Onko sinulla digitaalinen DNA?

Haemme itsellemme uusia työkavereita kuluttajaliiketoiminnan markkinointi ja online -yksikköön, asiakaskokemuksen huippuammattilaisia. Useampi paikka on nyt auki, ilmianna itsesi ja hae!

Haemme uusia timantteja

Meillä on vauhti päällä! DNA:n digitaalista palvelukehitystä ja markkinointia tekevä tiimimme on kasvussa. Etsimme joukkoomme nyt oman alansa huipputyyppejä ja uusia työkavereita. Paikkoja on auki nyt useammalla rintamalla - tutustu avoimiin paikkoihin ja hae rentoon joukkoomme!

Senior UX Designer

Olet kokenut UX-suunnittelija, jolla on vahva visuaalinen silmä, kokonaisvaltainen ote ja näyttöä monipuolisten online-palvelukokonaisuuksien suunnittelusta.  Sinulla on myös kyky osallistaa asiakkaat mukaan suunnitteluun.

Asiakaskokemus edellä? Tule meille
 
Analyytikko (online ja markkinointi)

Olet avainroolissa niin asiakaskokemuksen kuin markkinointitoimenpiteidenkin vaikuttavuuden analysoinnissa ja raportoinnissa. Tehtäviisi kuuluvat mm. markkinoinnin KPI- ja konversioanalyysit, toimenpide-ehdotukset ja raportit sekä a/b-testit. 

Data on intohimosi? Tule meille
 
Some-spesialisti

Sytyt somesta ja hyvästä sisällöstä, tunnet monipuolisesti eri sosiaalisen median kanavat ja tiedät tulevat trendit. Työpöydälläsi on niin sisältöjen suunnittelu ja toteutus kuin myös julkaisukalenterin pyörittäminen ja tulosten analysointikin.

Some on sun? Tule meille
 


DNA on Suomen paras työpaikka!

Haluamme olla aidosti erinomainen työpaikka jokaiselle DNA:laiselle. Tunnustuksena tästä olemme saaneet vuonna 2019 mm. Suomen parhaat työpaikat -listasijoituksen 1. suurten yhtiöiden sarjassa sekä Väestöliiton Perheystävällinen työpaikka -tunnuksen. Meillä voit työskennellä mutkattomasti siellä missä haluat. Ja kun haluat tulla toimistolle, löydät työpisteesi moderneista toimitiloistamme.

Tutustu etuihimme ja kulttuuriimme
 

Senior UX designer  

Tule DNA:lle kehittämään tulevaisuuden online-palveluita!

DNA:n online-kehitysyksikön tavoitteena on luoda inspiroivia ja sujuvia palveluita DNA:n digitaalisissa kanavissa vieraileville kuluttajille. Nyt etsimme joukkoomme UX-suunnittelijaa, jolla on sama intohimo kuin meillä, ja jo vahvaa näyttöä online-palvelukokonaisuuksien hallinnasta. Asiantuntevan, mukavan ja nopealiikkeisen online-tiimimme draivi kaikkeen tekemiseen syttyy yhteisestä tavoitteesta: tehtävämme on tukea asiakkaitamme tiedonhaussa, asioiden hoitamisessa ja palveluiden hankinnassa, koko asiakassuhteen elinkaaren ajan. Kaiken palvelukehityksen tavoitteena on tehostaa DNA:n online-myyntiä, parantaa palvelun laatua ja tehdä suomalaisten arjesta mutkattomampaa. 

Menestymisen edellytykset

Sinulla on kokemusta liiketoimintakonseptoinnista ja olet työskennellyt tiiviissä yhteistyössä ketterän kehitystiimin kanssa. Toimit luontevasti product ownereiden, kehittäjien sekä liiketoiminnan kanssa. Sinulle ovat tuttuja nykyaikaiset design- ja kehittämistyökalut ja -menetelmät. Olet myös tottunut työskentelemään projekteissa, joissa asiakkaat osallistetaan mukaan tuote- ja palvelukehitykseen.

Haemme luovaa suunnittelijaa, jolla on:

•    vahva visuaalinen silmä kokonaisvaltaisen kehittämisotteen lisäksi
•    taito hyödyntää asiakasymmärrystä ja analytiikkaa 
•    esimerkkejä digitaalisen käyttökokemuksen muotoilusta työnäytteillä, prototyypeillä ja/tai design-portfoliolla
•    hyvä työkalu- ja menetelmäosaaminen (sketch, invision agile, lean)
 

Sinun roolisi

Senior UX Designerina vastaat www.dna.fi -ekosysteemin palvelujen ensiluokkaisesta asiakaskokemuksesta. Olet mukana tunnistamassa liiketoimintahyötyjä ja asiakasarvoa. Pidät huolta, että käyttöliittymät ovat moderneja ja huomioivat eri alustojen vaatimukset. Näkemykselläsi ja kokemuksellasi osaat luoda konsepteja ja digitaalisia palveluita. 

