Kauneushoitolan arkeen kuuluu muutakin, kuin hemmotteluhoitoja. Asiakastyön ohella kauneudenhoitoalan yrittäjän päivät sisältävät esimerkiksi kirjanpitoa, sähköposteihin vastaamista ja oman hoitolan markkinointitoimia.
Kauneuspilkku Helsinki -hoitolan omistaja Riitta Käppi kertoo, että asiakkaiden läsnä ollessa hän ei roiku puhelimella, vaan asiakkaan varaama aika on sataprosenttisesti asiakkaan aikaa. Varattujen aikojen ulkopuolella puhelin on kuitenkin verraton työväline yrityksen askareiden hoitoon.
Katso videolta, mihin kaikkeen Riitta puhelintaan hyödyntää!
Helpot kikat voivat auttaa kiireessä paljon ja tuoda uutta myyntiä. Lataa oppaamme kauneudenhoitoalan yrittäjälle ja lue, miten sinun yrityksesi voi hyötyö digitaalisista työkaluista.
Lataa opas