ASIANTUNTIJAPALVELUT

Asiakassuhdepäällikkö (CRM)

DNA Asiakassuhdepäällikkö (Customer Relations Manager) on palvelu, jolla hallitsette palvelukokonaisuuttanne paremmin ja henkilökohtaisemmin. Palvelu otetaan käyttöön siirryttäessä toimitusprojektista ylläpitovaiheeseen.

Palvelun keskeinen osatekijä on nimetty asiakassuhdepäällikkö, joka työskentelee edunvalvojananne DNA:n organisaatiossa ja vastaa DNA Business -palveluidenne toimivuudesta ja laadusta, palvelutasojen ja mahdollisten poikkeamien seurannasta ja raportoinnista sekä asiakastyytyväisyydestä.

Asiakassuhdepäällikkö koordinoi tarvittaessa asiakkuudenhallintaa eri DNA:n yksiköiden ja toimintojen välillä. Standardiraportointi sisältää palvelukohtaiset SLA-, tekniset- ja laskutusraportit.

Asiakassuhdepäällikön tehtävät:

  • Työskentelee nimettynä edunvalvojananne DNA:n organisaatiossa
  • Vastaa käyttämienne DNA Business -palveluiden laadunseurannasta ja asiakastyytyväisyydestä
  • Hallinnoi säännölliset seurantapalaverit ja niihin liittyvän dokumentaation DNA:n määrittelemän standardiraportoinnin mukaisesti:
  • Kokousjärjestelyt ja –asiakirjat
  • SLA-raportointi ja poikkeamakäsittely
  • Käytettävyys-, suorituskyky- ja tietoturvaraportointi
  • Laskutus- ja sopimusasiat 
  • Vastaa tarvittaessa palvelupyyntöjen ratkaisun koordinoinnista ja koordinoi mahdollisen eskaloinnin etenemisestä DNA-palveluprosessien mukaisesti
  • Vastaa asiakassuhteen kehityksestä yhteistyössä vastuumyyjän kanssa

Täydennä palvelua

Palvelua voidaan haluttaessa täydentää mm. seuraavilla erillisinä myytävillä ja dokumentoiduilla palveluilla:

Harkitsetko? Ota yhteyttä, niin katsotaan yhdessä yrityksellesi sopiva ratkaisu.