Perinteisin keinoin oven ja ikkunan karmeja valmistava puusepänverstas vastaanottaa lukuisia sähköposteja ja puheluita päivittäin. DNA:n toimiva asiakaspalvelu ja luotettavat yhteydet auttavat yrittäjää keskittymään yrityksen toimintaan.
Puusepänverstas ottaa päivittäin vastaan useita kymmeniä mittatilauspyyntöjä. Luotettavat yhteydet varmistavat sen, että jokainen tilaustyö päätyy työstöön. DNA:n mutkattomasti toimivat yhteydet auttavat yrittäjää keskittymään yrityksen toimintaan.
Laaksosen ovi ja ikkuna on Vääksyssä toimiva, perinteisin keinoin oven ja ikkunan karmeja valmistava puusepänverstas. Tällä hetkellä noin kymmenen henkeä työllistävä yritys toimii Päijät-Hämeen alueella, mutta toimittaa tilaustöitä aina pääkaupunkiseudulle saakka. 70-luvulta lähtien toiminut yritys on havainnut pandemia-ajan rakennusbuumin tilausmäärissään.
”Jokainen tuote tehdään mittatilaustyönä, joten verkkokauppa ei tule toiminnassamme kysymykseen. Tilaukset ja tarjouspyynnöt saapuvat meille lähinnä puhelimitse ja sähköpostilla. Viesti- ja puhelutulvan hallitsemiseksi yhteyksien saumaton toimiminen on hurjan tärkeää”, kertoo yrityksen toimitusjohtaja Erkki Laaksonen.
Laaksosen palveluihin kuuluvat myös tilaustöiden asentaminen kohteisiin. Tien päällä toimivat yhteydet ovat asentajille välttämättömyys, jotta hommat hoituvat kohteessa niin kuin pitää.
Laaksonen kiittelee etenkin DNA:n ripeää ja mutkatonta palvelua, joka on syynä vuosikymmeniä jatkuneeseen asiakkuuteen.
”Olemme olleet erittäin tyytyväisiä DNA:n palveluihin. Hommat toimivat kuten pitää ja yhteydet pelaavat moitteetta. DNA:n asiakaspalvelun saa kiinni helposti ja nopeasti niin puhelimitse kuin sähköpostitsekin.”
Näillä ratkaisuilla tehostimme asiakkaamme liiketoimintaa: