Rekisterihaku helpottaa huoltamoyrittäjän työtä – paperiset soveltuvuusluettelot ovat historiaa.

Rekisterihaku helpottaa huoltamoyrittäjän työtä – paperiset soveltuvuusluettelot ovat historiaa 

Digitalisaatio vaikuttaa vahvasti myös huoltamoyrittäjiin. Uudet sovellukset ovat tuoneet esimerkiksi mahdollisuuden tankata Neste-sovelluksella ja pian sovelluksen kautta onnistuu myös pesujen maksaminen.

“Rekisterihaulla löydetään lisäksi esimerkiksi sopivat öljyt, pyyhkijäsulat tai polttimot. Se on ollut mullistava homma tällä alalla, että ei enää haeta soveltuvuusluettelosta sopivaa polttimoa vaan rekisterinumeron perusteella löydetään sopivat tuotteet”, kertoo Neste Raisio Vesilaitoksentien kauppias Kai Oksanen
 
Neste Raisio Vesilaitoksentie tarjoaa monipuolisen valikoiman huoltoasemapalveluja, kuten kahvilapalveluja, pikapesun, autotarvikkeiden myyntiä tai vaikka peräkärryjen vuokrausta. 
 
Kaikki tilaukset huoltoasemalla hoidetaan nykyisin netin kautta – ajasta ja paikasta riippumatta. 
 
“Olen kokenut sen hyväksi, että tilaaminen ei ole riippuvainen kellonajasta. Kun tekee suurimman osan tilauksista itse, on hyvä, kun tekeminen ei ole rajattu enää mihinkään kellonaikaan, jolloin pitäisi jonnekin soittaa. Tilauksen tekeminen onnistuu esimerkiksi illalla kotoa käsin.” 
 
DNA:lta Neste Raisio Vesilaitoksentiellä on käytössään nyt jo kolmatta vuotta niin matkapuhelinpalveluita, nettiyhteyksiä kuin vaihdepalvelu. 
 
Vaihdepalvelun avulla onnistuu pienimuotoisten puheluiden siirto. Lisäksi sillä voi kätevästi laittaa poissaoloviestin.  
 
“Pienessä kuviossa tuokin on semmoinen tosi kiva juttu, ettei joku ihmettele, miksei vastata, kun asema onkin kiinni.” 
 
Huoltamoyrittäjälle luotettavuus ja toimintavarmuus yhteyksissä ovat tärkeitä asioita. Yhteyksien merkityksen huomaa usein vasta silloin, kun jokin ei toimi.  
 
“Silloin ei saa yhteyttä tilausjärjestelmään, et pysty maksamaan laskuja ja asiakkaat eivät tavoita. DNA:n kanssa ei ole ollut mitään tuskaa tai tunnetta, että joku asia jäi hoitamatta, koska yhteydet eivät toimineet. Kehtaa suositella kaikille”, toteaa Oksanen.

Avainsanat:

Referenssi Yrittäjille

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
Siniseen pukuun ja silmälaseihin pukeutunut kalju mies seisoo hymyillen sisätiloissa modernin rakennuksen lasikaiteen vieressä.
9/2025 DNA Yrityksille

DNA:n vahvat pohjoismaiset hartiat takaavat sujuvat digipalvelut läpi Pohjolan

Artikkeli
Lähikuva henkilöstä, joka valitsee numeroita mustalla matkapuhelimen näppäimistöllä.
9/2025 DNA Yrityksille

83377788833 – Vieläkö muistat, miten Nokian puhelimella näpyteltiin viestejä?

Artikkeli
9/2025 DNA Yrityksille

Vähittäiskaupan kilpailu kovenee – näillä keinoin liiketoimintasi menestyy myös tulevaisuudessa

Artikkeli
Pitkät ruskeat hiukset omaava nainen, jolla on tummansininen pilkullinen paita, hymyilee kädet ristissä ikkunan ääressä.
9/2025 DNA Yrityksille

Supattelua kahvipöydässä vai hedelmällistä yhteistyötä – vinkit monisukupolvisen työyhteisön johtamiseen

Artikkeli
9/2025 DNA Yrityksille

Tekoäly innostaa sosiaali- ja terveydenhuollon kehittäjiä: ”Jos tätä ei Suomessa saada tehtyä, niin missä sitten?”

Teknologiatrendit 2025

Teknologian vuosi 2025 on lunastusten aikaa: tekoälylle asetetut odotukset alkavat konkretisoitua, siviili- ja puolustusteknologioiden käyttöulottuvuudet laajenevat ja yritysten kestävän kehityksen tavoitteita jalkautetaan käytäntöön.

Mitkä trendit tulevat vaikuttamaan merkittävästi tulevaisuuteemme niin arjessa kuin sen ulkopuolella?

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.