Päivittäisessä työssäsi varmistat, että käyttökokemuksen suunnittelussa on otettu huomioon niin laadullista kuin määrällistä tietoa. Olet hyvin perillä leaneista toimintatavoista sekä siitä, mihin käyttökokemuksen suunnittelun ja prototypoinnin työkalut ja menetelmät kehittyvät. Olet myös valmis jalkauttamaan työkalu- ja menetelmäosaamista organisaatioomme. 

Meillä pääset tekemään pitkäjänteistä palvelu- ja ohjelmistokehitystä palveluiden parissa, joita käyttää moni suomalainen kuluttaja. 

Meillä vastuu tavoitteiden saavuttamisesta on sinulla itselläsi. Ketterä työtapamme edellyttää itseohjautuvaa työskentelyotetta ja vastuunkantoa, ja vaikka arki on työntäyteistä, on se myös hauskaa ja innostavaa. Osaamme nauraa ja tarttua haasteisiin positiivisen kautta - toivottavasti sinäkin.
 

Suomen paras työpaikka

Me DNA:lla panostamme vahvasti henkilöstöön ja haluamme olla aidosti erinomainen työpaikka. Tunnustuksena tästä olemme saaneet vuonna 2019 mm. Suomen parhaat työpaikat -listasijoituksen 1. suurten yhtiöiden sarjassa sekä Väestöliiton Perheystävällinen työpaikka -tunnuksen. Lue lisää kulttuuristamme.

Lisätietoja

Tässä roolissa työskentelypaikkasi on pääkonttorimme Helsingin Käpylässä. Olisi hienoa, jos pystyisit aloittamaan työskentelyn kanssamme mahdollisimman pian. Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva, täytämme paikan heti oikean henkilön löytyessä.  

Jos haluat tietää lisää tästä tehtävästä tai meillä työskentelystä, Tiina Rytkönen kertoo sinulle mielellään lisää puh. 044 044 2462tiina.rytkonen@dna.fi

Jos taas vakuutimme sinut jo nyt, voit hakea tehtävään 23.6.2019 mennessä oheisen linkin kautta. Kerro motivaatiostasi ja osaamisestasi!
 

Hae tehtävää

Analyytiikko markkinointi ja online -yksikköön

Tiedätkö, miten data muuttaa maailmaa? Tule meille!

Haemme osaavaa ja monipuolista henkilöä DNA:n kuluttajaliiketoiminnan markkinointi ja online -yksikköön. Tässä tehtävässä työskentelet päivittäin yhdessä markkinoinnin ja online-liiketoiminnan kanssa vaikuttaen monikanavaisen asiakaskokemuksemme kehittämiseen. Vastaat markkinoinnin KPI-mittariston kehittämisestä ja web-analytiikan toimivuudesta sekä toteutat analyysejä markkinoinnin ja dna.fi -ekosysteemin päätöksenteon tueksi. Sinulla on kyky ja halu hyödyntää työssäsi DNA:n laajaa tietomäärää, jossa keskeisessä osassa on online- ja asiakasdata.
 

Menestymisen edellytykset

Toiveenamme on löytää henkilö, jolla on kokemusta web-analytiikan tuottamisesta, asiakasdatatietokannoista, ymmärrystä hakukoneoptimoinnista ja mainonnanhallintajärjestelmistä. Tehtävä edellyttää Googlen 360 Suite -palvelun syvällistä osaamista, erilaisten datan visualisointityökalujen hallintaa (esim. Tableau ja Google Data Studio) sekä tietokantakyselyiden tekemistä (SQL). 

Tehtävässä onnistuminen vaatii hyviä vuorovaikutustaitoja ja kykyä kommunikoida useille tahoille. Lisäksi henkilön tulee pystyä toimimaan aktiivisella otteella laajassa sidosryhmäverkostossa, viestien asioita itsenäisesti ja päämäärätietoisesti eteenpäin.

Sinun roolisi

Olet avainroolissa niin asiakaskokemuksen ja -käyttäytymisen kuin markkinointitoimenpiteiden vaikuttavuuden ymmärryksen lisäämisessä. Tehtäviisi kuuluvat mm. markkinoinnin KPI- ja konversioanalyysit, toimenpide-ehdotukset ja raportit sekä a/b-testit. Huolehdit mittareiden kehittämisestä ja siitä, että seuranta sekä tarvittavat dashboardit ovat kunnossa.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja haastavan työn, jossa pääset kehittämään osaamistasi laajasti. Kannustavassa työympäristössä riittää sekä mielekästä tekemistä että positiivista meininkiä.

