Vuoden paras kehittyjä Carola Rosenback palvelee DNA:n yritysasiakkaita Pietarsaaressa


Suomalaiset asiakkaat ovat valinneet DNA:n Carola Rosenbackin vuoden parhaiten kehittyneeksi asiakaspalvelijaksi Asiakkaan Ääni –kilpailussa.

DNA:n yritysasiakaspalvelussa työskentelevä Carola Rosenback on nostanut asiakaspalvelunsa laatua viimeisen vuoden aikana eniten kaikista kilpailuun osallistuneista.

"Carola on kehittynyt jatkuvasti työssään kokemuksen karttuessa. Asiakkaat ovat olleet erittäin tyytyväisiä Carolan tapaan hoitaa työnsä laadukkaasti ja kiirehtimättä loppuun asti. Hän on sisäistänyt hyvin mottomme: asiat kerralla kuntoon", kehuu DNA:n yritysasiakaspalvelun päällikkö Seppo Väätäinen.

Carola, mikä on työssäsi kaikkein tärkeintä?

"Asiantuntemus, ystävällisyys ja hyvä asenne ratkaisevat jo puolet asiakkaan ongelmasta. Tärkeintä on se, että asiaa osaa katsella laaja-alaisesti asiakkaan kannalta. Tässä työssä täytyy olla valmis kaikkeen, sillä joka päivä tulee vastaan erilaisia ihmisiä. Kielikin vaihtuu lennossa, sillä palvelemme kolmella kielellä.

Mieleenpainuvin saamani palaute on varmaankin se, kun meitä verrattiin erinomaista palvelua tarjoavaan suutariliikkeeseen. Kyseinen suutari hakee asiakkaan korjattavat jalkineet tarvittaessa vaikka kotoa asti. Tällaisen palautteen jälkeen lähtee hyvillä mielin kotiin!"

DNA:n yritysasiakaspalvelun 80 hengen tiimi palvelee kuukausittain tuhansia yritysasiakkaita puhelimen, sähköpostin ja chatin välityksellä. Pelkästään puheluita asiakaspalveluun tulee noin 80 000 kpl vuodessa.

Asiakkaan Ääni-kilpailun valinnat perustuvat SN4:n kautta lähetettyihin kyselyihin heti asiakaspalvelutilanteen jälkeen. Aineisto kattoi asiakaspalautteet 30 Contact Centeristä ja niitä oli yhteensä 312 771 kappaletta.