Tiimihenki-yritystä luotsaava Tapio Keränen (keskellä) elää kiireistä pienyrittäjän arkea, johon DNA:n asiantunteva apu ja toimivat yhteydet tuovat helpotusta. Kuva: Tiimihenki

Toimivat yhteydet ja asiantunteva palvelu ovat vuorovaikutuskoulutusta järjestävälle Tiimihenki-yritykselle elinehtoja

Pienyrittäjän arki on kiireistä. Tiimihenki-yrityksen kahdeksan työntekijää asuvat ympäri Suomen. Laajalla alueella toimivalle yritykselle toimivat yhteydet ovat ehdoton edellytys, ja DNA:n 5G-mobiililiittymällä asiat hoituvat vikkelästi ja varmasti. Kiireiselle pienyrittäjälle lähellä oleva DNA Kauppa on myös kullanarvoinen apu.

Jukka-Tapio Keränen on yrittäjä, jolla on monta rautaa tulessa. Keränen on työskennellyt 12 vuotta taikurina sekä opiskellut teatteri-ilmaisun ohjaajaksi. Viime aikoina Keräsen omat taikatemput ovat jääneet vähemmälle, sillä Keränen on keskittynyt vahvemmin vuonna 2020 perustettuun vuorovaikutusvalmennusta järjestävään Tiimihenki-yritykseensä.

Tiimihenki tarjoaa yrityksille ja yhteisöille vuorovaikutuskoulutusta, jonka tavoitteena on vahvistaa yhteisön tiimihenkeä ja syventää vuorovaikutustaitoja. Yrityksen slogan on ”Aina kannattaa puhua”, mikä kuvaa valmennuksien ydinviestiä: avoimuus ja rehellisyys ovat toimivan yhteisön peruspilareita.

”Kaikki ymmärtävät, että jos kommunikaatio on sujuvaa työpaikalla ja kaikki saavat ilmaista mielipiteensä aina harjoittelijasta toimitusjohtajaan, ei kenenkään tarvitse pelätä mokia. Uskallus mokata on yritykselle mieletön valtti!” kertoo Keränen.

Tiimihenki-yrityksellä on kahdeksan työntekijää, jotka ovat levittäytyneet tasaisesti ympäri Suomea. Maantieteellisesti laajalla alueella toimivan yrityksen elinehtona ovatkin luotettavat ja toimivat yhteydet ympäri Suomen.

”Kännykässä on koko elämä. Työ pyörii paljon sähköpostin ja puheluiden ympärillä, joten toimivat yhteydet ovat elintärkeitä minulle ja yritykselleni”, Keränen kertoo.

Myös kattava DNA-kauppojen verkosto on   korvaamaton tuki yrittäjälle. Vuorovaikutuksen ammattilaisena Keränen osaa arvostaa toimivaa asiakaspalvelua.

”DNA:n asiakaspalvelu tukee kiireistä yrittäjän arkea. Työmatkan varrella sijaitsevassa liikkeessä asiointi on ollut nopeaa ja mutkatonta. Ystävälliset ja asiantuntevat asiakaspalvelijat auttavat, kun marssii liikkeeseen. Yritys- ja yksityispuolen asiat hoituvat kokonaisvaltaisesti ja nopeasti.

 

Näillä tehostimme asiakkaamme liiketoimintaa  

Avainsanat:

Referenssi Mobiili Muuttuva työ 5G Liikkuva työ Liittymät
 

Lue lisää uudesta työstä

5/2022 DNA Business

Digi muutti asiakaspalvelua: asiakkaat kaipaavat yhä henkilökohtaisempaa otetta useassa kanavassa

Asiakaspalvelun tulee onnistua niin somessa kuin puhelimitsekin - monikanavaisuus kunniaan!
5/2022 DNA Business

Potilaiden internet? IoT:lla ja 5G:llä on iso potentiaali sairaaloissa

Potilaiden internet? Näin 5G muovaa tulevaisuuden sairaalaa .
5/2022 DNA Business

Kehä III:n sisällä riittää vauhtia: DNA tarjoaa Helsingin nopeimman mobiiliyhteyden

DNA tarjoaa Helsingissä Suomen nopeimman 5G-yhteyden.
5/2022 DNA Business

Turussa tieto siirtyy vauhdilla DNA:n 5G-yhteyden siivittämänä

Niin pal kauhiast vauhtii! DNA tarjoaa Turussa Suomen nopeinta 5G-yhteyttä.

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.