Ohjeet itsepalvelun käyttöön

YritysDNA

YritysDNA on itsepalvelu, joka mahdollistaa palveluiden itsenäisen hallinnan ja seurannan, sekä yhteydenotot DNA:n ja asiakkaan välillä. Palvelu on maksuton.

YritysDNA:han kirjaudutaan kertakirjautumisella (single sign-on) ja siirtyminen DNA:n muiden sähköisten palveluiden välillä tapahtuu samalla tunnuksella ilman erillisiä kirjautumisia. Jos asiakkuuteen kuuluu useampia yrityksiä, käsiteltävä yritys on mahdollista valita palvelussa.

YritysDNA:ssa on chat, josta tavoitat DNA:n yritysasiakaspalvelun.

YritysDNA:n käyttöönotto

Tunnukset uuteen YritysDNA-itsepalveluun voit tilata osoitteesta dna.fi/yrityksille/helppoa-hallinnointia. DNA luo asiakkuudelle yhden tai useamman pääkäyttäjätunnuksen. Tunnukset saatuasi pääset kirjautumaan YritysDNA:han osoitteessa yritysdna.dna.fi.

Pääkäyttäjällä on kaikki oikeudet ja hän luo palvelun muut käyttäjät sekä määrittelee heille soveltuvat käyttäjäoikeudet.  Pääkäyttäjä voi myös luoda käyttäjäryhmiä, jotka helpottavat käyttäjien hallintaa.

Käyttöoikeuksien lisääminen:

Mene käyttäjät välilehdelle ja lisää käyttäjä joko pääkäyttäjä tai käyttäjä rooliin. Voit lisätä käyttäjän valmiiksi luotuun käyttäjäryhmään, jolle on annettu oikeuksia. Jos et löydä sopivaa käyttäjäryhmää, voit luoda uuden Ryhmät-näkymässä. Voit myös antaa käyttäjälle käyttöoikeuksia YritysDNA:n ulkopuolisiin hallintakäyttöliittymiin. 

Voit myös lisätä ja muokata olemassaolevan käyttäjän käyttöoikeuksia avaamalla kyseisen käyttäjän ja muokkaamalla käyttäjän nykyisiä käyttöoikeuksia.

 

YritysDNA:n osiot

YritysDNA koostuu seuraavista osioista: Etusivu, Palvelut, Yhteydenotot, Laskut, Yritykseni ja Raportit.

Mikä onnistuu itsepalvelussa ja mikä asiakaspalvelun kautta? 

Kysyttävää?

Jos sinulla herää kysyttävää, voit olla yhteydessä yritysasiakaspalveluun chat-ikkunan kautta, laittaa meille sähköpostia osoitteeseen yritysasiakaspalvelu@dna.fi tai soittaa numeroon 044 144 099 (arkisin klo 8–17).