössä on aina asiakas. Pyrimme jatkuvasti parantamaan YritysDNA:n käytön sujuvuutta ja monipuolisuutta, jotta asiointisi kanssamme olisi mahdollisimman vaivatonta. Olemme tehneet useita päivityksiä ja muutoksia YritysDNA-itsepalveluun, jotta voisimme vastata asiakkaidemme tarpeisiin entistä paremmin.

Alta löydät nostoja YritysDNA:n parannuksista vuonna 2023.

Suorituskyvyn parannukset

  • Optimoimme käyttökokemusta lataamalla kirjautumisen yhteydessä ennakkoon YritysDNA:n toiminnallisuuksia, kuten tuotteita, hintoja sekä varastotietoja. Tämä nopeuttaa ja personoi käyttökokemusta
  • Hyödynsimme indeksointiteknologiaa, joka parantaa listojen hallintaa sekä hakutoimintojen suorituskykyä
  • Kehitämme jatkuvasti YritysDNA:n koodia sekä rajapintoja parantaaksemme suorituskykyä ja käyttökokemusta  

Ulkoasu ja yleiset parannukset

  • Päivitimme YritysDNA:n ulkoasua visuaalisesti miellyttävämmäksi
  • Palvelulistaus siirrettiin Tilaa-välilehdellä vasempaan reunaan
  • Raporttien ulkoasua ja toiminnallisuuksia päivitettiin

Tilaamisen helpottaminen

  • Asiakaskohtaiset sopimustuotteet näytetään tuotelistalla, tuotteen lisätiedoissa, palvelun tiedoissa sekä liittymätyypin vaihdossa
  • Jatkossa yhden liittymän voi lisätä laitteiden kanssa samaan ostoskoriin
  • Tilattaessa palveluita tai laitteita osa harvemmin käytetyistä valinnoista on siirretty erikseen avattavan valikon taakse, jotta tilauksen tekeminen on nopeampaa
  • Tilattaessa palvelua valitulle loppukäyttäjille täytetään kustannuspaikka automaattisesti, mikäli käyttäjälle on sellainen HR-integraation kautta asetettu
  • DNA Domainille lisätty uusi pääkäyttäjärooli, joka helpottaa Domain-tuotteiden ylläpitoa ja tilausta

 

Liittymät

  • Numeronsiirrot ovat mahdollisia DNA:n verkossa toimivilta kaikilta operaattoreilta (mukaan lukien kuluttajaliittymät) 
  • Asiakaskohtaisen APN-palvelun lisäämistä käyttäjille yksinkertaistettiin
  • Liittymän lisäpalveluita voi lisätä tai poistaa Palvelunhallinnan kautta, kuten Multi-SIM ja Selausturva

DNA Palvelulaite (DaaS)

  • Kannettavia tietokoneita voi nyt tilata myös Palvelulaitteina
  • Palvelulaitteen huoltotilauksen voi tehdä Palvelunhallinnan kautta laitteen tiedoista valitsemalla "Tilaa huolto"
  • Kaikki Palvelulaitteen huoltotilaukset näkyvät Palvelut-osion Tilaushistoria-välilehdellä
  • Palvelulaitteen sopimuskauden päättymisen jälkeen laitteet jatkavat oletusarvoisesti jatkokaudelle, ellei päätösvalintaa muuteta Palvelunhallinnan kautta
  • Jatkossa käyttäjä voi päivittää Palvelunhallinnan kautta Palvelulaitteen tietoihin sopimuskauden päätösvalinnan (jatkokausi, lunastus tai palautus)

Vaihdepalvelu

  • Jatkossa on mahdollista hakea haluttu telealuenumero tai yritysnumero yrityksen omasta numeroavaruudesta ja tarkistaa näiden saatavuus Palvelunhallinnan kautta tai uutta Vaihdepalvelun käyttäjää tilatessa
  • Vaihdepalvelun käyttäjälle on nyt mahdollista lisätä Divisioonia uuden tilauksen yhteydessä

Kustannuspaikat

  • Tilausta tehdessä valitulle loppukäyttäjille täytetään kustannuspaikka automaattisesti, mikäli käyttäjälle on sellainen HR integraation kautta asetettu
  • Kustannuspaikat löytyvät listanäkymänä
  • Kustannuspaikkoja voi luoda itsepalvelussa

Yhteydenotto

  • Tikettejä voi hakea postinumerolla
  • Uusia tikettityyppejä:  "Tilaus" sekä Wholesale-liiketoiminnalle saattokäynnit ja laajennetut vikailmoitukset