Suomen paras työpaikka

Me DNA:lla kehitämme henkilöstön työhyvinvointia ja haluamme olla aidosti erinomainen työpaikka jokaiselle DNA:laiselle. Tunnustuksena tästä DNA valittiin Suomen parhaaksi työpaikaksi Great Place To Work
-tutkimuksen suurten työpaikkojen sarjassa. 

Lisätietoja

Tehtävässä voit työskennellä mutkattomasti siellä missä haluat. Kun haluat tulla toimistolle, löydät modernit toimitilamme hyvien kulkuyhteyksien varrelta Helsingin Käpylästä. Lue lisää kulttuuristamme.

Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva, ja täytämme paikan heti oikean henkilön löytyessä.  Ilmianna kiinnostuksesi tai vinkkaa kaverille 23.6.2019 mennessä! Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana. 

Lisätietoja saat Päivi Sinkolta, dna.fi / kaupallinen operointi, puh. 044 044 8031, paivi.sinkko@dna.fi

Hae tehtävää

Some-spesialisti 

Jos sydämesi sykkii somelle, tule työkaveriksemme!

DNA:n kuluttajaliiketoiminnan markkinointi ja online -yksikön tavoitteena on innostaa ja ohjata kuluttajia DNA:n tuotteiden ja palveluiden pariin sekä luoda inspiroivia ja sujuvia palveluita DNA:n palvelukanavissa vieraileville ihmisille. Pyrimme tukemaan heitä tiedonhaussa, asioiden hoitamisessa ja palveluiden hankinnassa, monikanavaisesti koko asiakassuhteen elinkaaren ajan. Tehtävämme on tehostaa DNA:n myyntiä ja parantaa asiakaskokemusta.

Kaikessa tässä somella on merkittävä rooli ja nyt etsimme joukkoomme oma-aloitteista ja aikaansaavaa some-spesialistia.

Menestymisen edellytykset

Viihdyt tässä tehtävässä, jos pidät nopeatempoisesta, vaihtelevasta työympäristöstä, etkä pelkää tarttua haasteisiin tai tehdä päätöksiä. Sinulla on tehtävään soveltuva kaupallinen, markkinoinnin, viestinnän, digitaalisen median tai muu vastaava koulutus ja jonkin verran kokemusta brändien somekanavien hallinnasta ja operoinnista.

Elät ja hengität sosiaalisen median tahdissa, ja olet kuin kotonasi niin Facebookissa, Twitterissä, Snapchatissa, Youtubessa kuin Instagramissakin. Olet utelias ja aktiivinen uusien sometrendien haistelija. Sinulla on myös taito tuottaa itse julkaisukelpoista sisältöä: tekstiä, kuvaa ja liikkuvaa kuvaa. Erinomaisen suullisen ja kirjallisen suomen kielen ilmaisutaidon lisäksi englannin kielitaito on tarpeen.
 

 

Sinun roolisi
 

Some-spesialistina tehtäviisi kuuluu DNA:n kuluttajamarkkinoinnin tavoitteita palvelevien ja kunkin kanavan ominaisuudet huomioivien sisältöjen suunnittelu ja toteutus. Vastaat julkaisukalenterista ja kumppanitoimiston operatiivisesta ohjaamisesta. Oleellinen osa työtäsi on myös sosiaalisen median tulosten seuranta, analysointi ja optimointi.
    
Olet monessa mukana ja tulet toimimaan tiiviissä yhteistyössä sekä muiden DNA:n tiimien että yhteistyökumppaneiden kanssa. 

Suomen paras työpaikka

Me DNA:lla panostamme vahvasti henkilöstöön ja haluamme olla aidosti erinomainen työpaikka. Tunnustuksena tästä olemme saaneet vuonna 2019 mm. Suomen parhaat työpaikat -listasijoituksen 1. suurten yhtiöiden sarjassa sekä Väestöliiton Perheystävällinen työpaikka -tunnuksen. Lue lisää kulttuuristamme.

Lisätietoja

Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva, ja täytämme paikan heti oikean henkilön löytyessä.  Mikäli kiinnostuit,  lähetä hakemuksesi 23.6.2019 mennessä oheisen linkin kautta.

Lisätietoja tästä tehtävästä antaa Riikka Pellosniemi puh. 044 044 5270 , riikka.pellosniemi@dna.fi. Tiedustelut ajalla: 12.-13.6.2019. 

Hae tehtävää