Toimitusjohtaja Erkki Laaksosen mukaan suurin osa asiakkaiden tilauksista tulee sähköpostitse ja puhelimitse. Tämä vaatii yritykseltä varmasti toimivia yhteyksiä.

Toimitusjohtaja Erkki Laaksosen mukaan suurin osa asiakkaiden tilauksista tulee sähköpostitse ja puhelimitse. Tämä vaatii yritykseltä varmasti toimivia yhteyksiä.

DNA:n mutkaton asiakaspalvelu on pitkään asiakkaana olleen Laaksosen ovi ja ikkunan tyytyväisyyden takana

Perinteisin keinoin oven ja ikkunan karmeja valmistava puusepänverstas vastaanottaa lukuisia sähköposteja ja puheluita päivittäin. DNA:n toimiva asiakaspalvelu ja luotettavat yhteydet auttavat yrittäjää keskittymään yrityksen toimintaan.

Puusepänverstas ottaa päivittäin vastaan useita kymmeniä mittatilauspyyntöjä. Luotettavat yhteydet varmistavat sen, että jokainen tilaustyö päätyy työstöön. DNA:n mutkattomasti toimivat yhteydet auttavat yrittäjää keskittymään yrityksen toimintaan.

Laaksosen ovi ja ikkuna on Vääksyssä toimiva, perinteisin keinoin oven ja ikkunan karmeja valmistava puusepänverstas. Tällä hetkellä noin kymmenen henkeä työllistävä yritys toimii Päijät-Hämeen alueella, mutta toimittaa tilaustöitä aina pääkaupunkiseudulle saakka. 70-luvulta lähtien toiminut yritys on havainnut pandemia-ajan rakennusbuumin tilausmäärissään.

”Jokainen tuote tehdään mittatilaustyönä, joten verkkokauppa ei tule toiminnassamme kysymykseen. Tilaukset ja tarjouspyynnöt saapuvat meille lähinnä puhelimitse ja sähköpostilla. Viesti- ja puhelutulvan hallitsemiseksi yhteyksien saumaton toimiminen on hurjan tärkeää”, kertoo yrityksen toimitusjohtaja Erkki Laaksonen.

Laaksosen palveluihin kuuluvat myös tilaustöiden asentaminen kohteisiin. Tien päällä toimivat yhteydet ovat asentajille välttämättömyys, jotta hommat hoituvat kohteessa niin kuin pitää.

Laaksonen kiittelee etenkin DNA:n ripeää ja mutkatonta palvelua, joka on syynä vuosikymmeniä jatkuneeseen asiakkuuteen.

”Olemme olleet erittäin tyytyväisiä DNA:n palveluihin. Hommat toimivat kuten pitää ja yhteydet pelaavat moitteetta. DNA:n asiakaspalvelun saa kiinni helposti ja nopeasti niin puhelimitse kuin sähköpostitsekin.”

 

Näillä ratkaisuilla tehostimme asiakkaamme liiketoimintaa: 

Avainsanat:

Referenssi Mobiili Muuttuva työ 5G Vinkit Liikkuva työ Yrittäjille Liittymät Liikkuva laajakaista

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
Lähikuva henkilöstä, joka valitsee numeroita mustalla matkapuhelimen näppäimistöllä.
9/2025 DNA Yrityksille

83377788833 – Vieläkö muistat, miten Nokian puhelimella näpyteltiin viestejä?

Artikkeli
9/2025 DNA Yrityksille

Vähittäiskaupan kilpailu kovenee – näillä keinoin liiketoimintasi menestyy myös tulevaisuudessa

Artikkeli
Pitkät ruskeat hiukset omaava nainen, jolla on tummansininen pilkullinen paita, hymyilee kädet ristissä ikkunan ääressä.
9/2025 DNA Yrityksille

Supattelua kahvipöydässä vai hedelmällistä yhteistyötä – vinkit monisukupolvisen työyhteisön johtamiseen

Artikkeli
9/2025 DNA Yrityksille

Tekoäly innostaa sosiaali- ja terveydenhuollon kehittäjiä: ”Jos tätä ei Suomessa saada tehtyä, niin missä sitten?”

Artikkeli
Viisi ihmistä seisoo ja hymyilee sisätiloissa DNA:n Yrittäjä-tapahtumassa, heidän takanaan kirkkaat neonkyltit.
9/2025 DNA Yrityksille

Uudenlainen uhkamaisema vaatii yrityksiltä uutta pelikirjaa – ”Puolustuksen täytyy ottaa samat menetelmät käyttöön kuin hyökkääjien”

Teknologiatrendit 2025

Teknologian vuosi 2025 on lunastusten aikaa: tekoälylle asetetut odotukset alkavat konkretisoitua, siviili- ja puolustusteknologioiden käyttöulottuvuudet laajenevat ja yritysten kestävän kehityksen tavoitteita jalkautetaan käytäntöön.

Mitkä trendit tulevat vaikuttamaan merkittävästi tulevaisuuteemme niin arjessa kuin sen ulkopuolella?

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.