Kunnon liittymä ei töki, vaikka mennään kauas

Logistiikkapalvelu Pajukko on Vilppulassa toimiva neljän hengen perheyritys, joka tarjoaa logistiikan palveluita, varastointia ja kuljetuksia.

Toimitusjohtaja Marko Pajukko kertoo, että yrityksellä on takanaan jo 40 vuoden pituinen taival, jonka aikana nykyinen nimi on ollut käytössä viimeiset parisen vuotta. DNA:lta on tilattu puhelinliittymät sekä netti. Asiakassuhde on jatkunut jo 10 vuotta.

”Valinnassa hinta oli tärkeä kriteeri, ja DNA on tarjonnut meille kilpailukykyiset hinnat vuosittain”, Pajukko sanoo.

Luotettavat liittymät ovat Pajukolle kriittisiä sekä logistiikkapalveluiden että asiakassuhteiden ylläpidon kannalta.

”Hoidamme varastohallinnan täysin netin välityksellä. Meillä on 900 lavaa liikuteltavana. Myös yhteydenpidossa asiakkaisiin päin on tärkeää, etteivät yhteydet pätki.”

Pajukko kiittääkin DNA:n liittymiä hyvästä toimivuudesta.

”Kun ollaan kuljetuksissa ja mennään kauas, liittymien pitää toimia varmasti joka paikassa. DNA toimii lähestulkoon missä vain.”

Yhteistyö DNA:n kanssa on Pajukon mukaan sujunut hyvin. Asiakaspalveluun on oltu yhteydessä muutaman kerran eri kysymyksissä ja palvelu on ollut aina hyvää.

”Olemme olleet erittäin tyytyväisiä”, kertoo Pajukko, ja vinkkaa yrityksen paraikaa laajentavan palveluitaan.

Avainsanat:

Referenssi Mobiili Verkko Yrittäjille
 

Lue lisää uudesta työstä

6/2022 Jaana-Liisa Malin

Palveluntarjoaja vai aito kumppani? Yritysten väliset suhteet vaativat työtä, mutta palkitsevat onnistuessaan

Yritysten välinen vuorovaikutus on vahvaa suhdetoimintaa – omine ylä- ja alamäkineen.
Kalastelu ja heikot kotipalomuurit nakertavat nyt tietoturvaa.
6/2022 DNA Business

Kalastelu ja heikot kotipalomuurit nakertavat nyt tietoturvaa

Kyberrikolliset manipuloivat vastaanottajaa mielellään pelolla.
6/2022 DNA Business

Kuinka helpottaa asiakaspalvelijan arkea, kun viestitulvaan tahtoo hukkua? DNA:n ratkaisu on Genesys

Genesys-pilvipalvelu helpottaa asiakaspalvelijoiden arkea, tehostaa työskentelyä ja helpottaa tasalaatuisen monikanavaisen asiakaspalvelun toteuttamista. Yhteydenottoihin vastaaminen onnistuu yhdessä kanavassa eikä asiakaspalvelu ole enää ohjelmien välillä poukkoilua.
6/2022 DNA Business

Kesällä voi taas keskittyä – mitä kaikkea johtajan tulisi tietää tekkimaailman menosta?

Johtajat ovat taas saaneet paahtaa täysillä koko kevään ja lähestyvä kesäloma lupailee hetken helpotusta.

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.