Toimitusjohtaja Erkki Laaksosen mukaan suurin osa asiakkaiden tilauksista tulee sähköpostitse ja puhelimitse. Tämä vaatii yritykseltä varmasti toimivia yhteyksiä.

DNA:n mutkaton asiakaspalvelu on pitkään asiakkaana olleen Laaksosen ovi ja ikkunan tyytyväisyyden takana

Perinteisin keinoin oven ja ikkunan karmeja valmistava puusepänverstas vastaanottaa lukuisia sähköposteja ja puheluita päivittäin. DNA:n toimiva asiakaspalvelu ja luotettavat yhteydet auttavat yrittäjää keskittymään yrityksen toimintaan.

Puusepänverstas ottaa päivittäin vastaan useita kymmeniä mittatilauspyyntöjä. Luotettavat yhteydet varmistavat sen, että jokainen tilaustyö päätyy työstöön. DNA:n mutkattomasti toimivat yhteydet auttavat yrittäjää keskittymään yrityksen toimintaan.

Laaksosen ovi ja ikkuna on Vääksyssä toimiva, perinteisin keinoin oven ja ikkunan karmeja valmistava puusepänverstas. Tällä hetkellä noin kymmenen henkeä työllistävä yritys toimii Päijät-Hämeen alueella, mutta toimittaa tilaustöitä aina pääkaupunkiseudulle saakka. 70-luvulta lähtien toiminut yritys on havainnut pandemia-ajan rakennusbuumin tilausmäärissään.

”Jokainen tuote tehdään mittatilaustyönä, joten verkkokauppa ei tule toiminnassamme kysymykseen. Tilaukset ja tarjouspyynnöt saapuvat meille lähinnä puhelimitse ja sähköpostilla. Viesti- ja puhelutulvan hallitsemiseksi yhteyksien saumaton toimiminen on hurjan tärkeää”, kertoo yrityksen toimitusjohtaja Erkki Laaksonen.

Laaksosen palveluihin kuuluvat myös tilaustöiden asentaminen kohteisiin. Tien päällä toimivat yhteydet ovat asentajille välttämättömyys, jotta hommat hoituvat kohteessa niin kuin pitää.

Laaksonen kiittelee etenkin DNA:n ripeää ja mutkatonta palvelua, joka on syynä vuosikymmeniä jatkuneeseen asiakkuuteen.

”Olemme olleet erittäin tyytyväisiä DNA:n palveluihin. Hommat toimivat kuten pitää ja yhteydet pelaavat moitteetta. DNA:n asiakaspalvelun saa kiinni helposti ja nopeasti niin puhelimitse kuin sähköpostitsekin.”

 

Näillä ratkaisuilla tehostimme asiakkaamme liiketoimintaa: 

Avainsanat:

Referenssi Mobiili Muuttuva työ 5G Vinkit Liikkuva työ Yrittäjille Liittymät Liikkuva laajakaista

Lue lisää uudesta työstä

10/2023 DNA Yrityksille

Tavoitteena entistä toimivampi asiakaspalvelu? Helppokäyttöinen mobiilisovellus auttaa sekä yritystä että asiakasta

DNA Call on yrityksille suunnattu mobiilisovellus.
Sormet näppäimistöllä
9/2023 DNA Yrityksille

Kyberrosvoilta suojautumisen ABC

Kokosimme artikkeliin huippusuosioon nousseen Kyberrosvot-podcastin tärkeimmät tärpit parempaan suojautumiseen.
Nainen tabletin kanssa
9/2023 DNA Yrityksille

Firmani tarvitsee paremmat verkkoratkaisut! Miten se onnistuu?

Jotta arki rullaa saumattomasti, tulee yhteyksien olla toimintavarmat ja turvalliset. Me DNA:lla pidämme huolen siitä, että kokonaisuus vastaa yrityksesi tarpeita ja käyttöönotto on tehty sinulle yksinkertaiseksi.
DNA:n asiakaspalvelija
9/2023 DNA Yrityksille

Suurin osa yhteydenotoista tapahtuu puhelimitse – Toimivat liittymät ja palvelut varmistavat, että jokaiseen niistä vastataan!

Olemme sitä mieltä, että yrityksen mobiili- ja vaihdepalvelun tilaamisen tulee olla yksinkertaista ja helppoa. Siksi toimitus ja käyttöönotto on tehty sinulle vaivattomaksi.

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.