Sisällöt, joissa avainsana Monikanavaisuus

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Tee asiakaspalvelusta yrityksesi kruununjalokivi – Ota käyttöön tekoälyvalmis monikanavainen asiakaspalveluratkaisu

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Mullista yrityksesi asiakaspalvelu tekoälyn voimalla – asiakaspoistuma pienenee, myynti kasvaa ja työntekijäkokemus paranee

Referenssi
2/2024 DNA Yrityksille

Monikielisen asiakaspalvelun mullistus onnistui teknologian avulla

Referenssi
Kuva: Ropo Capital
1/2024 DNA Yrityksille

Laskutusyrityksen kansainvälistyminen on helppoa, kun tietoliikennepalvelut saa yhdeltä luukulta 

Artikkeli
DNA:n asiakaspalvelija
9/2023 DNA Yrityksille

Suurin osa yhteydenotoista tapahtuu puhelimitse – Toimivat liittymät ja palvelut varmistavat, että jokaiseen niistä vastataan!

Artikkeli
9/2023 DNA Yrityksille

Aito halu ratkoa ongelmia ja helpottaa asiakkaan arkea – DNA tekee yrityksesi arjesta yllättävän yksinkertaista

Artikkeli
8/2023 DNA Yrityksille

Itse ja automaatiolla – yritykset haluavat vapautta valita, miten ja milloin asiansa hoitavat

Artikkeli
2/2023 DNA Yrityksille

Tavoitteena markkinoiden tyytyväisimmät asiakkaat

Artikkeli
6/2022 DNA Yrityksille

Kuinka helpottaa asiakaspalvelijan arkea, kun viestitulvaan tahtoo hukkua? DNA:n ratkaisu on Genesys

Artikkeli
6/2022 DNA Yrityksille

Kesällä voi taas keskittyä – mitä kaikkea johtajan tulisi tietää tekkimaailman menosta?

Artikkeli
6/2022 DNA Yrityksille

Kasvua horisontissa? Tämä kesäpaketti saa ideat liikkeelle!

Artikkeli
5/2022 DNA Yrityksille

Digi muutti asiakaspalvelua: asiakkaat kaipaavat yhä henkilökohtaisempaa otetta useassa kanavassa

Blogi
10/2021 Johan Flykt

Onko asiakas edelleen jonossa? Näin palvelet tehokkaasti

Artikkeli
9/2021 DNA Yrityksille

DNA Viesti tavoittaa kohderyhmän hetkessä

Artikkeli
Natalia Salmela pyrkii ulkoistamaan niitä asioita, joita ei itse osaa. Kuva: Mikko Uosukainen
6/2021 DNA Yrityksille

Bloggaaja-yrittäjä Natalia Salmela digitaidoista: “Asioista kannattaa olla sen verran perillä, että tietää mihin tarvitsee apua”

Blogi
Digitaalisuus tarjoaa yritykselle miltei rajattomat mahdollisuudet onnistua.
5/2021 Olli Sirkka

Kiinnostaako kasvu? Pureudu erilaisiin asiakkaisiin: keskitien digitouhu ei voita kenenkään sydämiä

Referenssi
5/2021 DNA Yrityksille

Asuntokaupat onnistuvat myös etänä – hyvät yhteydet ovat kaiken A ja O  

Blogi
Saumaton digipalvelukokemus ei ole pelkkää teknologiaa.
3/2021 Tuukka Toivonen

Digimaailmassa välttää tartunnat, mutta palvelun pitää pelata sielläkin

Blogi
Ei auta itku robottien kanssa markkinoilla
12/2020 Juho Saarinen

Ei auta itku robottien kanssa markkinoilla

Blogi
Anna asiakkaasi äänen kuulua kanavasta riippumatta
12/2016 Oskari Koskela

Anna asiakkaasi äänen kuulua kanavasta riippumatta

Artikkeli
Chat laajentaa Vantaan infopalveluita
5/2015 DNA Yrityksille

Chat laajentaa Vantaan infopalveluita

1 / 1

Lue lisää uudesta työstä

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Tee asiakaspalvelusta yrityksesi kruununjalokivi – Ota käyttöön tekoälyvalmis monikanavainen asiakaspalveluratkaisu

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Hiekka-akku on tämän hetken puhuttavin innovaatio – Polar Night Energyllä on kunnianhimoiset kasvutavoitteet

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Mullista yrityksesi asiakaspalvelu tekoälyn voimalla – asiakaspoistuma pienenee, myynti kasvaa ja työntekijäkokemus paranee

Artikkeli
4/2024 DNA Yrityksille

Asiakkaan tukena joka käänteessä – DNA:laiset syttyvät asiakaskohtaamisista ja kokevat työnsä merkitykselliseksi

Blogi
4/2024 Mari Eklund

Uhkakenttä muuttuu teknologian kehittyessä – miten yrityksen kyberresilienssiä voi vahvistaa?

Blogi
3/2024 Assi Oikari

Helikopteridronet, turvallisuus ja hiilijalanjälki: mobiilialan kansainvälinen kohtaaminen kertoo, mitkä teknologian alueet ovat kuumia juuri nyt

 

Pysy digitalisaation vauhdissa.

Tilaa DNA Yrityksille -uutiskirje sähköpostiisi!

Hyödynnetäänkö teillä jo uuden työn mahdollisuuksia? Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä parhaat ratkaisut yrityksellesi.