Asiakasohjeet

YritysDNA

YritysDNA on DNA:n asiakkailleen tarjoama itsepalvelu, joka mahdollistaa asiakkuuteen liittyvien palveluiden itsenäisen hallinnan ja seurannan, sekä yhteydenotot DNA:n ja asiakkaan välillä. Palvelu on maksuton.

YritysDNA kuuluu DNA:n SSO-toteutuksen (single sign-on) piiriin ja siirtyminen DNA:n tarjoamien palveluiden välillä tapahtuu samalla tunnuksella ilman erillisiä kirjautumisia. Jos asiakkuuden piiriin kuuluu useampia yrityksiä, käsiteltävä yritys on mahdollista valita palvelussa.

YritysDNA:ssa on chatti, josta saat tukea DNA:n yritysasiakaspalvelusta.

YritysDNA:n käyttöönotto

DNA luo asiakkuudelle yhden tai useamman ylläpitäjä-käyttäjätunnuksen. 
Ylläpitäjä luo palvelun muut käyttäjät ja määrittelee heille soveltuvat käyttäjäoikeudet.

Ylläpitäjällä on kaikki oikeudet ja hän voi luoda yrityksen käyttöön käyttäjäryhmiä, jotka helpottavat käyttäjien hallintaa.

Käyttöoikeuksien lisääminen:

Mene käyttäjät välilehdelle ja lisää käyttäjä joko ylläpitäjä tai käyttäjä rooliin. Voit lisätä käyttäjän valmiiksi luotuun käyttäjäryhmään, jolle on annettu oikeuksia. Jos et löydä sopivaa käyttäjäryhmää, voit luoda uuden Ryhmät-näkymässä.

YritysDNA:n osiot

YritysDNA koostuu seuraavista osioista: Etusivu, Palvelut, Yhteydenotot, Laskut, Yritykseni ja Raportit.

Siirryttäessä Minun Yritykseni -palvelusta YritysDNA:han

Kehitämme YritysDNA:ta saadun asiakaspalautteen perusteella.

Palvelun julkaisuvaiheessa siitä puuttuu kuitenkin joitain Minun Yritykseni -palvelusta tuttuja toiminnallisuuksia, jotka on lueteltu alla.