Blogit

Vuoden 2021 kainuulaiseksi yksityisyrittäjäksi valittu Mira Haverinen kutsuu itseään asiakkaidensa ihon personal traineriksi. Kuva: Milena Madlin, Koti-Kajaani.

Kauneuskeidas Mirhamin palveluiden pariin palataan matkankin takaa, siinä apuna ovat tehokkaat yhteydet ja työvälineet

Digitaaliset palvelut ja toimivat yhteydet ovat yhtä tärkeämmässä osassa myös kauneushoitoalayrittäjällä. Uskolliset asiakkaat ovat löytäneet myös verkkokaupan pariin. DNA:n toimivat yhteydet ja asiantunteva asiakaspalvelu helpottavat pienyrittäjän arkea.

Kajaanissa jo 15 vuotta toiminut Kauneuskeidas Mirhami on kasvohoitoihin erikoistunut kauneushoitola. Yritystä pyörittävälle Mira Haveriselle on tärkeää ammattitaidon ylläpitäminen. ”Haluan keskittyä palveluissani ihonhoitoon, sillä silloin pystyn syventämään ja kehittämään osaamistani ja tarjoamaan asiakkailleni laadukkaampaa palvelua”, Haverinen kertoo.

Vuoden 2021 kainuulaiseksi yksityisyrittäjäksi valittu Haverinen kutsuu itseään asiakkaidensa ihon personal traineriksi. ”Iso osa asiakkaistani on keski-iän ylittäneitä naisia, joilla on enemmän aikaa keskittyä omaan hyvinvointiin. Moni asiakkaistani on käynyt jo vuosia luonani ja tunnen heidän ihonsa hyvin. Osaan siis suunnitella hoidot heille soveltuvilla tuotteilla sekä neuvoa mitä juuri heidän ihonsa kaipaa kotona.”

Vuosien saatossa digitaaliset palvelut ja toimivat yhteydet ovat tulleet yhä tärkeämmäksi kauneushoitolayrittäjälle. ”Ajanvaraus netissä, somessa markkinointi ja verkkokauppa ovat toimintoja, joihin toimivia yhteyksiä tarvitsee jatkuvasti. Vaikka minulla on käytössä ajanvaraus verkossa, haluaa moni asiakas varata kasvohoitonsa puhelimitse. Tällöin myös sienimetsällä on oltava tavoitettavissa ja yhteyksien toimittava”, Haverinen summaa.

Pitkään alueella toimineen kauneushoitolan verkkokauppa palvelee muualle muuttaneita asiakkaita. ”Moni muualle muuttanut asiakas haluaa edelleen ostaa tuotteitani tai antaa lahjaksi kasvohoidon Kainuun alueella asuville sukulaisilleen. Verkkokauppa palvelee etenkin heitä. Myös pandemian puhjetessa moni löysi verkkokauppani.”

”Liikkuvan laajakaistan avulla voin hoitaa yrityksen hallinnollisia asioita niin tien päällä, kotona kuin sienimetsällä. Minulla on myös liikkeessäni hälytysjärjestelmä kutsumattomien vieraiden varalle. Se taas vaatii oman pysyvämmän yhteytensä.”

Haverinen kiittelee myös DNA:n asiantuntevaa asiakaspalvelua. ”DNA Kaupassa apua saa aina helposti ja nopeasti. Puhelinta vaihtaessa katsotaan usein myös liittymäasiat kuntoon, jolloin asiakkaana saan juuri tarpeisiini soveltuvan liittymän, enkä joudu maksamaan turhasta.”

 

Näillä ratkaisuilla tehostimme asiakkaan liiketoimintaa: 

Avainsanat:

Referenssi Mobiili 4G 5G Yrittäjille

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
12/2024 DNA Yrityksille

Keskitä yrityksesi mobiilipalvelut yhdelle luukulle – toimivat ja oikein valitut ratkaisut tukevat yrityksen kasvua

Blogi
11/2024 Anna-Mari Ylihurula

Hallittu kokeilukulttuuri valjastaa tekoälyn hyödyksi – johtajan tärkein tehtävä on kysyä entä jos?

Artikkeli
Merikaapeli
11/2024 DNA Yrityksille

Miten DNA huolehtii yhteyksiensä toimivuudesta kriittisen merikaapelin vaurioituessa?

Artikkeli
11/2024 DNA Yrityksille

Tekoäly on sitä mitä teemme siitä – ja samaan aikaan sekä uhka että mahdollisuus

Miltä näyttää teknologian vuosi 2024?

Uljaan uuden huomisen onnennumero on 14 – nimittäin niin monta nousevaa teknologiatrendiä esitellään DNA:n vuoden 2024 teknologiatrendiraportissa! Lue valppaasti, sillä monet näistä trendeistä tulevat jättämään jälkensä historiaan.

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.