Golfturnaus – varma syksyn merkki

DNA Business Challenge -golfkisa järjestettiin tänä vuonna toista kertaa ja viime vuoden tapaan mukana oli jälleen suuri joukko asiakkaitamme ympäri Suomen. Kisat järjestettiin viidellä paikkakunnalla elo- ja syyskuussa, ja voittaja sai kunnian luovuttaa voittopotin valitsemalleen hyväntekeväisyyskohteelle.

Itse en golfaa, mutta DNA Business Challenge -järjestelyjen myötä olen päässyt kurkistamaan lajin saloihin ja aivan mielettömiin kenttiin. Hauskat päivät viheriöllä asiakkaidemme kanssa ovat minulle merkki alkavasta syksystä, ja kiva tapa käynnistää työvuosi rentouttavien lomien jälkeen.
Tavoitteena kisassa on aina ollut asiakkaiden tapaaminen rennoissa merkeissä ja samalla hyvän tekeminen yhdessä.
Tänäkin vuonna mukana kiertueella olivat huikeat PGA-prot Heini Haapala ja Ari Savolainen, joiden rooli oli antaa vinkkejä osallistujille ja haastaa heidät tiukkaan Beat the Pro -kisaan. Katso videolta esimerkiksi Heinin vinkit tunteiden hallintaan kentällä. 



Alusta asti on ollut selvää, että Business Challenge -tapahtumia yhdistävät paikallisuus ja hyväntekeväisyys. Aloitimme jääkiekon parissa lämärikisalla ja nyt olemme muutaman vuoden ajan olleet golfin parissa. Saa nähdä, keksimmekö tulevaisuudessa jonkun uuden lajin, johon voimme asiakkaitamme haastaa!

Lahjoituskohteista olen tehnyt vuosien varrella yhden huomion: lähes aina voittajan valitsema kohde liittyy tavalla tai toisella lasten hyvinvointiin. Ihan huippua, että pääsemme vuodesta toiseen tukemaan tätä tärkeää teemaa mukavissa merkeissä.

Omasta puolestani haluan kiittää kaikkia osallistujia ja toivottaa kaikille tasapuolisesti ihanaa syksyä!


Katso kaikki kiertuepaikat, voittajat ja lahjoitusten saajat osoitteesta dna.fi/bc ja tsekkaa osallistujien tunnelmat Twitteristä #DNABC.

Avainsanat:

Yritysvastuu Hyväntekeväisyys
 

Lue lisää uudesta työstä

Kalastelu ja heikot kotipalomuurit nakertavat nyt tietoturvaa.
6/2022 DNA Business

Kalastelu ja heikot kotipalomuurit nakertavat nyt tietoturvaa

Kyberrikolliset manipuloivat vastaanottajaa mielellään pelolla.
6/2022 DNA Business

Kuinka helpottaa asiakaspalvelijan arkea, kun viestitulvaan tahtoo hukkua? DNA:n ratkaisu on Genesys

Genesys-pilvipalvelu helpottaa asiakaspalvelijoiden arkea, tehostaa työskentelyä ja helpottaa tasalaatuisen monikanavaisen asiakaspalvelun toteuttamista. Yhteydenottoihin vastaaminen onnistuu yhdessä kanavassa eikä asiakaspalvelu ole enää ohjelmien välillä poukkoilua.
6/2022 DNA Business

Kesällä voi taas keskittyä – mitä kaikkea johtajan tulisi tietää tekkimaailman menosta?

Johtajat ovat taas saaneet paahtaa täysillä koko kevään ja lähestyvä kesäloma lupailee hetken helpotusta.
6/2022 DNA Business

Tuhdisti teknologiaa – kesällä kerkeää pysähtymään uuden äärelle

Kesälukupaketista löydät katsauksen tärkeimpiin vinkkeihin ja teknologiarintaman uusiin tuuliin.

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.