Toimitusjohtaja Erkki Laaksosen mukaan suurin osa asiakkaiden tilauksista tulee sähköpostitse ja puhelimitse. Tämä vaatii yritykseltä varmasti toimivia yhteyksiä.

Toimitusjohtaja Erkki Laaksosen mukaan suurin osa asiakkaiden tilauksista tulee sähköpostitse ja puhelimitse. Tämä vaatii yritykseltä varmasti toimivia yhteyksiä.

DNA:n mutkaton asiakaspalvelu on pitkään asiakkaana olleen Laaksosen ovi ja ikkunan tyytyväisyyden takana

Perinteisin keinoin oven ja ikkunan karmeja valmistava puusepänverstas vastaanottaa lukuisia sähköposteja ja puheluita päivittäin. DNA:n toimiva asiakaspalvelu ja luotettavat yhteydet auttavat yrittäjää keskittymään yrityksen toimintaan.

Puusepänverstas ottaa päivittäin vastaan useita kymmeniä mittatilauspyyntöjä. Luotettavat yhteydet varmistavat sen, että jokainen tilaustyö päätyy työstöön. DNA:n mutkattomasti toimivat yhteydet auttavat yrittäjää keskittymään yrityksen toimintaan.

Laaksosen ovi ja ikkuna on Vääksyssä toimiva, perinteisin keinoin oven ja ikkunan karmeja valmistava puusepänverstas. Tällä hetkellä noin kymmenen henkeä työllistävä yritys toimii Päijät-Hämeen alueella, mutta toimittaa tilaustöitä aina pääkaupunkiseudulle saakka. 70-luvulta lähtien toiminut yritys on havainnut pandemia-ajan rakennusbuumin tilausmäärissään.

”Jokainen tuote tehdään mittatilaustyönä, joten verkkokauppa ei tule toiminnassamme kysymykseen. Tilaukset ja tarjouspyynnöt saapuvat meille lähinnä puhelimitse ja sähköpostilla. Viesti- ja puhelutulvan hallitsemiseksi yhteyksien saumaton toimiminen on hurjan tärkeää”, kertoo yrityksen toimitusjohtaja Erkki Laaksonen.

Laaksosen palveluihin kuuluvat myös tilaustöiden asentaminen kohteisiin. Tien päällä toimivat yhteydet ovat asentajille välttämättömyys, jotta hommat hoituvat kohteessa niin kuin pitää.

Laaksonen kiittelee etenkin DNA:n ripeää ja mutkatonta palvelua, joka on syynä vuosikymmeniä jatkuneeseen asiakkuuteen.

”Olemme olleet erittäin tyytyväisiä DNA:n palveluihin. Hommat toimivat kuten pitää ja yhteydet pelaavat moitteetta. DNA:n asiakaspalvelun saa kiinni helposti ja nopeasti niin puhelimitse kuin sähköpostitsekin.”

 

Näillä ratkaisuilla tehostimme asiakkaamme liiketoimintaa: 

Avainsanat:

Referenssi Mobiili Muuttuva työ 5G Vinkit Liikkuva työ Yrittäjille Liittymät Liikkuva laajakaista

Lue lisää uudesta työstä

Blogi
Ihmiset istuvat ja keskustelevat modernissa toimiston oleskelutilassa, jossa DNA:n tuotemerkki näkyy vaaleanpunaisilla näytöillä.
10/2025 Ville Laakso

Uskalla haastaa – ja tee organisaatiostasi edelläkävijä 

Artikkeli
Suomen Punaisen Ristin Veripalvelun digijohtaja Heikki Myllyniemi Kyberrosvot-podcastin nauhoituksissa studiolla.
10/2025 DNA Yrityksille

Veripalvelun digijohtaja peräänkuuluttaa varautumista: ”Kun näyttö pimenee, työn on silti jatkuttava”

Artikkeli
Nordean henkilöasiakasliiketoiminnan johtaja Jani Eloranta Kyberrosvot-podcastin nauhoituksissa.
10/2025 DNA Yrityksille

"Hyökkääjillä kaksinumeroinen summa miljoonia takataskussa – ei liene ihan koulupoikien puuhastelua”

Artikkeli
10/2025 DNA Yrityksille

Yrittäjä! DNA Kaupoissa on nyt mahdollista hoitaa yritysasiointia

Artikkeli
10/2025 DNA Yrityksille

Keskitä yrityksesi mobiilipalvelut yhdelle luukulle – toimivat ja oikein valitut ratkaisut tukevat yrityksen kasvua

Teknologiatrendit 2025

Teknologian vuosi 2025 on lunastusten aikaa: tekoälylle asetetut odotukset alkavat konkretisoitua, siviili- ja puolustusteknologioiden käyttöulottuvuudet laajenevat ja yritysten kestävän kehityksen tavoitteita jalkautetaan käytäntöön.

Mitkä trendit tulevat vaikuttamaan merkittävästi tulevaisuuteemme niin arjessa kuin sen ulkopuolella?

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.